Wat je even kwijt wil #51

Ik had een tijd terug een fase van witte bolletjes met boter en hagelslag
Lekker fout genieten

Nu is dat weer helemaal voorbij, echt jammer vind het opeens niet meer interessant :woozy_face:

11 likes

Oja, ik eet mijn eten ook altijd in fases. En kutte is dat ik vaak al een volle koelkast/voorraadkast heb met dat spul (4 pakken hagelslag ofzo) en dat die fase dan ineens weer voorbij is. Zit ik dan met al die hagelslag.

16 likes

Dat had ik ook haha! Vind het nu ook niet meer zo interessant maar waarschijnlijk over een tijdje weer wel. Gaat bij mij vaak in fases haha

1 like

Ik heb nog steeds een kerstboompje staan in de woonkamer :slightly_smiling_face:
maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor het licht in de avonden, vind ik gezelliger licht dan gewone lampen. Misschien laat ik ā€˜m wel het hele jaar staan joh al bijna halverwege

15 likes

Het is gelukt! Telefonisch en met borg. Nu al helemaal zin in een veel te luxe bed en lekker door een nieuwe stad slenteren!

4 likes

Haha ja zo herkenbaar dit!

Net een zelf gemaakt topje aan iemand gegeven en nu weer bezig met een jurkje voor diegene :blush:

21 likes

Haha! Ik vrees dat het aanbod vanavond te skir is voor mijn (al zeer skirre) smaak. Dus Netflix/Videoland it is

1 like

Ik ben sinds vorige week iets naar beneden met mijn dosis antidepresessiva en ik heb echt enorme vreetbuien, word er echt niet goed van. Geen idee of het met elkaar te maken heeft want ik herken dit niet maar dit is echt niet chill

2 likes

Herken ik wel van de keren dat ik omlaag ging met ad. Ik probeerde dan ā€œgezondeā€ dingen te snacken. En probeer niet te streng voor jezelf te zijn, afbouwen is niet niks. Succes :kissing_heart:

Ik vind Ross Geller zo’n eikel.

9 likes

is ie ook

1 like

Ik moet dus op zoek naar een nieuwe huisgenoot en nu heeft een meisje van 20 mij een berichtje gestuurd dat ze interesse heeft. Eigenlijk heb ik geen zin om met iemand samen te wonen die nog zo jong is, ik ben zelf 25 maar aan de andere kant is het hier best wel prijzig dus weet niet goed wat mijn kansen zijn om andere mensen te vinden. Ik had mijn advertentie nog niet geplaatst maar had wel al ergens een reactie geplaatst dat ik vanaf oktober een kamer heb. Ik ga haar sowieso laten langskomen, misschien oordeel ik te snel?

1 like

Ah fijn om te horen dat je het herkent! De vorige keer dat ik afbouwde had ik hier geen last van, toen slikte ik ook wat anders. Was juist blij dat mijn eetpatroon weer wat normaler werd na switchen van slaapmedicatie, en nu dit weer. Hoop dat het snel een beetje bijtrekt, want blijf als het goed is een half jaar op deze dosis.

3 likes

wat een zielige aflevering van chantal’s beauty camper :cry:

3 likes

Oktober is nog ver weg, heb je pas dan een huisgenoot nodig? Dan kun je nog ff wachten, toch?

En leeftijd hoeft in principe niks te zeggen over manier van leven idd

3 likes

Het positieve dat de corona crisis mij bracht is echt dat ik veel actiever ben geworden. Bijna elke dag een flinke wandeling en regelmatig een eind fietsen. Ik deed het hiervoor omdat ik van A naar B moest komen maar liever niet. Nu is het gewoon onderdeel van mijn leven geworden om het te doen, en ik vind het ook echt leuk om te doen. Voel me fitter en mentaal stabieler erdoor.
Hoop echt dat ik dit voor de rest van mijn leven erin blijf houden.

28 likes

Heb je nou een nieuwe naam maar dezelfde avatar?

11 likes

Jaaaaaa wat goed! Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face: ik ben trots op je!

5 likes

Ja ik heb m’n naam laten veranderen om diverse redenen, was er klaar mee.

2 likes