Dit denk ik iedere dag als ik het forum open.
Ik denk dat Gierige Gerda hier weer zit… het gaat hier sinds twee dagen over die diepvries citroenschijfjes. En guess who ik net op tiktok tegenkom met de boodschap dat je eeeeeecht veel beter zelf citroenen kan snijden?
Lol dit is veeeel te toevallig hahahaha
Fuck you all but dont die let me steal your gierige tips.
Haha mijn broertje is ook zo :’) ben te oud voor shirtjes geworden…
Luchtbevochtigers zijn best lastig te vinden voor mijn gevoel bij Coolblue en Mediamarkt enzo. Kan eigenlijk alleen leverbare versies vinden op de bolle blauwe.
We waren afgelopen week op de Veluwe en had in het bos een filmpje opgenomen waar je de vogels hoort fluiten. Nu zit ik het terug te kijken/luisteren en je hoort m’n hond er zo hard doorheen hijgen lijkt wel een ander soort natuurfilmpje zo
Echt altijd als ik eten ga bestellen denk ik ooeh zolang geen chinees gegeten, klik van alles aan, denk dan 20x mm best wel duur maar ja kan er wel 2 dagen sowieso van eten om vervolgens iets anders te bestellen.
Ik wacht nu op mijn mc donalds bestelling
Ik ging boodschappen doen en de naam van mijn kassamedewerker was “Echo”. Voelde echt alsof we naamgenootjes waren haha.
Over wie gaat dit ik wil t ook weten
Er is een persoon Bart Smit op tv en nu heb ik ontdekt dat de Bart Smit niet meer bestaat, tragic
Uuugh ik voelde me straks echt zo dom! Ik moest een klant 20% korting terug betalen maar ik was zo moe dat ik per ongeluk het hele bedrag terug betaald had
De klant direct maar een mail gestuurd dat ik een fout heb gemaakt en een nieuwe betaallink gestuurd en hoop maar dat hij die weer betaald. Nu gelukkig wel weekend.
Mn vriend heeft voor het eerst in zn leven een berehap gegeten. Hij vindt een frikandel speciaal echt mega super geweldig maar ik had stiekem een berehap besteld. En hij vindt het ook geweldig. Alleen het tipt echt niet aan een frikandel speciaal volgens hem. Hij gaat dan ook echt videobellen met vrienden om een berehap enzo te laten zien.
Oh, nee ik vond het echt vergelijkbaar met het inbrengen van een tampon. Het deed ook geen pijn. Ik vond dat etuitje met die drie vakjes voor de drie stappen zo slim bedacht. Ik was denk ik binnen 5 minuten helemaal klaar.
@LastYoungRenegade
Ik vond het easy-peasy, maar wel een beetje pijnlijk toen dat borsteltje uitgeschoven werd!
@Schorem O, nee, ik vond het veel pijnlijker dan een tampon, haha. Ik heb er volgens mij 20 minuten over gedaan van begin tot eind.
We doen gewoon weer uitstrijkjes op de praktijk, maar ik had geen zin om weer een bekende dat uitstrijkje bij mij te laten afnemen. 🥸
Was er van overtuigd dat ik HPV-positief zou zijn en dan alsnog naar m’n huisarts moest, maar dat is niet zo.
Ik ben niet krabsalade, maar om precies die redenen die jij nu noemt, heb ik een zelftest gedaan: geen zin in gedoe aan m’n lijf, wil de kostbare tijd van de arts niet ‘verdoen’ en dit kon ik even snel thuis doen. En het is gewoon betrouwbaar.
Hoe gaat het nu met je
Welke Italiaan? In N.? Kan nog een tip voor een goede gebruiken
Edit: hahaha lol weer een reminder voor mezelf; eerst alle berichten teruglezen meid merano it issss