Wat je even kwijt wil #51

dit klinkt als mooiste meisje van de klas-achtig ergermateriaal, waar is dit te hatewatchen?

5 likes

amai, nederlands en romkom in 1 zin

1 like

Ik moet nog super veel pagina’s lezen voor studie en dat moet wel echt nu gebeuren eigenlijk. Waar haal ik de motivatie vandaan :weary:

Ik meld mijn ouders dat ik geen vis meer eet nav seaspiracy docu.
Mijn vaders reactie; was er al bang voor.

Huh? Bang? Hoezo ben jij bang voor wat ik wel of niet eet :rofl:

3 likes

Het is ook nog eens een remake van een Duitse film. Die daar een groot succes was. Weet even niet wat zit dan zegt over de humor van ons/ons buurland :sob:

Mijn motivatie is dat ik echt geen tijd heb om het niet te doen, maar het motiveert gewoon niet dat ik weet dat de komende dagen nog meer van dit gaan zijn :sweat_smile:

2 likes

30 stokoud? Excuse you :cry:

29 likes

Haha ja ik snap je. Het helpt bij mij ook niet dat een studiegenootje vanmiddag op insta plaatste hoeveel ze wel niet heeft gedaan vandaag en dat ze zo goed bezig was met het leeswerk voor dit vak :sweat_smile: nouja, telefoon aan de kant en gaan dan maar

1 like

Haha ja ik had vanmiddag ook al klaar kunnen zijn als ik geen dutjes in de zon had gedaan en series gekeken en andere onbenullige dingen. 23u moet ik halen denk ik :sweat_smile:. Succes nog even!

2 likes

Jij ook!

2 likes

Het voelt wel zo als je de 30 gepasseerd bent :joy: Het is elke verjaardag sinds mijn 30e “Oh, weer een jaar dichter bij de 40” en het afgelopen jaar is al helemaal non existent geweest en nu wordt ik opeens 34 binnenkort.
Oud is het niet, maar wel dat je denkt jezus
nog 6 jaar en ik ben op de helft.

5 likes

Ik krijg m’n zilveren kettingen niet meer schoon!
Heb ze een tijd geleden in zo’n zilveren sieraden dompelbad gedaan maar ik denk te lang
Nu al Dreft en soda geprobeerd maar blijft beetje zwart of roestig op sommige delen :angry:

Omg mijn loungeset wordt morgen geleverd. Tussen 6.30 en 8.30 :joy:. Wat is dat voor bizarre tijd.

5 likes

pm?:rofl:

1 like

Nee echt in de ochtend :sob:.

Moet je voor deel 2 & 3 ook een toets doen?

1 like

Hopelijk schijnt om 8.30 de zon al zodat je de hele dag buiten kunt loungen dan

2 likes

Ooh dat klinkt nog pittig! Maar die ga je vast en zeker ook rocken!

2 likes

Pfff waarom besloot ik om The Longest Ride te kijken? Heb een halfuur mijn tranen ingehouden om vervolgens het laatste halfuur keihard te janken

1 like

Ohh net heerlijk Yann tiersen geluisterd terwijl ik na een ruzie met mijn vriend dramatisch alleen met de hond ging lopen. En nu is het weer goed

17 likes