Omg ik duik meteen de Ganges ff in ik ben sold
Ik had dit laatst ook bij een hotelkamer. Ja dan moet je een upgrade doen (lees van âŹ50 naar âŹ100 per nacht). Gelukkig had ik toen al iets anders gevonden en kon ik het lekker cancellen Maar inderdaad heel annoying. Zou ze mailen, misschien kun je nog discount krijgen
Het was toch al duur, dus nog wat duurder boeit ook niet meer, haha. Ik heb ze gemaild en ga ze morgen om 9.00 uur gelijk bellen, want het was natuurlijk weer iets wat je nu niet meer kunt cancelen, arghhh.
Gvd Mart Smeets over Canada bij Beau, alsof ie t zelf heeft ontdekt, wat een kwal
Ik heb voor het eerst sinds 10 jaar weer vis gegeten en nu ben ik helemaal misselijk
Hij is er fossiel genoeg voor, arrogant figuur.
Ik maakte kotsgeluiden toen ie net quasi bescheiden zei: âtsja, wat doe je als je kind een klein beetje gaat uitblinkenâŠâ ughhh die man.
Wow ik lees op facebook dat iemands 3 kittens van 5 weken oud zijn gestolen
Haar in een impuls weer geverfd. Kijk al uit naar de rode vlekken overal!!!
Wat, hoe dan
Heb het hele weekend gekampeerd () en heb nu eindelijk weer een warm avondje binnen, wat een kwelling was dat zeg
Of als Pagan door het leven gaan al hebben de Christenen wel sommige dagen overgenomen.
Ahhh eindelijk heb ik een productieve dag gehad, eindelijk komt er weer wat uit me! Ik had een beurs gekregen voor mijn nieuwe EP (lekker extra druk op presterenâŠ) alleen heb ik al maanden last van een muzikaal writersblock en geen fijne plek om te werken. Maar ik heb nu mijn modus gevonden om te knallen. YES
Wat een luilekkerland is het toch ook
Ik zou ze mailen dat je de hond meeneemt en hun laatste mail waarschijnlijk een foutje of standaardmail is, of helemaal niets zeggen en hond gewoon meenemen natuurlijk, moeten ze maar niet in de advertentie zetten dat het wel kan. Wel even screenshot van advertentie maken
Ik ben vannacht een airpod kwijt geraakt in bed en heb nu natuurlijk géén rust tot ik âm heb. Ben al kwartier bezig en klaar wakker, gezeik.
Ik heb âWie is het?â gekocht en we spelen het alleen op de manier waarop je alles kan vragen behalve vragen over het uiterlijk. En dan krijg je dus vragen als:
Besteld jouw persoon een Frappuccino bij Starbucks?
Praat jouw persoon over cryptocurrency?
En we hebben echt heel vaak dat we de goede persoon raden, zo grappig.
Ik like bijna iedere post per ongeluk omdat de knop precies op mân scrollduim zitđ€Ł youâre welcome!!â
Normaal slaap ik per definitie slecht als ik weet dat ik de volgende dag iets spannends ga doen. Maar nu voel ik nog steeds geen zenuwen. Ken mezelf helemaal niet zo.
Booking is helaas best onhandig als het om huisdieren gaat @Krabsalade. Een kennis van mij verhuurt ook vakantieappartementen en zij kan niet per accommodatie aangeven of er wel of geen huisdieren welkom zijn. Je hebt alleen de optie wel, niet of tegen betaling voor het gehele aanbod. Bij haar is het bijvoorbeeld tegen betaling (omdat de schoonmaakster langer bezig is) en Booking geeft dan alleen bij de gasten aan dat er mogelijk een vergoeding wordt gevraagd. Terwijl er dus standaard een vergoeding is, maar dat kun je zelf niet beter aangeven.
Ik zou inderdaad gewoon even bellen en overleggen wat de opties zijn, misschien kun je toch nog wat regelen.