Yes yes yes, ik kan via m’n werk in de zorg het Janssen vaccin krijgen!!
Alleen loopt de site om een tijdstip in te plannen helemaal vast maar zie het maar positief in, houdt in dat veel mensen uit de organisatie geprikt willen worden
Yes yes yes, ik kan via m’n werk in de zorg het Janssen vaccin krijgen!!
Alleen loopt de site om een tijdstip in te plannen helemaal vast maar zie het maar positief in, houdt in dat veel mensen uit de organisatie geprikt willen worden
Ik kreeg op mn kop van de apk omdat ik mn kentekenbewijs niet bij heb maar dat heb ik echt noooit bij, ik dacht dat je die ook niet in je auto mocht/kon bewaren. Hebben jullie die gewoon in je portemonnee?
Er zijn verbindingsproblemen op werk waardoor thuiswerken wat minder goed gaat. Heeft geen invloed op videobellen maar ik heb het net toch als excuus gebruikt toen ik te laat was voor een meeting. In werkelijkheid stond ik nog even een caramel macchiato te maken en duurde het opschuimen van de melk gewoon wat langer dan ik had ingeschat. Maar nu wel een lekker drankje tijdens deze vergadering
.
Wat doen jullie als jullie slecht hebben geslapen of laag in jullie energie/motivatie zitten in het algemeen? Er vanuitgaande dat je niet de hele dag in bed kan blijven liggen
Ja ik heb die standaard in m’n portemonnee bij m’n rijbewijs
Ik heb mn kentekenbewijs wel in de auto liggen, maar deel 2 (geloof dat het 2 delen zijn, iig dat deel dat je nodig hebt om je auto over de laten schrijven) ligt ergens in huis.
Ja in mijn portemonnee.
Tijdje geleden deed de politie random auto controles op veiligheid.
Toen moest ik ook het kenteken bewijs laten zien. Dus ik was wel blij dat ik het toen bij me had.
Al weet ik niet of het echt een probleem is als je dan geen kenteken bewijs kan laten zien
Als je dan toevallig in de auto van iemand anders rijdt heb je die ook niet bij lijkt me?
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, maar ik heb gisteravond een nieuw product van the ordinary uitgeprobeerd (why???) en nu is mijn gezicht vuurrood 🥲
Goeie laag foundation en niemand zal het weten.
Ja dat wordt sowieso een dikke plamuurlaag!
Jai k heb m wel in mn portemonnee, maar die heb ik niet altijd bij me (meestal wel). en mijn man rijdt ook gewoon in die auto en dan zit dat ding dus in mijn portemonnee. Dus dan rijdt ie ook zonder rond.
Ik denk dat veel mensen inderdaad niet het kenteken bewijs uitwisselen als ze een auto lenen.
Ik heb ook geen idee of dat consequenties heeft als je dan wordt gecontroleerd.
Ik probeer dan af en toe iets actiefs te doen. Dus als ik de hele dag achter mijn pc moet zitten voor werk, ga ik af en toe 10 minuutjes buiten wandelen, of buikspieroefeningen doen.
Verder veeeeeeeeeeeeel koffie.
even in de tuin gaan staan en diep frisse lucht inademen
maar dat helpt maar voor 5min ofzo
Jaa, idd in mijn portemonnee en altijd bij me. Als ik een auto van mensen leen geven ze die ook altijd mee!
Stond straks bij de AH in de rij voor de servicebalie. De man voor mij kwam voor loten en de baliemedewerker vroeg of hij een voorkeur had voor het cijfer waarop z’n lot moest eindigen. Zegt ie: 69 hè, lievelingsstandje dus lievelingscijfer. Was ook geen puber maar een vijftiger ofzo De medewerker (60-er gok ik) gaf het verder geen aandacht en hield haar gezicht gewoon in de plooi (terwijl ik gelijk een dikke fronsrimpel kreeg van 'zeg je dat nou serieus
), maar jezus man haha.
Na een paar jaar achter de servicebalie van de AH kijk je echt nergens meer van op haha
Ik probeer de laatste tijd wat meer qua visualisatie: probeer mezelf voor te stellen hoe ik doe/denk/eruit zie als ik me wel beter voel en probeer dan zo goed mogelijk te ‘faken’ dat ik dat op dit moment ook voel. Idee dat je je dus niet teveel laat leiden door een slechte stemming/vermoeidheid, maar dingen stemmingsonafhankelijk doet.
Of een tijdsprong maken, proberen tegen mezelf te zeggen/verbeelden dat het vanzelf avond of morgen wordt, hoe naar iets (bijv een afspraak oid waar ik tegenop zie) ook is dat het echt voorbij gaat.
Lekker wazig allemaal haha, maar misschien heb je er iets aan.