Waarom zit ik nu in (niet zo nuttig) online college? Driekwart van de mensen zijn er niet, zijn zeker hun kater aan het uit slapen
Wat is de streamers eigenlijk?
Nou ja ‘zo goed’ vond ik het niet. Maar ik vind het wel leuk dat ze iets organiseren wat Coronaproof is. En als er dan toch niks te doen is, waarom niet.
Het klinkt als iets voor tattas die je kan vermaken met kut muziek.
Voor al mijn brakke mede strijders die gewoon moeten werken: succes!
Ah ja klinkt als mijn nachtmerry
Er komt een meubelmaker mijn eetkamerstoelen fixen tussen 10:00-14:00. Nu zit ik dus al te wachten. Ik haat dit soort dingen. Ipv dat ik gewoon mijn ding ga doen, ga ik heel gespannen zitten wachten. Hopelijk komt die snel!
Ik heb net twee hoveniers bedrijven gemaild met de vraag of ze een offerte willen komen maken. Ben iedereens gezeik zat over de voortuin, inclusief mijn eigen blik naar buiten. En aangezien we hier nul werk aan wil hebben, gaan we het maar uitgeven. Vet spannend. (Nee, eigenlijk niet maar ik maak niks mee)
Ik belde net de tandarts en die hebben dus als wachtmuziek ’ het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente’. Ik was nog aan het lachen en toen nam de assistende al op.
Ik neem ook aan dat ze vragen naar welk budget je hebt?
Mijn collega heeft al gekotst en we moeten zo nog meedoen aan een online evenement
Mag mijn werkgever mij zomaar inplannen op een dag waarop ik normaal altijd vrij ben (en dus al mijn colleges heb ingepland)? Ik ben opeens ingepland de dag na bevrijdingsdag maar ik kan helemaal niet werken dan dat had ik eerder deze week ook al aangegeven maar hij plant me toch in
Mijn werktelefoon ging af maar ik heb vakantie. En uit met dat ding.
Hangt helemaal van je contract af. Maar als je normaal rooster vrij bent, zou het wel vriendelijk zijn als het medegedeeld zou zijn / gevraagd zou zijn.
Ohhh ik ben brak en heb hanxiety
Wil gewoon slapen maar moet werken vandaag
Ahh ik ga gewon eens kijken! Heb ook nog een jongen van de basisschool die dit ook doet. dus ik ga gewoon eens rond neuzen.
Ik heb zo’n fijne dag gehad gisteren. Bij een vriendin de hele dag in het zonnetje in de tuin gezeten. Daarna rustig naar huis gefietst want het was hier in tegenstelling tot veel plaatsen rond 22:00 geen chaos op straat maar gewoon zoals normaal. En thuis nog frietjes besteld en opgegeten. Goedgekeurd
same, had eigenlijk vrij willen nemen, maar er komt een sollicitant en dat vind ik ook zo sneu
Gelukkig gaan we vis halen als lunch, houdt me een beetje op de been
Ah zo leuk!! Ik heb ooit in een kerkpand gewerkt en toen hadden we dat liedje ‘take me to church’. Vond ik ook zo goed bedacht.
Ik heb maandag heel slecht gewerkt, omdat het voelde als zo’n niksige tussendoordag door koningsdag de dag erna. Nu ben ik weer niks aan het doen, omdat deze week nu een soort verloren voelt. Hahaha dit slaat echt nergens op, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om te werken.