Lekker nonchalant
Mijn hele kindertijd is een LEUGEN
Blij dat de avondklok eraf is. Nu is mijn vriend tenminste echt de hele avond bij zijn ouders en pas weer terug als ik al lang in bed lig. Kan ik lekker de rest van de avond wijn drinken en chips vreten op de bank en aan mijn reet krabben.
Ik heb ook al besteld, alles is super lekker. Ik vind het ook fijn dat je ook 100gram van iets kan bestellen, dat is niet meteen zoveel
Er zit ergens een mot, maar nu zie ik zo’n giga schaduw soms maar niet het beest zelf. Dus nu beweeg ik maar extra in de hoop dat ie niet op me zit.
Ben ook echt heel tevreden over deze badge voor deze post.
Pas maar op, katten zijn echt harteloos op dat gebied Die van mij hebben al gedreigd met een nachtelijk krijsconcert van 3 weken als ik ze niet van internet haal.
@Bill Ik hou van dat nummer
Ik ben net tijdens een avondwandeling drie katten tegengekomen Eentje ergens binnen voor het raam die naar me knipperde, en twee op de stoep. De laatste luid miauwend en wierp zich echt op m’n enkels, zo schattig
Maakt echt m’n dag goed altijd als ik buiten katten tegenkom, vind ze zo zo leuk en lief maar durf het niet goed aan om er zelf ééntje te adopteren. Ben bang dat ik er dan niet goed genoeg voor zorg of niet genoeg thuis ben of dat hem buiten iets overkomt.
Ja vind ik ook! Kan je een goed gevarieerde snoeppot mee maken
Ik vind het ook altijd leuk als ik ze tegenkom. Ook tijdens mijn werk trouwens! Al loop ik nu helaas in een vrij katarme wijk
En wbt adopteren: als je je inleest komt het echt wel goed
In mijn vorige wijk liep deze vaak zijn halve straat mee:
En deze was er ook vaak:
Hahaha, is ook meteen zo drastisch
Hahaha die tweede heeft op meerdere adressen voerbakken denk ik
Zou best kunnen Al is die oranje nog dikker.
Ja ik heb al ooit een kat gehad, met m’n moeder toen ik nog thuis woonde. Ben best goed op de hoogte van wat katten willen en hoe je met ze moet omgaan en voor ze zorgen enzo dus dat is het niet. Meer de verantwoordelijkheid die je hebt waar ik over twijfel of ik dat wil, en ik zou me zoveel zorgen maken denk ik over of hij wel blij is en veilig is als ie buiten is enzo. Naja, misschien ooit
Die twee zien er echt fantastisch uit trouwens, word helemaal blij van die foto’s haha (en toffe dr Martens!)
Een sup of kano huren! Zeer zen en beetje sportief uitje in je eentje vind ik
Werk de laatste tijd vaak op kantoor omdat ik het niet meer zo goed aan kan om de hele dag alleen thuis te werken. Vandaag is weer zo’n thuiswerkdag en kijk er weer mega tegenop. Wel afgesproken met een vriendin om te gaan wandelen maar de rest van het weekend helemaal geen plannen. Het stomme is is dat ik niet alleen wil/kan zijn, maar ook geen zin heb om echt af te spreken met vriendinnen ofzo. What’s wrong with me🥲
Omg ze zijn heel cute maar vind het altijd zo zielig als dieren zo dik zijn. Echt niet goed voor ze
Vanmiddag voor het eerst na een half jaar weer naar een gezichtsbehandeling laten doen. Kijk er zooooo naar uit.
Oh my god ik zit in de bus en heb zo een afspraak maar de bus rijdt zo langzaam. Ik denk dat hij 25 rijdt terwijl je hier minstens 50 mag.
Rij dooooooooor
Action, Xenos, Blokker en Hema op de planning vandaag. En dat allemaal zonder afspraak
Happy housewife.