Wat je even kwijt wil #51

Ik kijk nu first & last op sbs 6 maar ik snap er niks van? Wat is hier leuk aan?

Niks

6 likes

Altijd als ik een blikje met bijv bonen/linzen/mais oid open, zorg ik er altijd voor dat ik ook het allerlaatste boontje of whatever er uit haal omdat ik het anders sneu vind :neutral_face:

31 likes

ga even bed&breakfast kijken knap je van op

5 likes

Kom meekijken naar uilen kuukels

14 likes

Meh ik lig ook wakker. Slaap altijd zo kut als ik alcohol op heb. Het waren maar drie biertjes maar denk ook wel dat ik morgen kleine kater heb :cry: :older_woman:

1 like

Haha 08.00 is dan wel vroeg maar je zegt vanaf dus het zal sowieso later zijn (hoop ik voor je :upside_down_face:)

2 likes

Same. En die tering vogels weer. Ga nu oordoppen bestellen

Oh ik app m’n moeder dat ik de oordoppen heb gekocht die ze aanraadde. Appt ze meteen terug dat ze nu ook wakker is. Zet je telefoon dan eens op stil :rage:

3 likes

Ik heb oordruppels van de huisarts en damn, ik hoor ineens een hoop.
Naast alle vieze zooi die eruit komt.

2 likes

Kleine uiltjes zijn zo schattig.
M’n buurvrouw van vroeger had een nest bij haar in de schuur, zoooo lief:

Screenshot_2021-04-24-08-06-27-931_com.whatsapp

49 likes

Ik zit echt iedere keer weer te schuddebuiken door deze reclame. Het lijkt toch net alsof die twee op het punt staan om in lachen uit te barsten? :joy:

12 likes

Ik probeer mijn man een beetje Nederlands te leren af en toe. En nu had ik het koud en ik liet mijn arm met kippenvel zien en toen zei hij heel trots:

“Je hebt kipvis :relieved:”

Hahaha, bijna goed!

123 likes

Hahaha love zulke kleine versprekingen :heart:

Ik vind het ook leuk dat sommige van die typische, beetje vreemde woorden in het Engels en Nederlands dezelfde rare termen gebruiken. Goosebumps zou je letterlijk vertalen naar “ganzenbultjes”, net zo gek als kippenvel eigenlijk!

3 likes

Ik ga vandaag opzoek naar de nieuwe vega tonijn om tonijnsalade mee te maken. Helemaal zin in. En heb nog bagels olé

5 likes

dit is zoooooo leuk!!! ik zie dit nu pas maar ik heb vannacht toevallig gedroomd over een uil

1 like

Je kan ook best makkelijk vega tonijnsalade maken met kikkererwten. Ik heb dat toevallig echt 2 dagen geleden gemaakt!

3 likes

Dit lijkt me heel lekker maar geeft toch geen echte tonijnsaladevibes.

1 like

Wat een ellende! Duim dat hij toch nog komt.
Sowieso al zo stresserend, een nieuwe keuken!
Bij ons zit hij er net een week in na 2 weken zonder, maar er mankeert nog vanalles aan. Nooit meer een nieuwe keuken! :sweat_smile:

Bij mijn Albert Heijn hingen de kaartjes er al wel maar was het schap nog leeg :frowning:

Ik voel me alsof ik een kater heb maar dan zonder de fun vooraf, ben gewoon ongesteld.
Hoofdpijn, moe, uitgedroogd, opgezwollen.

2 likes