Wat heerlijk dat het alweer woensdag is. Dacht echt de hele dag dat het maandag was. En ik wordt echt vrolijk van dit weer. Ben wel aan het werk maar de deur staat open en er lopen en fietsen allemaal blije mensen langs. Ik hoorde wel al van een klant dat het terras hier helemaal vol zit. Daar ben ik wel lichtelijk jaloers op.
Gisteren met de hond een lange wandeling over het strand en door de duinen gemaakt en daarna met een boek en lekker in de tuin in de zon gezeten. Vandaag even naar de stad om wat noodzakelijk boodschappen vanochtend, daarna pannenkoeken gebakken en gegeten en de rest van de middag in de tuin in de zon gezeten en met de hond gewandeld.
Haha kut ik vind dat hema echt altijd zulke leuke dingen heeft voor kinderen. Mn nichtje gaat denk ik blij zijn.
Dit moet wel op de post maar lijkt me niet breekbaar.
Ja ik zweette me helemaal kapot op de fiets net. Ik dacht dat het aan mn suède jas lag. Maar pff.
Heel de dag zenuwachtig geweest om naar de mondhygiënist te gaan. Nu doodop.
Niet lezen als je angst voor tandarts hebt
Samenvatting
Ik ben al echt jaren niet geweest vanwege m’n angst dus was hard nodig en een van de dingen was m’n vullingen polijsten. Zegt diegene dat hij niet zeker weet of hij er veel aan kan doen en dat ze zeker vervangen moeten worden. Maar dat is niet want de tandarts zei, juist polijsten zodat ze langer meegaan. ‘Oh’ zegt de mondhygiënist, ‘totdat ze eruit vallen zeker.’ W A T
Lekker handig dit voor mijn tandartsangst. Hij kwam er later op terug met ‘nee, bij je volgende controle zal er extra naar gekeken worden en dat gebeurt niet zomaar’.
Nee mag ik hopen van niet nee!
Mijn moeder heeft een hersenbloeding gehad en een stafylokokken (of hoe je het ook mag noemen) infectie in haar bloed. Ik heb haar al jaren niet meer gezien of gesproken, ivm gedoe binnen onze familie. En nu is het maar de vraag of ze nog geopereerd wordt en als ze die operatie aan haar hart überhaupt overleefd, hoe ze er uit gaat komen en wat de gevolgen zijn van alles. Ik weet niet eens of ik haar nog kan zien, zit nog met een droge hoest en mijn kleine dochter is strontverkouden. De vriendin van mijn broer heeft me gevraagd wat ik wil en of ik haar wil zien, want ik heb hem ook al jaren niet meer gesproken.
Dan zie ik nu die filmpjes nog van al die feestende mensen en dan wordt ik zo onwijs verdrietig en boos.
Jaaa het is ook echt niet dat ik mezelf niet kan vermaken thuis ofzo, maar meer dat met al die vrije mooie dagen op komst je ook wel graag even iets leuks iets anders wilt gaan doen. Maar vind het lastig wat dan in je eentje
Dat boekenwinkel idee is wel heel leuk van je, veel wholesomer dan beetje online shoppen of van winkel naar winkel rennen
@o0Lin0o doggies zijn echt wel een lichtpuntje he, zeker in zo’n periode als nu
Heb m’n moeder meteen even ingelicht over deze tragedie
Bezig met mijn administratie maar moest shit printen en scannen en dat ding werkte niet mee. Laf hormonen want stond bijna jankend tegen de printer te schreeuwen En daarna tot de ontdekking gekomen dat ik vergeten was een knopje in te drukken. Lekker bezig.
Dat is zo kut! Hier viel er eenje uit mijn oor tijdens het fietsen en ik kon echt nog net voorkomen dat een bakfietsmoeder er overheen denderde.
Ik heb een nieuwtje gehoord die ik vooral met m’n zusje wil delen, maar dat mag ik dus niet en daarom wil ik het met vriendinnen delen, maar het voelt lullig tegenover mijn zusje dat mijn vriendinnen het dan eerder weten
Vanwege de oehoe of om haar te laten zien dat ze jou goed moet voeren?
kan echt niet wennen aan de nieuwe opmaak van NOS.nl
Mijn moeders verjaardag, trouwdag en Moederdag vallen altijd binnen dezelfde 1-2 weken en elk jaar is het weer drama met leuke cadeautjes verzinnen. Ik vind één ding al moeilijk, laat staan drie, en mijn siblings helpen ook nooit mee want die gaan er altijd “even over nadenken hoor” maar kunnen dan “nooit wat bedenken.” 🥲
Heb net hele dag intensieve digitale training gehad, en nu zit m’n onderbuurvrouw zó hard hardcore te luisteren al drie uur lang of zo. Het beukt echt door m’n huis en word er gek van
Nice er is een YouTube app nu bij Windows.
hahah nee vanwege de oehoe! Die bekijken we regelmatig samen maar dit nieuws had ons nog niet bereikt
Oh ik ben semi trots op mezelf en ik krijg soms ook meer zelfvertrouwen door dit forum. Ik was gebeld door zegmaar een soort van hoge pief. Ik belde terug en hij deed heel arrogant, oja had natuurlijk geen tijd en gewoon niet prettig. Ik zeg, jij belt mij maar terug als je tijd hebt, anders niet. DOEI.
Mn vriend en ik hebben net uitgerekend hoeveel we de afgelopen maanden hebben uitgegeven aan Thuisbezorgd. Echt niet normaal. Maarja het houdt niet op. Niet vanzelf
Oef dan heb je idd geluk gehad!