Wat je even kwijt wil #51

Vandaag is mijn laatste werkdag voordat ik een weekje vakantie heb. Zit nu lekker in de zon (vanachter het glas van de schuifpui wel) de laatste mailtjes weg te werken en mijn to do lijstje af te vinken. Heerlijk :sunny:

19 likes

Zijn er basisscholen die komende week ook al vakantie hebben? :open_mouth: Had me echt verheugd op een vrije week zonder krioelende kinderen overal, wat een domper.

3 likes

Volgens mij hebben heel veel scholen twee weken meivakantie. Volgens mij is het op de basisschool vrij standaard en op de middelbare weer wat minder gebruikelijk. Mijn vriend die op het mbo les geeft heeft ook 2 weken meivakantie.

1 like

Ik moest anderhalve week geleden naar de gynaecoloog omdat het uitstrijkje niet helemaal oke was en de arts zou rond 10 bellen vandaag, maar ik wacht nog steeds:(((
Moet zo de deur uit en ben bang dat ik dan natuurlijk net het telefoontje mis als ik op de fiets zit ofzo.
Bel me, bel me, bel me
Kom op, law of attraction :raised_hands:t2::sparkles:

3 likes

Jazeker. Dit jaar is het wel verdeeld omdat je 3 opeenvolgende weken met een feestdag hebt. Dus ik ken ook scholen die de week van 5 mei en de week van Hemelvaart vrij hebben. Mijn vriend heeft idd volgende week en de week van 5 mei vakantie.

1 like

Misschien heb ik wat gemist, maar waar is @helvegen? :frowning_face_with_open_mouth:

20 likes

Ik hoop dat iedereen van de zon geniet en mij via de telefoon en mail met rust laat :sunny: :sunny: ben licht ontvlambaar, dus beter voor iedereen.

5 likes

Pff ik moet met het rivm bellen en dat is echt een gedoe zeg

Ja sorry helaas hahah

1 like

Ik heb een verrekijker gekocht bij de kringloop dus hopelijk vanmiddag tijd om een wandeling in het bos te maken en vogels te spotten. Nu nog een bijpassende outfit om het compleet te maken.

16 likes

Ah nee :pensive:
Hopelijk gaat alles een beetje ok en komt ze weer terug als ze daar behoefte aan heeft

2 likes

Ik vroeg het me ook al poosje af, vond het al stil :disappointed_relieved:
Hopelijk gaat alles een beetje oke met haar

1 like

Het doet/deed ineens pijn bij mijn achterste kies (niet kies zelf maar echt ernaast en voelt ook wat dikker). Ik vrees dat mijn verstandskies daar heeft besloten dat het tijd is, ik hoop gewoon dat het een mini ontsteking is die weer wegtrekt ofzo maar ik ben bang voor het ergste. Gelukkig doet ibuprofen zijn werk wel, voel er nu al bijna niks meer van.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Series & Netflix #3

Ik word zo moe van die té ijverige collega’s op vrijdagmiddag👍🏻

Wat voor kleur kies jij dan? Pimpelpaars met gele stippen of gewoon een normale kleur maar geen Nude.

1 like

David Beckham (sowieso al :heart_eyes::drooling_face:) post een video op insta (ism Unicef) om vaccineren te ‘promoten’. Zendt dit gewoon elk uur uit op tv ofzo. WAAR KAN IK EEN PRIK OPHALEN?

5 likes

KUTZOOI ik wilde snel even naar de AH XL en dat is het snelste via de snelweg, mini stukje. STA AL EEN UUR IN DE FILE EN 15 MIN OP DEZELFDE PLEK. Ongeval gebeurd dus niks aan te doen…

3 likes

Er reed hier al een heel arsenaal aan hulpdiensten voorbij dus ben wel een beetje een kutwijf maar dit killlllt gewoon de helft van m’n vrije dag zo :frowning_face:.

En ik heb nog bijna niks gegeten en geen drinken bij me wantja 1 afslag. Weg is afgesloten. Kutdag