@Kusjessoldaat @Masterchef @Camper @June thanks voor jullie reacties! Fijn om te weten dat noise cancelling zo goed bevalt. Ik heb besloten en ga dinsdag na werk even naar de coolblue winkel om hopelijk te kunnen testen.
Ik ben weer even op bed gaan liggen en mijn kat ligt naast mij af en toe te zuchten/snurken. En ooh wat is dat toch een fijn geluid
Mijn fiets staat nog bij mijn ouders thuis in de stad en die heb ik vanavond nodig. Nu heb ik geen zin om daar heen te wandelen want dat duurt te lang + ik moet nog hapjes maken.
Nu heb ik besloten te gaan hardlopen. Geen idee wat er met me aan de hand is hoor, maar ik haat hardlopen.
De buurvrouw startte ‘Huilen is voor jou te laat’ op de karaokeset en ik ben naar de supermarkt gevlucht. Ik kom niet meer thuis voorlopig
Mijn moeder zat gisteren te zeuren dat haar date van vandaag niet doorging, terwijl ze al oppas had geregeld. Nou dat was niet nodig, want ik zag haar net door de stad wandelen naast een man
Outfit: hysterische glitter
Snacks: alles wat he tegenkomt.
Heb je met zo’n badass dochter!
Zometeen verflaag 2 op de muur. Ik.wil.niet.meeeeheeeer. Haat verven en waarom leek me dit een goed idee Beter is het na 2 lagen genoeg
Ovulatie kramp misschien?
Ja echt poep! Net wel op het terras gezeten maar nu ben ik helemaal verkleumd
Ik een paar dagen terug; nee ik ben wel een beetje klaar met al die kleuren in mijn haar.
Paar dagen later: Ziet Tyler (TOP) met roze haar
yeaaaaaaaaaaaah yeaah yeah if u will give me a chance i will take it
(wauw in tiktok stijl. ik hoor een ban te krijgen)
Ik vroeg me af waarom ik een naast mijn naam heb staan. Zie ik net dat ik al 3 jaar lid ben van FF!
De buren van de buren hebben een feestje hoor ik, en stiekem ofja niet stiekem zou ik daar best willen zijn. Gewoon feesten en dansen en allesss
Ik ben bij een vriendin maar ik moet de hele tijd poepen zit ze daar zo op de bank terwijl je prrrr hoort vanuit de badkamer
Gewoon gaan hoor
Ik besta denk ik nu voor 80% procent uit borrelgarnituur en de overige 20 is tequila.
Echt tevreden uit te buiken in mn glitterpak.
Als ik ergens op de wc zit (leuk thema in mijn posts) ben ik altijd zo bang dat iemand de deur opentrekt dus ik check dat 20x hahaha
Vanavond weer eens mn best gedaan met make up en het resultaat mag er zijn. Alleen 0 zin om het er af te halen dus blijf ik maar op de bank hangen.
Wat een kut visite heb jij. Ik zou dat geweldig vinden.