Wat je even kwijt wil #51

Ik had dinsdag al eten besteld dus eigenlijk mag ik van mezelf niet weer iets bestellen, maar ik heb zo ontzettend geen zin om eten te moeten koken.

En het is inmiddels half zeven, dus alles wat ik nog moet bestellen duurt lang.

6 likes

Gewoon bestellen yolo

7 likes

Wie heeft twee duimen en is nog steeds aan het werk. werkdagen van 12 + uur lijken wel weer normaal te worden.

1 like

Nee, ik had al meteen gezegd dat ik geen interesse heb en ik vind het ook wel typisch dat ze wilt bellen, want dat stel je nou niet echt voor aan een autist :sweat_smile:

2 likes

Die lockdown duurt nu wel te lang geloof ik. Ik vroeg net aan mijn vriend: hoe lang is eigenlijk normaal om een trui te dragen?
ā€˜Niet zo lang als jij doet in ieder geval. Zeker niet nu je hem al de hele week vol zit te snotteren.’

Ok :unsure:

53 likes

Mijn ouders zijn echt zo vaak te lief :sob: Ik had van de week nieuwe schoenen besteld en foto naar mijn moeder geappt van kijk nieuwe schoenen. Ze vroeg hoe veel ze waren (doet ze altijd als ik iets nieuws heb)

Belt mijn vader net op ja ik maak zo even het geld naar je over. Ik zo euh welk geld? Ja weet ik niet mama zei dat ik het moest doen. Kijk ik op mijn rekening staat het geld van mijn nieuwe schoenen er op :sob:

87 likes

Tweedaagse werkweek zit er weer op. Soort van semi gestresst want teringdruk. Dus 2 werkdagen van bijna 11 uur gehad. Wel alweer bijna het huis schoon en dan echt klaaar voor weekend!!!

4 likes

Ik heb een trajectvrij kaart nodig als ik stage ga lopen want geen OV meer maar dat is 350 (!!) euro… pfff :sob::sob:

Per maand?? Ik vind met de trein gaan echt niet erg maar het is zo takkeduur

1 like

Ja het is toch wonderlijk hoe zo’n lichaam werkt, vanochtend dacht ik nog dat ik doodging maar uiteindelijk heb ik toch zeer fatsoenlijk werk verzet. En nu ga ik lekker ijsjes halen als beloning dat ik weer een dag ben opgebleven. En die ga ik opeten in bed.

1 like

Ja per maand!!! Hahah echt aanstelleritus van de Ns ook

1 like

Nou ik heb besteld bij Anneke’s zoetwaren, can’t waaaaaait. Denk wel dat we binnenkort een forum-spondeal verdienen.

11 likes

Toen ik nog studeerde was ik een stuk goedkoper uit om gewoon de boete van duo te betalen voor het te laat stopzetten van mijn ov dan idd 300 euro voor een onbeperkt abonnement. Vind het ov zo duur, terwijl ze juist meer mensen willen stimuleren om met de trein te gaan.

5 likes

Hahaha wow wat slim

Ik heb mijn haren gewassen met stinkende luizenshampoo, daarna nog een paar keer met gewone shampoo en ik blijf het ruiken​:sob: Ik ga de rest van de avond kammen om de neten uit mijn haar te krijgen & jassen en beddengoed wassen. Hoe kom ik in godsnaam aan luizen?! Iedereen hangt toch z’n jas aan een centrale kapstop op het werk?:rofl: Questioning my existence!!!

3 likes

Maar :open_mouth:
afbeelding

14 likes

Ik ga dit voorstellen in de volgende meeting🤣

2 likes

Noujaaa zeg. Ik geloofde hier zoveel van.
ā€˜ het maakt een luis niet uit hoe vaak een hoofd wordt gewassen.’
En ik mezelf destijds maar troosten dat ik een schoon hoofd had.

1 like

Waarom hangen al die naamplaatjes schots en scheef, wat irritant :hot_face:

14 likes

Ik lees hier een paar posts over luizen en zit meteen aan m’n kop te krabben

8 likes