Wat je even kwijt wil #52

Yesss vakantiegeld en salaris is binnen. Heb echt zin om te spenden maar heb de laatste tijd echt veel geld uitgegeven :grimacing:

27 likes

Same, zat al dit hele weekend te wachten op mijn salarisstrook omdat het zo lekker veel is altijd deze maand.

1 like

Ik ging ook kijken, staat mijn loonstrook nog niet in het systeem dus komt het morgen pas. Wat een deceptie :rage:

1 like

Same, maar ik had het vrijdag al. Heb echt zo verschrikkelijk gesplurged dit weekend!

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Waarom is het 25 mei en 10 graden :pleading_face:

13 likes

hopppaaa mijn loon+vakantiegeld ook binnen mwuahahahahahha

(Alles braaf naar de spaarrekening)
((tot over 20 min in het aankopen topic))

52 likes

Als het goed is wordt het vanaf zaterdag 20+, de hele week. Zeggen ze nu dan. Mag het toch hopen oooooh

2 likes

Ik luister oude Playlist terug en bij een nummer proef ik gewoon de alcohol en ruik ik de uitgaansgeur :sweat_smile:
Policeman van evan simons en dan vooral dat dj refrein. Lokale kroeg dj hier draaide dat stuk altijd opnieuw.

12 likes

Ik hoop het ook! Ik ben volgende week jarig en wil zo graag picknicken in het park dan :heart_eyes:

2 likes

Yeah right, totdat we stofjes, borduurringen en DMC garen voorbij zien komen :rofl::rofl:

5 likes

Hagel zelfs hier 🥲

Die heb ik gisteren al besteld en stof heb ik laatst nog op de markt gekocht. Over paar weken wil ik daar wel weer heen! Met goed een maand heb ik vakantie en dan doen we ook, als het mag tegen die tijd, een dagje shoppen.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ging kort de hond uitlaten maar heb spontaan 40 minuten gewandeld in de zon :relaxed:

3 likes

@Dombo
Even dit topic, want ik had het er hier al over: wij gaan maandag naar een huisje met een sauna!

@Zonnestraaltje @Airy-fairy @George
Ik heb vanochtend gebeld en het huisje wat ik had geboekt ligt direct aan het water en daarom mochten er daar geen huisdieren in, omdat honden daar niet de plas in mogen. Maar na overleg kreeg ik net bericht dat ze een uitzondering maakten en dat de hond mee mocht, maar dan mocht die absoluut niet het water in daar. Nou daar kunnen we wel voor zorgen! Dus het is geregeld! :star_struck:

35 likes

Waarom is Garlan zo lekker. Echt ondergewaardeerd spul

32 likes

Ik dacht bij Rocycle net dat ik dood ging zo intens was het. En daarna heb ik een pan verziekt door rijst aan te laten branden. Ben wel weer klaar met fitgirl spelen. Beetje jammer alleen dat ik vannacht ook nog lid ben geworden van de Basic Fit :sob:

15 likes

Het slaperige weer + bijkomen van werk?

Hey jij hebt een fake bday inngevuld! Jij bent eigk 21 april jarig. Nja nog gefeliciteerd :innocent:

3 likes