Wat je even kwijt wil #51

De periode is weer aangebroken dat ik denk heb ik nou coronaklachten of is het gewoon hooikoorts.:unamused::unamused::unamused:

5 likes

hahaha, heerlijk
ik luisterde deze vroeger vaak op de fiets als de zon scheen (moet ik weer eens gaan doen)

4 likes

Lijkt me echt totaal afhankelijk van het traject. Volgensmij kun je via de site/app van NS drukte checken.

2 likes

Beiden

2 likes

Dat wordt dan โ€˜bye, feliciaโ€™

(grapje uiteraard โ€“ veel succes en foundation gaat wonderen doen!)

1 like

Die druktemeter van de app vind ik niet heel betrouwbaar tot op heden (al vul ik hem zelf ook niet in haha, dus lekker schijnheilig weer :see_no_evil:). Maar meermaals gehad dat de app aangeeft dat het druk is en de trein vrijwel leeg was, maar ook andersom. Vind het zelf nuttiger om te kijken in de app hoe lang de trein is.

Mijne ligt in de auto. Ik snap niet echt waarom je een kentekenbewijs niet in de auto zou bewaren? Je hebt 'm daarbuiten toch nooit nodig?

2 likes

Mijn vader zei een keer dat als je auto wordt gestolen ze dan je kentekenbewijs ook hebben (ik weet dat je nog een deel 2 moet hebben) maar sindsdien heb ik hem dus niet in de auto

1 like

Maar zonder deel 2 van je kentekenbewijs kunnen ze er niet veel mee toch? Je hebt het 2e deel nodig om de auto op je eigen naam te zetten.

1 like

Ja, volgens mijn partner hebben wij het tweede deel digitaal. Je moet het pasje verplicht bij je hebben in de auto met dat kenteken.

Nee dat weet ik ook, maar ik had er gewoon nooit bij stilgestaan en vroeg me af hoe anderen het deden, heb hem nu in mn portemonnee!

2 likes

Bleeeh zie in postnl app dat we een boete krijgen. Ben benieuwd of ik of mn vriend hem heeft gereden, maar ik ben bang ik.:unamused:

Edit: ik ben het niet whooop. En dat terwijl ik nu veel vaker rij dan hij. Alsnog zonde van het geld natuurlijk.

10 likes

Ik ben zo gaar vandaag, dus ik heb als lunch Burger King besteld en lig nu op de bank 16 and Pregnant te kijken. Mentaal voorbereiden om de hele middag overleggen te doen ughhh

8 likes

Mega afterlunch dip, kan zo slapen. Heb niet echt zoet gegeten, wel ananas maar kan niet zo erg zijn daarvan.
Straks ook therapie en opeens druk op het werk.

Ik heb gesport maar had het iets te zwaar gemaakt dus niet afgemaakt. Maar wel dikke benen en schouder training. En nu staat de zon op mโ€™n balkon dus ijskoffie

2 likes

image

Mijn kitchenaid wordt steeds uitgesteld maar gelukkig is de pasta droger al binnen :joy:

30 likes

Het is dat je erbij zegt wat het is, anders had ik het echt nooit geraden denk ik haha.

15 likes

Ik zat ook te twijfelen om er een poll van te maken :joy:

5 likes

Je bent nog niet te laat om het alsnog te doen haha.

Ik had afgelopen week een plant in pot gekocht om het wat gezelliger te maken voor mijn voordeur op de galerij. Helaas stond de pot schuin doordat er een soort gootje is en hij niet zo goed paste. Ik wilde er zelf dit weekend een plankje voor gaan kopen zodat het netter stond. Kom ik net buiten en heeft iemand een plateautje gezaagd waardoor mijn plant nu helemaal mooi recht staat te shinen :star_struck:. Echt heel lief! :pleading_face:. Jammer alleen dat ik niet weet wie dus nu kan ik niemand bedanken.

106 likes