Snap ik wel, ik leef de hele week ook al op snacks en stokbroodjes Zonde vind ik het om met dit mooie weer in de keuken te staan.
Ik struikelde vandaag op het trappetje in de trein en ik schaam me nog steeds als ik denk aan de mensen die het gezien hebben. Vooral het meisje dat geschokken vroeg of alles oke was en ik alleen iets vaags mompelde en ik hard weg liep.
Mocht deze meid op het forum zitten (lol soort NS hartkloppingen hier): het spijt me en normaal ben ik niet zo raar.
Haha ah waarschijnlijk denken ze er al niet meer aan, alleen jij nog. Hoop dat je geen pijn hebt!
Mijn avond eten was nachos op het terras en nu twijfel ik 0f ik nog even moet koken? Ik vind het zo raar om dan niet echt avond te eten, maar heb ook niet zoveel honger
tosti maken!
Eerst bestel je een of andere gekke piemelklem en nu dit… Jij bent niet meer te redden meit
Haha hij kijkt zo guitig in die reclame
Ja was lekker geweest, maar dat heb ik niet in huis!
Ik heb nog gekruide krieltjes en ik denk dat ik een bamibal in de oven gooi! Ik had ook lekker asperges gekocht, maar ik ga morgen een lang weekend weg, dus ik geef die wel aan mijn op en oma!
Serieus een nieuw woord in mijn leven sinds nu: anaaltampons. Ik heb nu wilde fantasieën over jouw werk
Ik heb ooit bij een zelfde soort bedrijf gewerkt. Toen werden op een gegeven moment de anaaltampons uit de winkels gehaald omdat mensen deze gebruikten om sneller dronken te worden. Oftewel in vodka drenken en daarna inbrengen.
Als je incontinent bent. Of als je snel dronken wil worden zonder te drinken.
Kan ook met een gewone tampon (Y) Of een oogbalshotje, dat was ook een tijdje een ding toch.
Jezus houd op over oogballen
Ja Marijke Helwegen legt het uit, ze heeft het zelfs getest voor volk en vaderland (ze begint te gillen op 1.15)
Marijke is echt mijn hoop in bange dagen.
Ja wodka eyeballing! Nooit gedaan, was er toen al te oud voor geloof ik
Jaa! wel gedempt hoor
begin nu te twijfelen of het die andere kerk was maar het klonk echt als de andere kant
Als ik haar was zou ik hier in ieder geval wel melding van maken bij de politie.
Ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt en heb dat toen niet gedaan maar achteraf wou ik dat ik dat wel gedaan had.