Wel wortels
We krijgen eindelijk weer een nieuwe parttime caissière bij mijn werk. We hebben nu maar 2 parttime caissières, waar ik er een van ben. Mijn collega kan alleen op zaterdag werken, dus als we 's avonds open zijn ben ik de sjaak (nu dus 2 avonden in de week). Ik mag de nieuwe caissière opleiden en dat vind ik echt erg leuk, mijn collega van nu heb ik toen ook opgeleid en dat vond ik erg leuk om te doen. Ze begint over 3 weken, dus heb nog even tijd om af en toe even na te denken hoe ik dingen precies doe, want alles gaat zo lekker automatische piloot bij mij, dat ik af en toe niet uit kan leggen hoe ik bepaalde dingen doe
Slecht geslapen hebben en 100 dingen willen doen is een slechte combo.
Ik werk weer eens op kantoor maar nu mis ik mijn thuiswerk plek. Lekker mijn eigen koffie en wc. Tis ook nooit goed hè
Hahah herkenbaar.
Ik ben ook weer op kantoor aan het werk vandaag. Er lopen allemaal mensen door de gang en maken geluid, stop!!
Ik heb nu al spijt dat ik in een WhatsApp-groep ben gegaan met m’n afstudeergroepje. De eerste deadline is over 2,5 week en ze zijn nu al paniek aan het zaaien
Ik ben nooit zo van het verbeteren maar deze zie ik zo vaak en volgens mij weten veel mensen niet beter maar naar rato.
Ik twijfelde al, heb gênant lang gedaan over het formuleren van deze zin omdat alles raar stond en uiteindelijk maar dit gedaan
Omg ik heb eindelijk mijn nieuwe telefoonkabel binnen en mijn leven is alweer zoveel beter geworden in 1x. Ik had een maand lang een klein kut kabeltje van nog geen halve meter haha, nu heb ik weer 1 van 2 meter lang. Niet meer op de bank zitten met een stekkerblok op mijn kussen naast mij haha (die kan weer gewoon op de grond liggen nu).
Lekker boeiend verhaal ook weer maar ben er gewoon blij mee hahahaha.
Ugh ja ik haat oude mensen die altijd maar moeten doen alsof jonge mensen het zo makkelijk hebben en we alles maar aan moeten kunnen omdat we jong zijn. De oma van mijn vriend is net zo, vroeger hadden ze het pas zwaar en wij als jonge mensen mogen nergens over klagen
Het moet echt niet gekker worden met die insta spam. Nu zijn er mensen die je taggen in de chat van een live video om zo aan nieuwe volgers te komen…
Wat stom zeg Ook niet dwingend ofzo.
Ben zo kapot. Vandaag was het megadruk op mijn werk en daarna nog een kringloopkastje gescoord. Wel een leuk kastje. Moet wel opgeknapt worden (likje verf ofzo).
Mn buurvrouw van 95 verzint gewoon dingen mn moeder had een elektrische fiets gekocht en ook laten zien. Heeft ze tegen iemand anders verteld dat ik er ook een wilde maar eerst maar eens voor moest werken
terwijl mn moeder alleen heeft gezegd dat mezelf te jong vind.
Kak ik ben positief getest op corona. Voel me goed beroerd ook. Baal enorm want zou zaterdag mn ex zien face to face om te kijken of we het weer rustig aan wilde gaan proberen samen… kak kak kak.
Ik heb LUIZEN. What the hell!!!
Is een teken. Leave him in the past.
Beterschap
Ik ging nog even een rondje wandelen voor het eten en kreeg gezelschap van een kat. Hij heeft een goede tien minuten naast me gewandeld dus nu zijn we best friends for life natuurlijk. Echt jammer dat ik het filmpje niet kan delen want hij was zo cute. Bleef ook echt stilstaan als ik dat deed. Hopelijk kom ik hem morgen weer tegen.
Ja zonder toestemming van de kat in kwestie moeten we dat helaas verwijderen.
Oh shit het staat wel op insta. Hopelijk klaagt hij me niet aan voor privacyschending.
Daar heb je een punt