Ik hoop een foto van de Grapperbaby’s!! Je ziet je eigen kind toch al iedere dag.
Mijn moeders verjaardag, trouwdag en Moederdag vallen altijd binnen dezelfde 1-2 weken en elk jaar is het weer drama met leuke cadeautjes verzinnen. Ik vind één ding al moeilijk, laat staan drie, en mijn siblings helpen ook nooit mee want die gaan er altijd “even over nadenken hoor” maar kunnen dan “nooit wat bedenken.” 🥲
Heb net hele dag intensieve digitale training gehad, en nu zit m’n onderbuurvrouw zó hard hardcore te luisteren al drie uur lang of zo. Het beukt echt door m’n huis en word er gek van
Nice er is een YouTube app nu bij Windows.
hahah nee vanwege de oehoe! Die bekijken we regelmatig samen maar dit nieuws had ons nog niet bereikt
Oh ik ben semi trots op mezelf en ik krijg soms ook meer zelfvertrouwen door dit forum. Ik was gebeld door zegmaar een soort van hoge pief. Ik belde terug en hij deed heel arrogant, oja had natuurlijk geen tijd en gewoon niet prettig. Ik zeg, jij belt mij maar terug als je tijd hebt, anders niet. DOEI.
Mn vriend en ik hebben net uitgerekend hoeveel we de afgelopen maanden hebben uitgegeven aan Thuisbezorgd. Echt niet normaal. Maarja het houdt niet op. Niet vanzelf
Oef dan heb je idd geluk gehad!
Wat een hel vandaag. Zo druk. Ik snap mensen niet😭 pff. Wel extra werken nu morgen en vrijdag. Maar of ik er blij mee ben.
Kun je niet 1 wat groter cadeau doen dat telt voor alle drie de gelegenheden?
Ja, haha. Ze zei nog: 'Waarom stop je? Oooh, je oortje! ’
Ik kwam vanmiddag trouwens nog langs een oude mevrouw die gevallen was op de weg (en verkeer hoopte zich er achterop) en hoop dat het goed met haar gaat. Hoop altijd als ik gevallen mensen zie dat het oké gaat met ze. Stonden overigens al minstens twintig mensen omheen, dus ik ben doorgereden.
Ah jeetje wat een heftige situatie ineens, sterkte! Hopelijk kun je toch nog langs als je dat zou willen. Je kunt altijd even met het ziekenhuis bellen om te overleggen wat mogelijk m.b.t. de hoest (maar dat heb je wellicht zelf ook al bedacht).
Kom naar het tv topic
Wij hebben onze kozijnen in niet standaard kleur geverfd en nu praat de hele straat erover. Ik vind het zelf wel mooi haha, maar ga dan nu toch stiekem beetje twijfelen. Wat een gedoe in een keurige straat wonen.
Mijn lievelingsspijkerbroek is ineens helemaal uitgescheurd bij de knie Echt kut moet ik weer op zoek naar een nieuwe fijne spijkerbroek
Zo irritant! Is die spijkerbroek niet nog te koop? Dan zou ik hem gewoon nog een keer kopen.
Ja ga ik wel naar kijken! Maar ik had al een keer eerder dezelfde gekocht en toen zat hij heel anders en minder fijn. Soms heb je geluk en vindt je opeens een topexemplaar die perfect om je lijf zit. Dat is zeldzaam
Ik ga morgenochtend een hike doen die ik al heel lang wilde doen. Heb er echt zin in!! Mijn man heeft speciaal vrij genomen omdat het in het weekend daar heel druk is. Het is ongeveer 6 uur lopen en je moet een paar keer door water op kniehoogte. En het einde is een stenen brug letterlijk in de middle of nowhere. Ik ben zo benieuwd!
Ik begin wel te twijfelen of mijn ouders wel mijn biologische ouders zijn na deze post