Wat je even kwijt wil #51

Omg de hartjes staan anders! Eindelijk geen foute likes meer uitdelen.

3 likes

Heb eindelijk weer eens een goede concentratie dag op werk gehad!

2 likes

Super goed! Gefeliciteerd :partying_face:

3 likes

Ja heel fijn! Heb er de afgelopen tijd ook veel per ongeluk uitgedeeld

1 like

Ik heb mensen in de straat wonen die als het enigszins lekker weer is meteen buiten zitten te chillen, meestal met eten/drinken. Ze zitten nu alweer aan de wijn, ik zit met afgunst toe te kijken. Misschien moet ik vrienden met ze proberen te worden.

14 likes

Ik ben rammoe maar ga zo toch maar even sporten zodat de komende drie kwartier wat sneller voorbij gaan. Ughhh wat een leven.

2 likes

Ahhh nou hopelijk kan je nog wel iets leuks vinden en zonder cc!

1 like

:sob: Ik kon 6 plakken bananenbrood weggooien want beschimmeld. Ik haat het om dingen weg te moeten gooien.

Nee joh kan hartstikke goed op inductie! Is juist een fijne keuze qua duurzaamheid en zonder teflon enzo! Wat een stom mens.

Je kan je pan opnieuw inbranden. Ik zou even informatie inwinnen bij de leverancier van je pan. Het is even doorzetten, maar als je hem eenmaal goed hebt ingebrand ga je er heel lang plezier van hebben :relaxed:

1 like

Is er al rabarber? Kon er vorige week nog niets van vinden.

Wijn drinken en Netflixen

Hahahaha touché
Moet zeggen dat de zon icm alcohol me ook wel parten heeft gespeeld :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wij hebben een vet mooi natuurpark hier en daar is een grote vijver en die is zooo mooi met een avondzonnetje. Alleen de laatste tijd hangt daar een man rond die echt vet eng is. Hij veegt het zandpad schoon met zn zakdoek en hij roept me constant na, als ik negeer gaat hij nog harder schreeuwen. Echt doodeng gewoon. Ben altijd bang dat hij me ineens achterna komt en me in die vijver pleurt ofzo hahaha

hoezo kan ik niet gewoon genieten van die vijver zonder dat hij erbij is :cry:

1 like

Nou heb t 25 min volgehouden. Echt geen zin in. Maar nsv: de legging die ik aan heb is nu eigenlijk echt te groot

Ben je er al achter waar de bril vandaan kwam?

1 like

Nee nog steeds niet :rage:. Het frustreert me echt enorm.

Ik had een tijd terug een fase van witte bolletjes met boter en hagelslag
Lekker fout genieten

Nu is dat weer helemaal voorbij, echt jammer vind het opeens niet meer interessant :woozy_face:

11 likes

Oja, ik eet mijn eten ook altijd in fases. En kutte is dat ik vaak al een volle koelkast/voorraadkast heb met dat spul (4 pakken hagelslag ofzo) en dat die fase dan ineens weer voorbij is. Zit ik dan met al die hagelslag.

16 likes

Dat had ik ook haha! Vind het nu ook niet meer zo interessant maar waarschijnlijk over een tijdje weer wel. Gaat bij mij vaak in fases haha

1 like

Ik heb nog steeds een kerstboompje staan in de woonkamer :slightly_smiling_face:
maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor het licht in de avonden, vind ik gezelliger licht dan gewone lampen. Misschien laat ik ‘m wel het hele jaar staan joh al bijna halverwege

15 likes