Ik heb een reep chocola met pecan en kokos gevonden in de la maar die is al 1,5 maand over datum. Dat kan je toch nog gewoon eten?
Pff ik ben al 2 weken ongesteld, slik ook alweer dik een week de pil maar het stopt niet meer. Maak mij echt heel veel zorgen. (Morgen moet ik naar de huisarts)
Ik heb keertje PAP3a1 gehad en HPV, ben ergens bang dat het erger terug is gekomen. Maar ik weet niet hoe realistisch het is dat je binnen 2 jaar dan kanker kan krijgen als het weer goed was. Ik maak mezelf vast weer te gek.
Ja
Ongeopend zeker. Geopend kan het zijn dat de smaak veranderd is (en niet ten goede), maar ziek zal je er niet van worden.
Reminder voor de volgende keer: meld je niet zomaar voor een programma aan als je alleen maar “onderzoek” wilt doen
Ja dat las ik ook op Google, dat het wel 10 a 15 jaar kan duren. Heb wel een tijd de pil doorgeslikt dus wellicht dat mijn lichaam gewoon van slag is daardoor maar ja omdat ik toen ook die uitslag had vind ik het ergens toch eng.
Ik heb morgen afspraak bij de huisarts!
Moet jij je fooi normaal afgeven aan je baas?
Dat is normaal in Nederland
Oh echt? Ik weet niet beter dan dat het gewoon onderling verdeeld wordt aan het einde van de avond
Je moet het vaak wel afgeven maar dat betekent niet dat je niks krijgt, het wordt gewoon allemaal op één hoop gegooid en dan verdeeld onder alle werknemers (naar ratio van het aantal uren dat je hebt gewerkt meestal). Dus op die manier krijgt juist iedereen evenveel fooi!
Jaa precies wij deden alles in een schaaltje of glas en dan aan het einde tellen en verdelen! Dus niet echt forever afgeven aan je baas maar je mag het ook niet allemaal zelf houden
Ja dat dacht ik ook maar bij mij op het restaurant werd ook de pot onderling verdeeld elke avond. De bazen wisten wel niet welk bedrag het was en kwamen er ook niet in tussen
Haha voor welk programma had je je aangemeld?
Cupido Ofzo, ik wilde kijken wat ze van ons gekkies verwachten, maar toen zag ik dat ik mn adres meteen moest opgeven en toen dacht ik ‘nope!’
Maar kennelijk gaan ze je dan mailen en willen ze met je bellen.
Ik moet/wil boodschappen doen en dan ga ik een cake bakken maar het reeeeeeeeeeeegent
Ohh ik dacht (of hoopte!) Lang leve de liefde haha, maar dit is ook een dating programma. Ga je nu wel met ze bellen? Pfff zou dit echt mega spannend vinden man
Yes, afspraak gemaakt voor de kapper morgen. Heerlijk, eindelijk af van mijn halve meter aan dood haar
Haha ik scande dit bericht snel en dacht dat er stond dat je anderhalve meter eraf wilde
Heeft iemand nog een zak spruiten die gesneden moet worden?
Wat fijn!