Wat je even kwijt wil #51

Net een leuk gesprek gehad en misschien komt het wel tot een samenwerking.
En weer een goede beoordeling in the pocket.
En nu ben ik fucking hyper af.

34 likes

Nah ik verslikte me in m’n eigen speeksel gister tijdens een zoomgesprek met ouders. En ik zat net buiten beeld dus ze zagen het niet maar hoorden me wel sterven. Echt niet ok.

Moest vandaag een presentatie geven aan een groepje op mijn werk en die ging zo goed! Echt meteen kan merken dat ik gegroeid ben het afgelopen jaar. Collega vroeg nog of ze er bij moest zijn ter ondersteuning maar ik zat nog net niet te springen op mijn stoel van enthousiasme.

17 likes

We hebben in ons huis van een opslaghok een sporthok gemaakt, dat is erg fijn. Met oa boksbal en een krachtstation (op de kop getikt voor 6 speciaalbier) Maar nu nog mezelf van bed af schoppen en even een workoutje doen haha

1 like

Ik heb gisteren een paar Birkenstock Boston besteld, ik wilde ze al zo lang en kwam ze nu tegen voor een mooie prijs en ik heb er zoveel zin in dat ze morgen binnenkomen en ik ze lekker kan gaan dragen :heart: Echt belachelijk hoe excited ik word van de voorpret als ik kleding of schoenen of zoiets besteld heb

9 likes

Als je denkt ‘wat moet ik vanavond nou op tv kijken’, raad ik je aan om even op te zoeken wat er om 20.30uur op History channel (kanaal 28 bij Ziggo) komt. What the fuck. :sweat_smile:

Spoiler: Programma dat heet ‘Hitler’s Secret Sex Life’ :sob:

7 likes

Lang weekend. Heerlijk. Dinsdag pas weer werken.

1 like

Het leek best koud buiten maar de zon kwam volop door dus met een vriendin op een bankje in het park gezeten, vlak bij een kroegje dus we hadden een goede aanvoer tot bier. Was even genieten :grin:

En nu lekker pizza in de oven knallen.

7 likes

Ze lopen echt heerlijk!!

2 likes

Ik weet dat ik een uitzondering ben. Maar ons allereerste bod ooit op een huis werd geaccepteerd. Zelfs zonder overbieden. Wij hebben enorm veel geluk gehad maar misschien dat iemand hier nog een beetje hoop uit kan putten :sweat_smile:.

4 likes

Ik heb hard gewerkt vandaag en nu heb ik zin in wijn. Maar dat heb ik natuurlijk niet in huis. Naar de supermarkt rennen om voor 20u nog te halen is ook weer zo wat he

1 like

Ik zou 't doen

2 likes

Ahhh ik weet nog dat je werd aangenomen op de opleiding en iedereen hier heel erg meelevend was! De tijd vliegt!

16 likes

Ik krijg morgen een een nieuw plantje binnen en ben echt zo excited, een macodes petola :heart_eyes:

8 likes

Oh wat een leuk ding!

Waar bestel jij planten online?

Gierige gerda, die had zich toch ’ omhoog gewerkt ’ via het forum?

Dit klinkt alsof ze het met de admin heeft gedaan.

51 likes

Nou ja wie weet :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ken haar wel van EGF, maar ik weet niet of haar doelgroep zich nu per se op dĂ­t forum bevindt. :sweat_smile:

4 likes

Heb geen tv dus kan niet kijken lol, maar laat je het even weten als je interessante dingen te weten bent gekomen? :joy: of ga je zelf niet kijken ;p