Wat je even kwijt wil #51

Werk de laatste tijd vaak op kantoor omdat ik het niet meer zo goed aan kan om de hele dag alleen thuis te werken. Vandaag is weer zo’n thuiswerkdag en kijk er weer mega tegenop. Wel afgesproken met een vriendin om te gaan wandelen maar de rest van het weekend helemaal geen plannen. Het stomme is is dat ik niet alleen wil/kan zijn, maar ook geen zin heb om echt af te spreken met vriendinnen ofzo. What’s wrong with me🥲

6 likes

Omg ze zijn heel cute maar vind het altijd zo zielig als dieren zo dik zijn. Echt niet goed voor ze :frowning:

3 likes

Vanmiddag voor het eerst na een half jaar weer naar een gezichtsbehandeling laten doen. Kijk er zooooo naar uit.

4 likes

Oh my god ik zit in de bus en heb zo een afspraak maar de bus rijdt zo langzaam. Ik denk dat hij 25 rijdt terwijl je hier minstens 50 mag.

Rij dooooooooor :mad:

Action, Xenos, Blokker en Hema op de planning vandaag. En dat allemaal zonder afspraak :partying_face:

Happy housewife.

26 likes

Ik heb morgen ook echt gereseveerd voor een dag slenteren door het centrum hier. Het idee dat je gewoon overal weer naar binnen kan :pleading_face:

2 likes

Oef in het weekend lijkt me het wel echt chaos qua drukte

3 likes

Succes! Liep gisteren even door de stad en voor alle grote ketens stonden rijen

1 like

Ik heb de hele dag :joy:

Was net helemaal over de rooie omdat m’n Sonos het niet meer deed… bleek het volume op 0 te staan. Lekker wakker

7 likes

Ik heb laatst voor het eerst een granaatappel ontpit. Wat een bevalling zeg, snap ineens heel goed waarom die dingen in bakjes worden verkocht.

7 likes

Je hebt ook granaatappelpitjes uit de vriezer. Die zijn echt veeeel goedkoper en net zo lekker

4 likes

Het helpt om het in een bak water te doen (dus je handen en de granaatappel stukken onder water), dan springt het niet alle kanten op. Maarja dan nog steeds een gedoe hoor.

2 likes

Granaatappels hier in de supermarkt zijn ook nooit echt goed rijp, mijn ouders hebben bij hun vakantiehuis in warmere klimaten een granaatappelboom in de tuin, de granaatappels die daar vanaf komen schieten hun pitjes bijna op je af als je naar ze kijkt, paar tikken met een pollepel op de buitenkant en het is klaar.

10 likes

Je mag mij best inhuren de volgende x. Ik vind dat leuk om te doen haha.

1 like

Ik zag een handige manier in dit filmpje vanaf 4.40 ongeveer. Heel beheerst ontpit hij dat ding. Volgende keer ga ik dat maar proberen want bij mij is het ook altijd een bloedbad.

5 likes

Ik eet vaak havermout met aardbeien en een lepel kokosrasp eroverheen. De kokosrasp was op maar mn vriend had wel toevallig kokosbrood meegenomen. Ik heb daar maar een plak van verkruimeld over mn havermout, 10/10 would recommend :ok_hand:

11 likes

Oh huh ik doe het altijd zo, is er nog een andere manier dan?

1 like

Dit is ook hoe ik het doe. Maar ik snij hem in vieren en dan kan je alles zo eruit ploppen.

Misschien ben ik dan extreem onhandig, haha, maar ik deed het door de helft ging met een pollepel slaan en dan bleef er van alles achter dus dan met water en weer in vieren haken. Nou drama. Dus ik wist niet dat het ook gewoon zo ook zonder overal rood en sap.

Edit: @Soy.peor dan heb je vast ook niet veel vliesjes dan of wel? Ik heb daar ook altijd last van. Zo vies