Wat je even kwijt wil #51

Daarom heb ik een kat, die ziet zilvervisjes als een lekkernij.

2 likes

:sob::sob::sob:

2 likes

Ik had panty’s besteld bij een kleine webshop en kreeg er een handgeschreven bedankbriefje bij, zo cute :pleading_face:

20 likes

Ik: stopt sleutels speciaal in klein zijvakje zodat ik ze niet kwijtraak

Ook ik: zoekt in paniek 5 minuten in het grote vak van m’n tas omdat in m’n sleutels niet kan vinden

28 likes

Ik check dus altijd of ik mijn telefoon mee heb voor ik naar mijn werk ga. Doe ik het 1 keer niet, vergeet ik hem natuurlijk. Gelukkig woon ik op 5 minuten fietsafstand en mocht ik even een ebike lenen, zodat ik met 5 minuten weer terug was. Gelukkig lag ie nog op de eettafel.

1 like

Yeahhh mini vakantie! Vrij t/m woensdag! En het kost me maar 1 vrije dag😏

13 likes

Ja ideaal is dat.

2 likes

De moeder van mijn bff is jarig en er komen allemaal mensen langs met muziek vanuit de auto en straks komt er een feestbus, ben echt benieuwd

5 likes

Mijn vriend komt vanaf Roermond en die heeft er ook echt lang over gedaan om bij mij te komen. Dacht hij binnendoor te kunnen maar daar stond natuurlijk ook alles vast. Zo ook bij de kazerne en toen de brandweer uit moest rukken werd de chaos nog groter.

Ja een suzuki wagon r waar ze, leek het, mensen uit moesten halen. 1 iemand met ambu meegenomen uiteindelijk, hopelijk gaat het die persoon goed!

1 like

Oh is schijnbaar ook paars en gezwollen. Ok gekneusd dus. Kan ook nog wel op mijn lijstje dit jaar -.-

1 like

Tijd voor een tosti hoor. Heb de vakantie gepast ingeluid met een borreltje op het schoolplein.

4 likes

Damn echt balen dat je zo lang vaststond. Ik moest naar B vanuit V en heb echt puur toevallig binnendoor gereden via Egypte. Daar was het mega druk dus was al helemaal geërgerd :rofl: Hoorde pas toen ik in B was dat er ongeluk was gebeurd…
En drie uur later trouwens nog 2 vrachtwagens bij B op elkaar gebotst :no_mouth:

1 like

Via Egypte, damn. Dat moet zeker sneller zijn geweest

30 likes

Hahaha 10 min versus 1,5u kennelijk. You tell me :egypt:🥸

Edit: jullie zijn gewoon jaloers omdat ik wel buiten de EU ben geweest in deze tijden 🥸

5 likes

En America ligt ook nog in de buurt. Haha

3 likes

Ik heb te veel chocopasta uit de pot gegeten en nu heb ik hartkloppingen

2 likes

Ah zo irritant is dat he! Ik heb dat de laatste tijd ook sneller lijkt het wel, caffeïne en chocola lijken triggers haha

Ik heb het heel erg bij een overload aan suiker omdat ik verder heel weinig suiker eet :persevere:

1 like

Ja, same… echt klote. Eet je een keertje suiker, krijg je dat :woozy_face: