Wat je even kwijt wil #51

Hij is er idd wel meerdere keren door mijn moeder op gewezen dat hoe hij zich gedraagt niet normaal is, maar hij realiseert zich dat niet. Zijn gedrag blijft even respectloos naar haar toe en dat wordt juist alleen maar erger.
Ik hoop ook dat dat lukt, maar mijn moeder heeft gewoon geen gezag over hem en ik eigenlijk ook niet. Hij verwacht waarschijnlijk dat dit weer de zoveelste waarschuwing is die hij aan zijn laars kan lappen, maar ik vind dat mijn moeder nu echt door moet pakken want het wordt op deze manier zelfs een onveilige situatie voor haar (zonder verder in al teveel details te treden, maar zo onhoudbaar is het inmiddels). Maar hoe kan je iemand weg krijgen die dat zelf totaal niet accepteert?
Ik denk echt dat als hij op zichzelf gaat hij eindelijk eens leert hoe het is om met de verantwoordelijkheden in het echte leven om te gaan, daar wordt hij ook volwassen van en op die manier ziet hij dan hopelijk ook eens in wat mijn moeder allemaal wel niet voor hem doet.

Sorry de frustraties richting hem zitten bij mij zoals te merken is ook best hoog :grimacing: maar het voelt fijn dit wel even te kunnen ventileren. Misschien verwijder ik dit later nog wel ivm herkenbaarheid

De liefde was er ongeveer 2 weken, sinds vanmorgen is de liefde abrupt gestopt.
Ik ben uit frustratie een uur gaan rondrijden met de auto haha.

Maar mijn broertje gaat mij helpen en dan zal het vast goedkomen.

Ja je toeslagen zijn een voorschot
Bij de definitieve toeslagen rekenen ze met je daadwerkelijk verkregen inkomen en krijg je dus nog wat huurtoeslag als je je inkomen te hoog hebt gezet

1 like

Mijn tas is terug :two_hearts::partying_face::partying_face::partying_face:

125 likes

Ik adviseer het ook altijd wat hoger te zetten, kan het altijd maar meevallen net als bij de energie
Terug moeten betalen is vervelend

2 likes

Yessss, alles er nog in?
Heb ik toch nog wat vertrouwen in de mens.

1 like

Ik heb echt het gevoel dat het donderdag is. Beetje jammer wel dat ik na vandaag nog twee volle dagen moet werken.

Ja alles er nog in! Waren mannen van de plantsoendienst, hij heeft er dus gewoon de hele nacht gelegen…

10 likes

Oei vanmiddag onderhoud, dan moet ik nog daadwerkelijk aan het werk ook

7 likes

Ah wat sneu :frowning: Ik moest twee keer bellen, maar uiteindelijk kwamen ze na een uur al! Maar de ambulance is hier ook om de hoek, misschien scheelt dat.

@papierhier ā€˜mijn’ duif is naar het vogelasiel gebracht. Daar wordt ie opgelapt en in 't dezelfde postcodegebied losgelaten OF (ik quote) ā€œhumaan ingeslapenā€

2 likes

Zo fijn, naar buiten lopen en erachter komen dat mijn gulp helemaal opengeritst staat. :rofl: gelukkig geen doorzichtig onderbroekie aangedaan.

4 likes

Jeej forum doet het weer! Echt erg eigenlijk hoeveel tijd ik hier wel niet spendeer. Kan me bijna niet voorstellen wat mensen buiten het forum allemaal met hun tijd en leven doen :joy:

12 likes

Wooooow wat goed, gefeliciteerd! Niet zo’n beetje gehaald dus ook :tada:

2 likes

WAT GOEEED ben zo blij voor jou!!

2 likes

De hartjes staan op een andere plek!! Was net gewend

1 like

Worden er ook gelijk een stuk minder likes uitgedeeld

5 likes

Heb een auto gekocht!! Whoehoe zo blij mee!

61 likes

omg missed u guys

dit hele kwartier ofzo

39 likes

Als linkshandige zorgt het dat ik iets minder per ongeluk een hartje geefšŸ˜‚

Op de computer niet.

Jeej, mijn opgewarmde bloemkool is nog prima te eten :grin: Hoef nu alleen een tijdje geen bloemkool meer.

1 like