Wat je even kwijt wil #52

https://www.gelderlander.nl/home/deze-winkel-verkoopt-nu-al-kruidnoten-ze-liggen-er-al-twee-weken~ae0ad0a6/

yw

1 like

Nee het is toch nooit normaal om met links te remmen? :joy:

10 likes

Als iedereen 177 keer belt komt natuurlijk niemand er doorheen.
Is het al gelukt?

2 likes

Ik ben echt zo blij dat ik fatprivilege heb en dat gezeik van dat vaccin nu niet meer hoef mee te maken.

26 likes

Nee helaas hahah. Wel steeds meer mensen omgeving die het lukt

https://www.forumfeminarum.nl/t/caronatopic-11/

Hebben we een mooi topic voor.

2 likes

Yes zelfde plek!

2 likes

Dat maakt de mensen die wel bellen nog niet meteen weldenkend toch

2 likes

Ik zit op kantoor vandaag, en ben na een halve dag al helemaal gaar? Wat is dit joh, ben dit echt niet meer gewend!

1 like

Krijg zo m’n 1e vac. en ben gewoon een beetje zenuwachtig :joy: :joy:

5 likes

Zie er de voordelen van in je kan achteraf direct je internetabonnementen opzeggen want 5G ben je nu zelf. Lekker geld besparen :sunglasses:

Misschien zo toch maar ff naar de kringloop. Ik kan niet stil zitten.

3 likes

Ik heb net voor het bedrijf van mijn vriend iemand gebeld die niet voor alle geleverde diensten wil betalen. Dit is een mannenwereld, dus veel ‘witte mannen’ die denken dat ze alles wel kunnen maken als ze maar een grote bek opzetten. Mijn vriend vind het soms lastig om zich uit te drukken, zeker als iemand anders onbeschoft is. Daarom doe ik dit soort telefoontjes graag voor hem. Het is nog niet helemaal uitgegeten, maar ik heb hem ook niet gelijk gegeven. Dus so far so good. Maar wanneer gaat die adrenaline nu eens weg, het is al meer dan een uur geleden :sob:

8 likes

Nee zeker niet. Geen idee waarom zij het de 1e dag even wennen vonden! Ik ga het vrijdag ervaren maar idd, linkervoet gebruik je niet

Heb een handzeep gekocht met de naam ‘waterval’ en ik vind het zo leuk haha. Waar je tegenwoordig blij van kan worden zeg

14 likes

De hagen in de tuin worden geschoren en ik vind het zo zielig voor alle vogeltjes. Ik hoop dat er geen nestjes ofzo kapot gaat :cry:

Een (lieve) collega vraagt me of ik haar wil helpen met notulen van een overleg van een MAAND GELEDEN
Meid ik weet niet eens meer wat ik gisteren gegeten heb

45 likes

Mn pa wilde de eerste keer de koppeling indrukken maar trapte toen per ongeluk op de rem :grimacing:.

Gelukkig hadden we een gordel om!

5 likes

Yess na 42 keer bellen heb ik zaterdag een Janssenvaccin staan :raised_hands:t2:

28 likes

Ja dat is echt een tandjes in het dashboard ervaring hè?!

Ik rij nu sinds een jaar automaat en het went gelukkig snel.

2 likes

Gemeente kan waarschijnlijk doen met mijn hulpvragen. Heb wel een nieuwe hobby ontdekt :hugs: Met stippen op porselein vormen maken. Eigenlijk ging ik alleen planten bij het asiel brengen, maar dat is op woensdagochtend ook een creatief inloophuis en het was echt heel leuk :relaxed:

8 likes