Wat je even kwijt wil #52

Hoeraaa!! Ik heb mn eerste muggenbult van dit jaar :+1::grinning::+1:

4 likes
49 likes

Met dit warme weer komt echt mijn innerlijke-Shakira naar boven. Misschien maar hoepelen op shaki’s muziek. :joy:

2 likes

Ja ik zit ook opeens naar allemaal van die Spaanstalige artiesten te luisteren alsof ik ergens in Zuid Amerika woon ofzo. Heerlijk.

3 likes

Shit, de airco slang was losgeschoten en nu is de laminaat vloer (in de nieuwe kamer van dochter) zeiknat :weary:

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

Kan niet misgaan toch?

Ja doe ik ook, ik gebruik bijna nergens meer m’n koekenpan voor. Heerlijk!

1 like

Heerlijk in een dikke stortbui naar huis half bezweet zonder jas :heart: (geen sarcasme)

4 likes

Yes het is weer juni en dat betekent dat de komende drie maanden op dinsdag- en donderdagavond en zaterdagmiddag een uur lang wordt gepingeld in de kerk!! Zin in joh

Moet zorgen dat ik niet thuis ben dan want ik word knettergek

1 like

Ik haat boomers op instagram (opzich had mijn bericht hier al kunnen stoppen) die bij zwangere vrouwen of vrouwen die net zijn bevallen moeten benadrukken hoe slank ze alweer zijn en wat een mooi slank figuur ze toch hebben en wat een slanke benen (dit zag ik iemand commenten bij een zwangere vrouw)?? Hou toch eens op met al die toxic gerichtheid op een bepaald figuur moeten hebben of nastreven en dan ook nog notabene tijdens of vlak na een zwangerschap. Waar zouden toch al die diepgewortelde onzekerheden vandaan komen die zoveel vrouwen hebben over hun lichaam :roll_eyes:

11 likes

Ohhh ik word voor de 2e keer tante :giggle:

39 likes

Wowow kreeg net een snapchat van een vriendin dat een vreemde man bij het metrostation op haar kont had geslagen. Toen werd ze boos en liep weg, kwam hij nog achter haar aan. Kan echt janken om zulke dingen.

Omg ik hoor het ineens

1 like

Hoepelen op shakira’s muziek zou ik echt aanraden haha, heerlijk

2 likes

Deze week is zo leuk dat ik aan het wachten ben op een zieke mercury in retrogade hahahaha

Ik las vandaag toevallig een artikel dat gaat over de focus van boomers op slank zijn! Herken dat ook echt van mijn familie, schoonfamilie en… nou ja bijna alle boomers inderdaad.

Even opgezocht: The Grandparents Are Not OK - Burnt Toast by Virginia Sole-Smith.

4 likes

Mijn man is laatste tijd heel erg gestresst over allerlei dingen. Hij zegt dat ik het me niet aantrekken, maar ik pieker me suf. Ben beetje met mezelf in dubio: moet ik mezelf meer actief opstellen óf juist meer de ruimte geven? Merk hoe meer ik hem probeer te helpen, hij meer afstand neemt. Maar zo lastig want zie hem graag gelukkig.

1 like

Ik heb al de hele week geen zin in avondeten. Ik geef het warme weer maar de schuld.:woman_shrugging:t3:

3 likes

Je vriendin had hier gewoon de politie voor mogen bellen! Maar snap dat dat niet haar eerste reactie was. Wat een engerd. Hopelijk gaat het oké met je vriendin!

2 likes