Wat je even kwijt wil #52

Hun kont schudden en dergelijke.

Child
 Je zou een tiener uit huis zetten omdat ze hun kunt schudden

@grace ooit wil ik een keer het mobieltje zo huts uit hun handje klappen

4 likes

Jep, huis uit en onterven.
Nee, tuurlijk niet zo letterlijk, maar zou het wel echt erg vinden en willen voorkomen. Ben zelf ook zo jong geweest en heb ook domme dingen gedaan, die nog wel gevolgen hebben gehad.

1 like

Jaa same. Maar moet zeggen dat ik dans videos dan nog t minst erg vind haha.

Al kun je ze wel vertellen dat later de flashbacks naar die videos heel cringy zijn hahah

2 likes

Afhankelijk van soort video, kleding, gezichtsuitdrukkingen erbij enz.
Maar ook waar het toe kan leiden vooral, denk dat je op die manier sneller in situaties komt waarbij je dm’s krijgt van jongens/mannen die dingen van je willen en dan maar hopen dat je als net-tiener weerbaar en assertief genoeg bent om daar niet op in te gaan.

1 like

Ik zou dan eerder werken aan dat weerbaar en assertief zijn met mijn kind dan me druk maken om dat dansen (naast dat het sowieso belachelijk is dat dat nodig is, uiteraard)

2 likes

Duh. Maar helaas is de wereld niet de ideale situatie. Ik loop ook niet om 3 u snachts in het bos, terwijl ik dat wel graag zou willen soms. Helaas is het zo dat we daar rekening mee moeten houden, ik wou dat het niet zo was. Maar dat kunnen we niet met een druk op de knop veranderen, was het maar zo. Helaas leven we in een wereld waarbij jonge meisjes kwetsbaar zijn.

Ja nja ik denk dat verbieden daar in niet helpt. Want waarom zou je je dochter dingen verbieden omdat iemand anders zn zoon niet goed afgericht is.

Beschermen is zeker goed. Zorg er liever voor dat je dochter zich veilig voelt als ze haar ass wilt shaken.

4 likes

Verbieden werkt verbergen alleen maar in de hand. Dingen verbergen zou ik nog erger vinden. Maar wil wel de gevaren van social media echt goed uitleggen en tot een bepaalde leeftijd echt ook nog wel controleren.

3 likes

Ik was blijkbaar mijn ov-chip verloren op straat. Kwam een meisje dat achter me liep hem brengen :orange_heart:

4 likes

Haha wow, ik dacht toen ik begon met lezen: ach iemand verkoopt de spullen van haar overleden man/tante, weet ik het
 Maar mensen zeggen tegen jullie dat ze niks hebben ontvangen en zetten het dan per direct op Marktplaats?!

Die boomers worden steeds schaamtelozer.

8 likes

Hoezo is dit gelijk een boomer. Misschien gewoon iemand die hier aan wil verdienen? Kan iedereen zijn, hoeft niet perse de doelgroep voor dit product te zijn toch.

Oh ja dat kan, maar als ik zie voor wie wij de chronische machtigingen maken voor inco-materiaal dan zijn dat 99% boomers of ouder, vandaar dat ik het me meteen zo voorstelde.

8 likes

Omg even lekker 8 dagen out of office. Heb meteen al m’n werkgerelateerde apps van m’n telefoon verwijderd, helemaal top dit.

11 likes

Dit wil ik ook :scream: wat een goed idee. Kijken of ik dat een keer kan inplannen.

1 like

Was mijn kleren aan het klaar leggen voor morgen, kantoor dag. Kon mijn shirt niet vinden, ging als een kleuter te keer. Shirt eindelijk gevonden. Appt een collega dat hij niet komt. -.-
Nu twijfel ik of ik toch zal gaan ondanks dat ik dan weer de hele dag alleen zit of dat ik morgen lekker blijf liggen.

collega 2 komt ook niet. uurgh.

Mn collegas mopperen inmiddels wel dat mijn deur al ruim twee dagen dicht zit😂, dus helaas morgen geen optie meer

Vanmiddag besloten om samen met partner een weekje weg te gaan. Dus nu zitten we vanaf morgen in een hutje op een afgelegen plek, maar niet superver van ons huis, zonder internet , zonder mensen of razende auto’s langs het huis. Heerlijk!

17 likes

Ik door weer en wind naar de action gefietst. Is ieh niet meer open tot 8.
Is goed action. Doe maar zo

7 likes

06:15 de deur uit.
17:15 op kantoor weg. Over die vertyfte A58, A2 en A67 en pas 19:00 thuis. Dit heb ik ZO niet gemist :cry:

2 likes