Wat je even kwijt wil #52

Ik vroeg me af waarom ik een :cake: naast mijn naam heb staan. Zie ik net dat ik al 3 jaar lid ben van FF! :tada:

10 likes

De buren van de buren hebben een feestje hoor ik, en stiekem ofja niet stiekem zou ik daar best willen zijn. Gewoon feesten en dansen en allesss

6 likes

Ik ben bij een vriendin maar ik moet de hele tijd poepen :skull::skull: zit ze daar zo op de bank terwijl je prrrr hoort vanuit de badkamer

1 like

Gewoon gaan hoor

1 like

Ik besta denk ik nu voor 80% procent uit borrelgarnituur en de overige 20 is tequila.

Echt tevreden uit te buiken in mn glitterpak.

45 likes

Als ik ergens op de wc zit (leuk thema in mijn posts) ben ik altijd zo bang dat iemand de deur opentrekt dus ik check dat 20x hahaha

5 likes

Vanavond weer eens mn best gedaan met make up en het resultaat mag er zijn. Alleen 0 zin om het er af te halen dus blijf ik maar op de bank hangen.

1 like

Wat een kut visite heb jij. Ik zou dat geweldig vinden.

9 likes

Vandaag ga ik eindelijk verhuizen! Dadelijk even snel nog wat dingen schoonmaken en in tassen stoppen voordat mijn ouders komen :upside_down_face:

18 likes

Ik heb gisteren geprobeerd met strijkband mijn gordijnen in te korten en dat werd zo lelijk dat ik vandaag de rest maar met de naaimachine ga doen. Voor het eerst. Pray for me.

2 likes

O god mijn ouders hebben de voortuin en boven voor het raam alles voor het EK versierd. Verschrikkelijk

6 likes

Vrienden van mij hadden dit ook. Was fantastisch om daar elke keer te kunnen discoplasssen

Tot je dronken bent

1 like

In ‘t weekend heb ik nooit zin om te koken ‘wAnT hEt iS WEeKeNd’ en doordeweeks ook niet want dan ben ik druk. Dus eet ik vooral veel soep, broodjes, carpaccio, opgewarmde maaltijden van moeders, afhaal enz.

Wat is het volwassen leven toch een struggle.

Moet wel zeggen dat het ook meespeelt dat ik dan dus (min.) 15 min aan het koken ben, borden lepels kommen en pannen gebruik, vervolgens in 5 min in stilte eenzaam m’n maaltje eet en dan weer (min.) 15 min aan het opruimen en afwassen ben. Zooo niet worth it.

18 likes

Op tijd thuis vertrekken naar de stad! Oh dat waren nog eens tijden

1 like

leuk zo’n eurovisie drinkspel, tot je de dag erna je hele huis moet schoonmaken en opruimen omdat je familie langskomt :+1:t3:

11 likes

Ik vind het ook altijd kut om voor alleen mezelf te moeten koken. Dan wordt het ook vaak iets simpels.

1 like

Ik voel dit op een dieper level.

3 likes

Ik kook meestal voor een dag of 4 en gooi dan alles in de vriezer/eet het de volgende dag weer. Maar ik vind ook weinig aan koken. Of eigenlijk: niets. Bakken vind ik leuker. Zit vandaag ook echt te denken of ik niet gewoon pizza bestel (doe ik bijna nooit, want is duur haha).

2 likes

Eind vd middag weer een borrel, en m’n vriend slaapt net anderhalf uur :unamused: nu al zin in hem wakker maken en weer moeten drinken met hem. Maja hem kennende is 't ff opwarmen en vol gas door en daarom hou ik van hem en issie volledig ingeburgerd carnavaller geworden :heart:

1 like