Ik adviseer het ook altijd wat hoger te zetten, kan het altijd maar meevallen net als bij de energie
Terug moeten betalen is vervelend
Yessss, alles er nog in?
Heb ik toch nog wat vertrouwen in de mens.
Ik heb echt het gevoel dat het donderdag is. Beetje jammer wel dat ik na vandaag nog twee volle dagen moet werken.
Ja alles er nog in! Waren mannen van de plantsoendienst, hij heeft er dus gewoon de hele nacht gelegenā¦
Oei vanmiddag onderhoud, dan moet ik nog daadwerkelijk aan het werk ook
Ah wat sneu Ik moest twee keer bellen, maar uiteindelijk kwamen ze na een uur al! Maar de ambulance is hier ook om de hoek, misschien scheelt dat.
@papierhier āmijnā duif is naar het vogelasiel gebracht. Daar wordt ie opgelapt en in 't dezelfde postcodegebied losgelaten OF (ik quote) āhumaan ingeslapenā
Zo fijn, naar buiten lopen en erachter komen dat mijn gulp helemaal opengeritst staat. gelukkig geen doorzichtig onderbroekie aangedaan.
Jeej forum doet het weer! Echt erg eigenlijk hoeveel tijd ik hier wel niet spendeer. Kan me bijna niet voorstellen wat mensen buiten het forum allemaal met hun tijd en leven doen
Wooooow wat goed, gefeliciteerd! Niet zoān beetje gehaald dus ook
WAT GOEEED ben zo blij voor jou!!
De hartjes staan op een andere plek!! Was net gewend
Worden er ook gelijk een stuk minder likes uitgedeeld
Heb een auto gekocht!! Whoehoe zo blij mee!
Als linkshandige zorgt het dat ik iets minder per ongeluk een hartje geefš
Op de computer niet.
Jeej, mijn opgewarmde bloemkool is nog prima te eten Hoef nu alleen een tijdje geen bloemkool meer.
Wat goed!! Gefeliciteerd, mag ook wel met hoe hard je gewerkt hebt!
Mijn ooglid heeft het heen en weer, zo irritant dat trillen
Als tijdens een videomeeting een collega iets wil laten zien door mijn scherm over te nemen, openen er soms dingen buiten beeld op een ander scherm. Dus die sleep ik dan weer naar zijn scherm.
Hij ziet dat niet, dus ondertussen probeert hij de hele tijd de controle terug over te nemen.
En dan belanden we elke keer in een soort klikgevecht om de muis.
Ik weet echt niet wat ik moet gaan doen vanavond?? Net gestopt met werken maar verveel me nu al