Wat je even kwijt wil #51

Ik heb vandaag ook een groot gebrek van concentratie. Alsof ik niet meer gewoon kan na denken ofzo.
Er staan verder ook geen vergaderingen of overleggen op de planning vandaag.
Normaal gesproken vind ik dat wel lekker want dan kan ik lekker geconcentreerd door werken.

Vandaag is niet die dag :expressionless:

1 like

Bah same
Heb pas om 15u een afspraak en weinig mail dus wil eigenlijk gewoon even dutten zo

2 likes

Echt same haha. Voel me wel schuldig maar maandag kwam er niks uit m’n handen omdat het inderdaad zo’n niksige dag was en vandaag ben ik gewoon moe en brak. Er zijn ook veel collega’s die nu vakantie hebben dus daardoor ook wel vrij rustig. Vanaf morgen maar weer echt goed aan de slag.

2 likes

Ik sta heel triest naast het terras te wachten. No shame in my terras game.

32 likes

Haha ja ik voel me ook een beetje schuldig
 Morgen inderdaad maar weer beter ons best doen!

Ze deelden gisteren bij mij gratis tompoucen uit!!! Iedereen die langsliep kreeg een doos van 4 in z’n handen gedrukt. Zo chill, lekker ontbijtje voor straks

6 likes

What the fuck is er mis met jouw huisarts zeg. Heb je enig idee waar het vandaan komt dat zij jou niet op die lijst wou zetten?

1 like

Zo erg van uw huisarts! Kan je niet via de CM/andere mutualiteit vragen of je evt via een huisarts die zij aanraden alsnog op de lijst kan geraken en de hele situatie uitleggen?

2 likes

Was vanochtend even rondje door de stad aan het lopen zoals iedere ochtend en alle ondernemers waren bezig met hartjes opplakken enzo van “we hebben je gemist”. Aan de ene kant wil ik keihard cringen, maar ben blij voor hun dat de winkels weer open mogen.

4 likes

Ik zit. Hugo is besteld :joy:

33 likes

Hahahahaha oh god ik was er wel even bang voor maar het valt allemaal mee
Scheelt ook dat ik leuk en geen ingewikkeld denkwerk hoef te doen

1 like

Mwah, goede huisartsen zijn echt wel begripvol en zeker als het over zoiets belangrijks gaat als je vaccinatie. Ik denk ook niet dat, ongeacht of je huidige huisarts je naam er wel of niet op heeft gezet, deze situatie wonderen doet voor het vertrouwen en jullie verdere patiënt-artsrelatie.
Ik zou het ook gewoon vragen van hé, die instanties hebben het gedubbelcheckt voor mij maar kunnen nergens mijn naam op de lijst terug vinden. Is er misschien iets misgelopen bij de informatieoverdracht?

4 likes

Ik ben seizoen 1 aflevering 1 van oh oh cherso aan het kijken (vraag mij niet waarom, weet ik ook niet) en toen ik het keek op de middelbare school had ik echt niet door hoe jong ze toen allemaal waren. Maarja ik heb ook geen wilde jeugd gehad dus ik kan mij er ook niets bij voorstellen. Ik ben nu 23 en kan mij niet voorstellen dat ik op mijn 18e of 19e op zo’n vakantie zou gaan met veel drank en seks

6 likes

Ik zou dat wel doen, het kan hier gewoon. Jij moet je goed voelen bij je huisarts en zij doet er blijkbaar alles aan om u niet dat gevoel te geven.

Ik sta op de lijst maar via mijn hematoloog maar die is aangesloten in een universitair ziekenhuis te brussel, wat dus betekent dat ik daar ook op de lijst sta. Maar op healthviewer staat er niets.

En ik dacht dat je apotheker ook kon zien of je daarop stond? Misschien daar eens informeren?

2 likes

Komt vast goed! Succes.

1 like

Jezus wat is het druk in de stad :flushed:

2 likes

Ik had laatst een herkansing voor m’n premaster die ik echt moest halen, want was een verplicht vak en ik heb hem gehaald yessss! Ben zooooo opgelucht :sob::partying_face:

50 likes

Ik kijk vanuit mijn huis uit op het beste terras van de stad en ik ben zo jaloers op iedereen die daar zit haha. Zo heerlijk in de zon!

4 likes

@Eddie als dit zo door gaat koop ik een koelbox die zet ik achterop mn fiets. En dan fiets ik naar belgie met een vaccin voor jou. ( Tegen de tijd dat ik bij jou ben heb jij die spuit allang gehad maar hey gaat om het idee)

13 likes

Ik ben woest op de oehoe’s die ik via de webcam volg

Zielig dierenverhaal

Mijn favo oehoe-kuiken is dood! Verhongerd! Zijn moeder is gestopt hem te voeren terwijl hij juist zo levendig was en altijd heel hard zijn best deed haar aandacht te trekken. Er lagen zat konijnen op voorraad dus eten genoeg. Moeders gaf alleen eten aan de anderen. Kutbeest. Zo is natoer blablabla. Nou ik haat de natoer

12 likes