Wat je even kwijt wil #52

Dit heb ik met paracetamol. Hele zware helpen vaak niet, maar bij die van 200 mg word ik high en heel erg mellow (bij koffie ook trouwens)

1 like

Ik ben in een vreselijke bui waarin ik een paar dagen alleen moet zijn, maar woon helaas samen met iemand. Alles is irritant nu en ik heb geen zin in neppe beleefdheid. Ik wil gewoon zwelgen in mijn verdriet zonder rekening te houden met iemand anders

4 likes

Nijnies buiten, boekjes mee, mezelf mee.
Blij dat ik een vrije dag extra heb vandaag :sunglasses:

6 likes

Ik kan er zo slecht tegen als iemand uit het niets onredelijk tegen mij doet. En kan dat dan ook weer helemaaal niet loslaten en zucht ik om mezelf. Mijn kat ligt ook al te zuchten. Wat een dag.

Wat een kutactie! Niks van aantrekken hoor! En niks meer kopen daar!

1 like

Ik had vandaag een quiz online gezet over Nederland en er zaten best veel moeilijke vragen tussen maar niet weten wat het volkslied van Nederland is vond ik best bijzonder.

3 likes

Eikel

1 like

Jeeeezus houd op, wat een kloothummel. Review achterlaten!

1 like

Was n keer dat ze de premier van België vroegen het volkslied van België te zingen en toen zette die la Marseillaise in haha

7 likes

Leuk dat het warm is buiten maar die hoerenkutvliegjes zijn nu ook weer overal. :face_vomiting:

4 likes

Omg, ook mijn armen en decolleté flink verbrand. Mijn voorhoofd is ook opgezwollen gewoon zo erg verbrand. En moet morgen gewoon weer naar kantoor, janken :sob:

Ik heb het zonnigste plekje op kantoor😍

2 likes

Ik heb een schimmelinfectie / blaasontsteking, in ieder geval zoveel plasdrang en branderigheid god have mercy ik word echt krankjorum. Zit al hele dag op de wc. Laat die capsule ff zijn werk doen, snel een beetje graag 🥲

Ik vervloek dit dorp. Wil je op maandag een milkshake halen ? Mission impossible.

4 likes

Is die snackbar in het centrum niet open? (Ik fiets er altijd hongerig langs na mijn yoga-les dus vandaar dat het me opvalt.)

Ik denk dat die nu wel open is maar die is te ver uit de richting op dit moment.

Balen!
Ik mis hier ook echt wel andere bezorgopties dan standaard snackbar dingen.

Jezus wat een eikel, ik wens hem eeuwige jeuk aan zijn anus toe.

16 likes

Blijft bijzonder hoe vliegen door een kiertje van 3 centimeter je huis in kunnen vliegen maar met een deur wagenwijd open de uitgang nooit meer kunnen vinden. :woman_shrugging:

65 likes

Mijn kat is boos op mij, omdat ik gisteren tegen vrienden zei dat ik niet heel lang verdrietig zou blijven als hij doodgaat. Ik zei: ‘het is en blijft een kat’.

1 like