Wat je even kwijt wil #51

Ik zat helemaal in mijn workflow; geluid mobiel uit, podcast aan en lekker werken. Krijg ik via FB ineens een shit load aan berichtjes (als in 1 iemand die na elke zin het bericht verstuurd en dat x10) dus keihard uit mijn flow gehaald :sob:

Ik heb wel ruim 3,5 uur achter elkaar doorgewerkt dus ik ga nu gewoon even pauze houden :partying_face:

2 likes

Er rinkelt een belletje in de verte.

Hoi!

2 likes

Thanks Trouw voor het verwoesten van de laatste restjes hoop in mijn leven

Ik denk dat ik toch maar een sugardaddy ga zoeken

7 likes

Ik las dit bericht ook… Zo deprimerend. Maar sta wel op plek 127 van de 1376 voor een sociale huurwoning. Dus nog 10 jr wachten en dan sta ik vast op 1.
Nu maandelijks te veel huur betalen voor en te kleine ruimte zodat ik sws niet kan sparen voor een koopwoning mocht ik dit ooit willen.

2 likes

Ik ben zielsblij dat ik in elk geval eindelijk een dak boven mijn hoofd heb in een relatief ‘prima’ appartementencomplex. Heb het toen ik het kreeg al maar extra leuk ingericht omdat ik niet verwachtte dat ik er de komende jaren uit zou komen :sweat_smile:

Mijn enige hoop is nog een partner krijgen met een redelijk vermogen of die al een eigen huis heeft maar als single ben je sowieso verloren in deze maatschappij. Maar oh wat moeten we toch onafhankelijk zijn als vrouwen

5 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met een oud klasgenoot cadeautjes uitwisselde en hij had allemaal super attente cadeautjes mij en ik een pakje carpaccio voor hem

???

9 likes

Maar carpacchio is ook echt fucking lekker

3 likes

Mn apple oortjes zijn stuk:(

Wat zijn nou echt fijne oortjes+microfoon voor thuiswerken? Of is zo n headset beter? Ik zie door de bomen het bos niet meer :(.

Is er ook een thuiswerktopic eigenlijk?

Nou, eerst maar een rijke vent vinden

1 like

Vandaag eindelijk weer naar de kapper! Schuine pony of niet? :thinking:

Er is wel een show je werkplek!

Ik vond zelf een headset echt chill werken toen in een callcenter. Maar ik draag ook altijd een hoofdtelefoon en nooit oortjes. Voordeel van die headset was ook dat die heel licht was en een zacht kussentje had maar je wel alles goed kon verstaan. Volgens mij was het iets al deze

Jabra Evolve2 30 MS Mono - Headsetwinkel.nl

1 like

Ik krijg regelmatig kaartjes van investeerders in de bus die mijn pand willen kopen. Ik huur het, en in de 5 jaar dat ik er woon zijn er sowieso al 3 verschillende eigenaren geweest. Er liggen ook allemaal bouwvergunningen al klaar bij de gemeente, extra etage erop etc. Ik woon niet in Amsterdam en ook niet in de binnenstad maar wel een plek die due is voor gentrificatie blijkbaar

Maar zelfs met een smak oprotpremie zou ik hier niet eens weggaan want nergens een ander huis te krijgen dat geen studio boven de sociale huurprijs is 🥲🥲

2 likes

Thanks Rutte

3 likes

Yikes. Ik snap de wanhoop maar ik vind het ook wel echt next level om te denken dat je met je zak geld maar gewoon bij mensen thuis langs kunt gaan. Helaas peeps, niet alles is te koop.

8 likes

Een kaartje?? Dit stel maakt gewoon een hele website!! https://www.droomhuisinoldenzaalgezocht.nl/

En dan is 't budget 550, kun je daarvoor al niets meer kopen in het oosten? Zucht

5 likes

Ik had laatst ook zo’n kaartje van mensen die zich voordeden als ~sympathieke starters~ die zich graag wilden voorstellen als ik verkoopplannen had (woon in sociale huur maar ok) en toen ik dat nummer googlede was het gewoon een bedrijf dus ik word hier gelijk achterdochtig van

10 likes

Gadver dat is nog smeriger. Maar ook als het een ~leuk stel~ was, ik vind het echt super brutaal om bij mensen te gaan hengelen om dingen die niet te koop zijn. Krijg daar echt een naar gevoel van, alsof je alles wel kan krijgen. Zou sowieso nooit mijn huis aan dit soort mensen verkopen (niet dat ik een huis heb maar ik heb wel zorgvuldig enkele panden al uitgezocht die ik graag wil hebben)(wil het huis van jouw moeder trouwens ook wel @midheavenmoon! Kun je dat ff doorgeven).

6 likes

Haha ja ik heb ook maandelijks zulke kaartjes in de bus en dan ga ik altijd gelijk hun LinkedIn opzoeken, zijn 't gewoon van die huisjesmelkers :clown_face: zo doorzichtig

9 likes

De baas van het bedrijf waar ik stage loop vroeg zich af waarom ik nog thuis woon en zei dat het toch belangrijk is voor je ontwikkeling om zelfstandig te wonen. Beetje in een judgy way. Ik snap dat ze wilt dat ik mezelf push en ontwikkel maar dit is niet iets wat je zomaar doet

Oke first of all ik loop daar nu 24 uur onbetaald stage, geen reisvergoeding en ik moest van ze mijn bijbaantje afzeggen want corona risicos.

Boomer uit de tijd waar uit huis gaan veel goedkoper en mogelijker was…

Maar nu voel ik me echt een loser en sneu. En dan toch boos want het voelt oneerlijk, maar ik zou dan toch niet durven om er tegen in te gaan. Misschien in dit geval ook niet slim.

9 likes

Bij huis met tuin in Amsterdam oost denk ik eigenlijk al oke dat is wel erg optimistisch misschien ergens anders proberen? :thumbsup:

5 likes