dit klinkt als mooiste meisje van de klas-achtig ergermateriaal, waar is dit te hatewatchen?
amai, nederlands en romkom in 1 zin
Ik moet nog super veel paginaâs lezen voor studie en dat moet wel echt nu gebeuren eigenlijk. Waar haal ik de motivatie vandaan
Ik meld mijn ouders dat ik geen vis meer eet nav seaspiracy docu.
Mijn vaders reactie; was er al bang voor.
Huh? Bang? Hoezo ben jij bang voor wat ik wel of niet eet
Het is ook nog eens een remake van een Duitse film. Die daar een groot succes was. Weet even niet wat zit dan zegt over de humor van ons/ons buurland
Mijn motivatie is dat ik echt geen tijd heb om het niet te doen, maar het motiveert gewoon niet dat ik weet dat de komende dagen nog meer van dit gaan zijn
30 stokoud? Excuse you
Haha ja ik snap je. Het helpt bij mij ook niet dat een studiegenootje vanmiddag op insta plaatste hoeveel ze wel niet heeft gedaan vandaag en dat ze zo goed bezig was met het leeswerk voor dit vak nouja, telefoon aan de kant en gaan dan maarâŠ
Haha ja ik had vanmiddag ook al klaar kunnen zijn als ik geen dutjes in de zon had gedaan en series gekeken en andere onbenullige dingen. 23u moet ik halen denk ik . Succes nog even!
Jij ook!
Het voelt wel zo als je de 30 gepasseerd bent Het is elke verjaardag sinds mijn 30e âOh, weer een jaar dichter bij de 40â en het afgelopen jaar is al helemaal non existent geweest en nu wordt ik opeens 34 binnenkort.
Oud is het niet, maar wel dat je denkt jezusâŠnog 6 jaar en ik ben op de helft.
Ik krijg mân zilveren kettingen niet meer schoon!
Heb ze een tijd geleden in zoân zilveren sieraden dompelbad gedaan maar ik denk te lang
Nu al Dreft en soda geprobeerd maar blijft beetje zwart of roestig op sommige delen
Omg mijn loungeset wordt morgen geleverd. Tussen 6.30 en 8.30 . Wat is dat voor bizarre tijd.
pm?
Nee echt in de ochtend .
Moet je voor deel 2 & 3 ook een toets doen?
Hopelijk schijnt om 8.30 de zon al zodat je de hele dag buiten kunt loungen dan
Ooh dat klinkt nog pittig! Maar die ga je vast en zeker ook rocken!
Pfff waarom besloot ik om The Longest Ride te kijken? Heb een halfuur mijn tranen ingehouden om vervolgens het laatste halfuur keihard te janken
Ohh net heerlijk Yann tiersen geluisterd terwijl ik na een ruzie met mijn vriend dramatisch alleen met de hond ging lopen. En nu is het weer goed