Wat je even kwijt wil #52

Blijft bijzonder hoe vliegen door een kiertje van 3 centimeter je huis in kunnen vliegen maar met een deur wagenwijd open de uitgang nooit meer kunnen vinden. :woman_shrugging:

65 likes

Mijn kat is boos op mij, omdat ik gisteren tegen vrienden zei dat ik niet heel lang verdrietig zou blijven als hij doodgaat. Ik zei: ‘het is en blijft een kat’.

1 like

Begrijpelijk dat ie boos is :sob:

38 likes

Mijn kat is 5 jaar geleden overleden en ik word af en toe nog steeds verdrietig als we over hem praten. Ik begrijp wel dat je kat boos is 🥲

7 likes

Echt een overtrokken reactie van je kat

4 likes

Ik vind vandaag geslaagd maar wel ontzettend snel gaan. Gevoel dat ik niks heb gedaan. maar dat is misschien een nadeel van pas om 10 uur opstaan inpv 7/8 uur. :sweat_smile: (Ik was vrij)

4 likes

wow ik hoorde net mensen gillen, toen een auto een keiharde slinger maken en scheuren door de straat. Uit een soort reflex dacht ik: kenteken! Dus had 'm snel opgeschreven.
Ben naar buiten gelopen, was er blijkbaar een aanrijding (niks ergs) en was ik de enige die 't kenteken had. Pfff wtf :slight_smile: ik hoop dat ze ze kunnen pakken (waren 2 mannen). Want er zijn allemaal auto’s kapot gereden, gelukkig geen gewonden

75 likes

Ja iemand vroeg ook, wat was 't merk. Uhh weet ik veel haha, zwart ofzo. Heb alleen ‘t kenteken :’) Hopelijk is dat genoeg

5 likes

Als je het kenteken googlet weet je direct wat voor auto het is! Maar wow, snel gehandeld hoor!

6 likes

Hoe is het gegaan? :heart:

2 likes

Ik zou gaan skeeleren met m’n zusje (eigenlijk gister al) maar ik heb geen zin en vind het te warm dus ik app haar gewoon niet in de hoop dat ze het vergeet.

En ik ben gister in een distel gaan staan en heb het idee dat er iets in m’n voet is blijven zitten.

1 like

Wow vind ik echt een hele scherpe reactie van je

2 likes

Wat goed van je!

2 likes

Deze week heb ik vakantie in zeeland (Yay, lekker weer!) Vandaag op het stand voor het eerst oké gevoeld in mijn bikini over hoe mijn lichaam eruit ziet. Hopelijk blijft dit ook als ik weer thuis ben. Voelt zo fijn :innocent:

49 likes

Echt een goeie werkdag, gewoon helemaal niet op insta gezeten #goals

9 likes

Pfff ik wilde net op mijn balkon mijn avondeten opeten maar het is verdomme héét zeg!

4 likes

Oyoyoy, ik ben echt mega erg verbrand. Weet niet wat de fuck me bezielde maar ben me gewoon vergeten in te smeren voordat ik 3 uur in de open natuur (De Natuur!) ben gaan fietsen. Denk net goh wat doet m’n voorhoofd pijn, toen keek ik in de spiegel. :tomato:

12 likes

Vandaag vroegen twee mensen op werk of het wel ging met me. Eentje zei zelfs: iets zit je niet lekker. Wat is er?
Maar het gaat ook niet maar ik weet niet waarom. Ben gewoon ongelukkig & moe & weet niet wat ik met m’n leven wil. Heb het gevoel dat ik ook shit nog niet verwerkt heb uit 2017 en 2018 enzo. Maar ja wat moet ik er mee???
Ps. Ik zei natuurlijk nee hoor gaat gewoon prima, me = clown :clown_face:

Nu weer een mail van een zeikende ouder. Kan echt beginnen te brullen.
Wil echt m’n biezen pakken en verhuizen naar een ander land en opnieuw beginnen.

Lekker dramatisch ook. Heb genoeg privileges. Ff een hartig woordje met mezelf spreken!!!

23 likes

Gewoon het eruit gooien. Het lijkt me ook veel heftiger om op een middelbare school te werken met al dat oudercontact en vaak een hogere werkdruk.

Het nieuws van vandaag hakt er toch enorm in. Ik vind het zo oneerlijk na al die tegenslag en jaren van ziekenhuizen :sob: