Wat je even kwijt wil #51

Hele ochtend in de weer geweest om de naaimachine te snappen, maar het ding doet het!
Nu kan het oefenen beginnen

8 likes

Zometeen lekker eens shoppen in de stad, maar wel heel doelgericht; ik weet precies waar ik heen wil. Nu moet het alleen weer even minder gaan regenen :thinking:

2 likes

Oh wat irritant. Ik zou denken begin van de middag, maar zou wel wat verheldering vragen. Moet zeggen dat ik me soms ook wel schuldig maak aan “in de loop van…” maar geef dan in ieder geval wel een dagdeel aan en/of noem een tijdrange.

Ik heb een fijne dag vandaag. Nog een paar dagen en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Echt zin in!

10 likes

Oh nice, waar ga je precies heen?

Vanaf vandaag alle afleveringen van Beugelbekkie op Videoland :star_struck:

25 likes

Ik heb echt zo een heerlijke werkdag; lekker productief, een goede podcast staat aan en omdat het buiten zo een kut weer is ook kaarsjes aan gezet.

4 likes

omg love it. Ik denk dat ik vanavond gelijk ga bingen, haha

1 like

Superleuk! Ik kom er nu pas achter dat Angela Schijf beugelbekkie heeft ingesproken. Lekker contrast wel tussen meisje van plezier en beugelbekkie haha

4 likes

Leuk en mooie omgeving. Veel plezier!

1 like

Goeie vriend van mij zei dat zijn moeder vroeg wanneer ik weer kwam eten want ze heeft weer nieuwe geurkaarsen en ik wil dan vast ook wel weer zei ze haha. Het begint echt standaard te worden dat ik altijd geurkaarsen mee naar huis krijg als we bij zijn ouders eten. :pleading_face::heart:

(Ze heeft een la vol hoor dus ze mist het niet haha, maar alsnog wel lief)

13 likes

Ik moest even in de stad zijn om een plaat op te halen die ik een tijdje geleden gepreorderd had. Ik hoopte eigenlijk dat het door de regen wat rustiger zou zijn maar het was echt wel serieus druk overal. Maaar een van m’n lievelings tweedehandswinkels stond helemaal geen rij voor dus toch even snel gaan kijken en toen vond ik twee vet mooie jurkjes voor weinig :blush: Supersuf maar ben er helemaal blij van haha

35 likes

Welke plaat heb je gekocht? :grin:

Ik heb net een super duur schilderij gekocht voor m’n vriend waar hij het al maaanden over heeft. Ik wil het alleen pas over een paar weken geven voor een bepaalde gelegenheid dus dit wordt MOEILIJK haha. Het liefst zou ik nu naar hem toerennen om het te geven.
Ik ben echt dit:
54457878_2294935594076700_5852642951420016678_n-2601789101

68 likes

Echt he vorig jaar hadden we er al een kleine zomer opzitten nu.

2 likes

Mijn huisgenoot en praktisch al zijn collega’s en vrienden zijn positief dusss we zijn op elkaar en op internetboodschappen aangewezen hahaha

1 like

If I Could Make it Go Quiet van Girl in Red! En toen ik er toch was ook maar een plaat van Agnes Obel die ik nog wou hebben en Favourite Worst Nightmare van Arctic Monkeys meegenomen. Iets met zelfbeheersing :sweat_smile:

3 likes

Oh cool! Heb ‘t nieuwe album vanochtend geluisterd, zo goed :star_struck: You Stupid Bitch is m’n favvv

2 likes

Ah nice! Ik heb m nog niet helemaal gehoord dus ga m zo thuis gelijk opzetten, ben heel benieuwd :blush:

1 like

Hahaha huh. Iemand appte mij met ‘hee’, dus ik appte terug want had 1 persoon in m’n hoofd die het mogelijk kon zijn. Maar die blijkt het niet te zijn? Die gast die me appte zegt geen idee te hebben hoe hij aan m’n nummer komt, maar hij noemde wel precies mijn naam over hoe ik in z’n telefoon stond. Dit is zo gek, wil nu helemaal weten hoe dit mysterie in elkaar zit