Wat je even kwijt wil #51

Oh wow een halve dag is wel echt lang! Bij mij werkt het gelukkig altijd wel snel uit, dus ik kan nu een soort van eten. Geen idee wat normaal is eigenlijk, maar pijnstilling werkt bij mij ook nooit heel lang.

1 like

Zou even naar het filiaal bellen! Ze bakker levert ze per vier aan, maar ze kunnen er wel twee voor je apart zetten als je belt.

2 likes

O, dat is een goede tip! :relaxed:

2 likes

Nog een dag werken en dan heb ik twee weken vakantie en ik ben er zo zo zo aan toe. Ik weet niet precies waarom maar ik vond de afgelopen periode van zeven weken oid sinds de laatste vakantie zo intens. Elke dag helemaal kapot. Ik denk dat het grotendeels door scriptiestress komt die wordt verergerd door die boomer begeleider, echt als dat voorbij is gaat de vlag uit en de champagne open. en nu ook nog beetje stress over de formatie volgend jaar en na de vakantie full time werken beehhhhh

7 likes

Er was een inval tennisleraar die m’n trainingspartner Mieke constant Mike bleef noemen.

Zij had ook helemaal niet door dat hij haar bedoelde en ik ging gewoon te vaak stuk om er iets over te zeggen.

10 likes

Ik ben chagrijnig door mijn werk. Pff.

Net vrij van werk en morgen vrij. lekker chillen met mezelf de hele dag :partying_face:

1 like

hopelijk dan wel een dubbele woppert (insert Azerkeen accent) @Oprah

4 likes

Ik was vanmiddag in mijn pauze aan het FaceTimen met mijn nichtje van 5 maanden (oftewel met de mama maar de camera op haar gericht) en omggggggggggg zo lief dat dikke koppie, ze snapte er niks van natuurlijk maar herkende mijn stem en moest glimlachen en daar heb ik een screenshot van gemaakt en nu lijkt het net alsof we aan het grappen waren samen via de FaceTime :purple_heart:

45 likes

Ik ga zo luisteren!

1 like
3 likes

Thanks! Ja dit werd op verschillende sites weer afgeraden maar ga het misschien toch maar proberen want het is nu ook lelijk :woman_shrugging:t3: mijn kettingen zijn overigens wel nog viezer dan de oorbel die zij laat zien, als in zwarte of oranje achtige gloed

Ik haaaaaat deadlines om middernacht, laat me gewoon het nachtdier zijn dat ik wil zijn aub en doorwerken tot een uur of drie

1 like

Net een lange brief geschreven naar m’n buitenlandse oma, nu is m’n hart ook gelijk ff gelucht. Ik doe er ook altijd wat foto’s bij, dit keer van mijn kamer, denk dat ze dat wel leuk vindt omdat ze hier zo lang niet is geweest

33 likes

Ik zag vandaag een rups op straat en heb hem opgepakt en veilig in het gras gezet. Zoek ik net op wat voor rups ik heb ‘gered’ en wat voor toffe vlinder het gaat worden: het was een emelt en dat wordt een langpootmug

54 likes

Oh ik ben vooral hardleers. Hier in de duinen zitten veel harige zwart/bruine rupsen en daarvan krijg je kennelijk ontzettende jeuk als je ze oppakt. Dat was geen leuke middag

3 likes

Door deze post besef ik me dat ik vroeger als kind echt veel vaker rupsen zag en nu nauwelijks meer? Was altijd helemaal blij als ik weer zo’n leuke harige rups zag

8 likes

Hahaha ik ging mijn cv updaten en zag een voorbeeld waarin iemand cijfergemiddelde had staan van de middelbare school. Ging ik dat voor de grap uitrekenen. Mijn gemiddelde was een 5,8 :rofl: dat moet ik er maar niet op zetten.

34 likes

Heb echt een soort eruptie van tranen vandaag.
Voelde me de afgelopen tijd al zo ‘zwaar’ maar niet perse ongelukkig of verdrietig, maar het komt er wel allemaal uit vandaag.
Ik ben bezorgd over de staat van de wereld, hoe het allemaal zal uitpakken en die onzekerheid daarover en ondertussen zie ik mijn ouders oud worden, af en toe denk ik als ze doodgaan kan dan kan ik dat niet handelen. Mijn hond wordt oud en die gaat sowieso binnen nu en 2 jaar. Ik word ouder maar heb nog steeds geen specifiek idee van wat mijn toekomst zal zijn, ik wil van alles maar niks komt echt 100% van de grond terwijl ik mensen om mij heen wel hun doelen zie behalen.
Morgen denk ik vast weer positiever maar nu vind ik het allemaal kut, en het is een koude kut lente 2021 is NIET beter dan 2020.
Zo.

30 likes

Netflix Party met je vriend of vriendinnen, kledingkast opruimen, nieuwe taal leren, series kijken die je altijd al hebt willen zien, puzzelen, knutselen, kaartjes schrijven voor je opa/oma/andere familieleden, yoga, werk afmaken of vooruit werken, computer opruimen en back-up maken, online shoppen, kleding verkopen
 ik hoop dat je je dagen goed doorkomt! Mocht ik Corona oplopen en ik ben er niet te beroerd van dan ga ik allemaal achterstallige klusjes uitvoeren.

2 likes