Wat je even kwijt wil #52

Wow super raar en bijzonder haha. We hebben vanochtend het ontbijt buffet in de zaal van het hotel opgegeten. Voor het eerst sinds de lock down dat dit weer mag.

10 likes

@Plukkies hoop dat het naar omstandigheden toch een ‘mooi’ afscheid was. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Misschien Bergen? Ook aan zee en mooi plaatsje

1 like

Ik heb best zitten hannesen met dat ding, haha. Ik vond het niet zo gemakkelijk, dus ik denk dat ik volgende keer toch naar de huisarts ga. Vond het ook best pijnlijk?

@Nestley_Toulhouse Wil je mijn kat lenen? Die vangt niets, alleen zilver- en papiervisjes. Met mieren doet ie dan weer niets (die had ik afgelopen week ineens in mijn appartement).

1 like

Deventer ben ik zelf al wel eens geweest en vind ik 1 van de meest dodelijk saaie plaatsen ever. Moesten we ook met zo’n schoolexcursie naartoe. Maar idd, ik vind het ook een rare houding. @ferris bergen kan ik eens voorstellen!

Ik vind het overigens ook echt een rare houding haha, maar neem aan dat je wel nog graag wilt dus vandaar suggestie

1 like

Er zou rond half 10 iets bij me gebracht worden en ik heb mn wekker daarvoor gezet, ik zit nu echt zo te wachten op de bank
enhanced-26298-1432220843-2

36 likes

Haarlem?
Vind het ook raar van je moeder, ook niet aardig naar jou toe als je dit cadeau gegeven hebt. Hopelijk vind je nog een plek die jullie allebei leuk vinden!

5 likes

Huh het is toch jouw cadeau dus dan bepaal jij toch waar jullie heen gaan, wat een kinderachtige reactie

Ik zou als straf naar Terneuzen gaan

21 likes

Haarlem is zegmaar een wat te bekend terrein. Dus dat vindt zij, en ik ook, waarschijnlijk ook weer niet leuk. Een stad wat je al kent is altijd saai om weer naartoe te gaan. Ik denk nu aan iets op de Veluwe, dat vindt ze denk ik sowieso wel leuk en kan je makkelijk parkeren. Dat is namelijk ook een grote voorwaarde. @Oprah welke? Niet dat ik er naartoe ga, want dat blijkt uren rijden te zijn maar dan zijn wij ff’ers al voorbereid.

1 like

Die hebben toch een zwembad én een sportschool? Juist fantastisch!

3 likes

nu ik aan het sporten (na lockdown) ben merk ik dat mijn lichaam niet meer zo opgeblazen is en weer begint af te slanken, als in. mijn vel begint weer wat meer te hangen inpv strak te staan. Dus dat is een goed teken. Hopelijk gaat het gewicht er ook af maar dat zie ik met een maandje ofzo wel. niet ak week maar de week er op weer suikerlevel test en hoop dat ik hem haal en dan van de controles af ben.
Ak week peeling en tweede vaccinatie :open_mouth:

8 likes

Snap ik, als je het goed kent, is het idd minder leuk. Veluwe is hartstikke mooi!

1 like

Ik heb om 10:30 een afspraak bij de tattooshop maar ik ben veeeel te vroeg dus nu zit ik in de auto te wachten. Ik haaat wachten

2 likes

@Jumpsuit Maar wie regelt het vervoer dan? Als je moeder zelf moet rijden snap ik misschien wel een beetje dat ze niet zo’n zin heeft om urenlang in de auto te zitten.

Dat is nog niet besloten! We kunnen beide rijden, of met het ov. Gaan. Wat ze maar het liefste wilt. Ik dacht juist eerst dat het ov de beste keuze zou zijn. Maar die lijkt gecancelt.

De Veluwe? Daarvan weet je dat het geen super spannende stad is dus dan liggen de verwachtingen anders? Of een Waddeneiland? Zelfde soort idee. Ook ver overigens gok ik

Edit, Veluwe dacht je zelf ook al aan zie ik ni

1 like

Het was zalig!

4 likes

Zelfde gehad gisterenavond, ging om iets doms; de was uitruimen. Ik was er even klaar mee dat ik het maar moet doen, omdat hij het vaak ‘vergeet’. Uit protest op de bank gaan lezen en daar geslapen, rond 05.00 opgestaan en naar bed gegaan want mijn rug vond het niet chill :persevere: Zo maar even yoga doen oid.

Niet schamen om mensen te bellen die in de buurt wonen hoor. Ik weet zeker dat ze graag willen helpen.

3 likes