Wat je even kwijt wil #51

Ahw, ik had een broodje en een sapje besteld als lunch om m’n vrije dag te vieren. Word ik gebeld dat ze dat specifieke broodje niet meer hebben, en wat voor broodje ik dan wou. Wordt het net bezorgd (supersnel ook, binnen een kwartier terwijl het eigenlijk een half uur zou zijn), hebben ze er een stuk pizza bijgedaan :revolving_hearts: Vet lief, zo even 5 sterren review schrijven

39 likes

Ik ga volgende week contact opnemen met mijn huisarts om in therapie te gaan. Iets wat ik echt jaren geleden al had moeten doen, maar ik vond altijd dat mijn situatie niet zo erg was. Deze coronaperiode heeft er echter voor gezorgd dat ik en mensen om mij heen zich zorgen maken over mijn depressie, die echt heftiger is dan ooit op dit moment. Dat ik vandaag weer mijn rijbewijs weer niet gehaald heb heeft mij nu echt de doorslag gegeven. Ik wil niet nog meer in deze depressie wegzakken. Ik weet dat er op dit moment wachtlijsten zijn, maar in de tussentijd zoek ik steun bij familie, iets wat ik ook erg lastig vind om te doen, maar ik heb het nodig

37 likes

Knap van je :heart: ik hoop dat je snel terecht kan.

1 like

Heb zoveel leuke knoopjes gekregen van mn vrienden en die ga ik zo ff lekker uitzoeken helemaal. Lof it.

6 likes

Ik heb vandaag ter motivatie een pakketje dat ik nog moet uitpakken in mijn gezichtsveld gezet.
Als het gevoel ‘blueeeeeeh ik wil niet meer :cry:’ te sterk wordt, kijk ik daarnaar en zeg dan ‘bitch werk door, je wil geld’. Het is de enige reden dat ik wat uitvoer

7 likes

Ik ben gaaaaaaar en wil stoppen met werken maar moet nog wat kleine dingetjes afronden. En dan ben ik ook gewoon klaar maar ik kan me er niet toe zetten.

:heart:

1 like

Zo spannend, wanneer denken jullie wat te horen? Is dit jullie eerste bieding of al langer aan het bieden?

Ik wil vet graag die Legobloemen voor mezelf kopen maar vind ze zo duur :sob:

7 likes

Eigenlijk zijn ze voordelig tegenover elke week verse bos bloemen kopen, dat is je winnend argument.

25 likes

Maar je hebt er superlang plezier van! Dus dan valt de prijs mee! Ik ben er nog steeds blij mee

Edit ja @anon4388265 heeft dus helemaal gelijk

4 likes

@kleinmaargroot hahaha ja daar hebben jullie zeker een goed punt, dank voor jullie support :revolving_hearts: Denk dat ik het zo maar gewoon ga doen inderdaad :blush:

4 likes

Haha ik heb echt precies dezelfde twijfel :sweat: @kleinmaargroot hoe lang was je denk je ongeveer bezig met het in elkaar zetten?

3 likes

Emmm met z’n 2en echt maximaal 2 uur ofzo?

@Calypso Ah ja ik vond het vorig jaar ook echt heeeel spannend. Hopelijk lukt het snel en is het een heeeele leuke woning! Zou fijn zijn als je snel wat hoort

2 likes

Ik vind dit grappig, maar superkut voor jou haha

Ik vind mezelf even heel grappig.
Ik zit op kantoor te werken en mijn vriend thuis, nu wilde ik spotify luisteren maar ja, maar 1 account, en mijn vriend luisterde op dat moment al.
Voor de grap zette ik zijn muziek op iets lolligs, kreeg gelijk een reactie via WA.
Nu heb ik hem een appje gestuurd voor wat ik mee moet nemen bij de supermarkt, en hij reageert maar niet, dus nu heb ik weer ingebroken in zijn luisterlijst whaha.

3 tellen later kreeg ik het boodschappenlijstje door :star_struck:

38 likes

Heb je weleens gehoord van de luisterlijn? Misschien fijn als je even wil praten, maar het op dat moment moeilijk vindt met je omgeving te praten. Als extra hulpje in de tijd tot je therapie start

1 like

Haha life hack

__

Ik krijg straks de rest van m’n zalando bestelling en hoop echt dat ik wat stukken pas en leuk vind. Ben echt toe aan een nieuwe garderobe, wil het liefst al m’n oude meuk weg doen want it does not spark joy!!

1 like

Zijn jullie ook zo sad als af en toe je ineens een notificatie hier krijgt en dat ie een seconde later weer weg is omdat tegenwoordig mensen per ongeluk dingen liken met scrollen?

23 likes

Een vriend van mij heeft zon lieve leuke hond waar ik graag op wil passen. Hij moet veel reizen dus ik zei dat ik wilde oppassen maar nee dat was teveel verantwoordelijkheid voor mij. Pfff, lul. Heb nu gezegd dat ik jarenlang een eigen paard had. Is niet zo maar toch. Geef me die hond :pensive: en als ik daar ben ligt die hond alleen maar tegen mij aan ipv hem.

2 likes