Wat je even kwijt wil #51

Ik heb m’n wimpers laten liften!!! Echt heel mooi geworden :blush::blush:

17 likes

Mijn vriend heeft mijn zoontje van 3 naar sprookjes laten luisteren en nu wilde hij dat weer… maar serieus wtf: een prinses wordt door haar vader gedwongen om met een kikker in bed te slapen en hem te kussen en Hans en grietje worden gewoon ergens door hun vader achtergelaten terwijl hij doet alsof hij zo terug komt? Echt niet ok voor een 3jarige dit :grimacing:

9 likes

Sorry.

Blauw met glitters of feloranje ofzo, niet heel shocking toch :frowning:

3 likes

Voortbordurend op je eigen idee: Siam, Tandoori en Madras.

10 likes

KFC.
FC kip
McNugget

4 likes

Ik ga zometeen mijn extra lange weekend inluiden met bitterballen en friet :partying_face:

11 likes

Ik heb vanochtend mijn dikke kleine teen gestoten. Doet nog steeds pijn. :unamused:

Net uren gedaan over zelf dumplings maken, alles zelf; deeg, vulling. Het vouwen ziet er makkelijk uit in de filmpjes… ik keek eerst neer op de simpele vouwwijzen maar die heb ik uiteindelijk ook maar gebruikt zodat ik niet alleen maar gedrochten had.
Nooit meer. :sweat_smile:

5 likes

Daarom heb ik een kat, die ziet zilvervisjes als een lekkernij.

2 likes

:sob::sob::sob:

2 likes

Ik had panty’s besteld bij een kleine webshop en kreeg er een handgeschreven bedankbriefje bij, zo cute :pleading_face:

20 likes

Ik: stopt sleutels speciaal in klein zijvakje zodat ik ze niet kwijtraak

Ook ik: zoekt in paniek 5 minuten in het grote vak van m’n tas omdat in m’n sleutels niet kan vinden

28 likes

Ik check dus altijd of ik mijn telefoon mee heb voor ik naar mijn werk ga. Doe ik het 1 keer niet, vergeet ik hem natuurlijk. Gelukkig woon ik op 5 minuten fietsafstand en mocht ik even een ebike lenen, zodat ik met 5 minuten weer terug was. Gelukkig lag ie nog op de eettafel.

1 like

Ah ik was net met een vriendin die ik al een tijdje niet had gezien en was echt gezellig, veel gelachen. Nu is ze net weg en nu zit ik weg te fikken op m’n balkon, echt heet zo in de volle zon.

4 likes

Yeahhh mini vakantie! Vrij t/m woensdag! En het kost me maar 1 vrije dag😏

13 likes

Ja ideaal is dat.

2 likes

De moeder van mijn bff is jarig en er komen allemaal mensen langs met muziek vanuit de auto en straks komt er een feestbus, ben echt benieuwd

5 likes

Mijn vriend komt vanaf Roermond en die heeft er ook echt lang over gedaan om bij mij te komen. Dacht hij binnendoor te kunnen maar daar stond natuurlijk ook alles vast. Zo ook bij de kazerne en toen de brandweer uit moest rukken werd de chaos nog groter.

Ja een suzuki wagon r waar ze, leek het, mensen uit moesten halen. 1 iemand met ambu meegenomen uiteindelijk, hopelijk gaat het die persoon goed!

1 like