Ja dom van mij! Kans van mijn leven was dit maar helaas het leven van een kattenvrouwtje ligt nu voor mij
Hij bedoelde waarschijnlijk Heartless cold bitch maar faalde, sneu
Die had ik vorige week ook! Ik deed daarna uit een soort reflex lachend m’n mondkapje even naar benden. Zo van ‘haha grapje zeker, kijk maar’ en toen bleef ze me heel serieus aankijken en ze vroeg ‘ja eh heb je een id kaart bij je?’ Daarna was ze ook helemaal verbaasd. Ok bedankt haha.
Hahah ja Hij zei dat hij Amerikaan was en zijn engels verder was goed. Haha maar die zat waarschijnlijk oprecht in een boze emotie
Well he made my day
Ik heb echt alles meegemaakt ook. Mn favo is 2 ssen in het midden maar 1 n hahaha.
Sòy peeeepe.
Hahaha dat ging bij ons ook bijna mis. Mn moeder heeft het weten te redden hahaha.
Anders was het met een E op het eind. En dat is gewoon een heel ander mens dan mrt een A
Ik heb dat over een paar weken met het huis van mijn schoonouders! Is ook nog eens in een andere stad en met twee katten erbij. Echt fantastisch
En op dat moment wil je eigenlijk roepen dat al je al jaren je rijbewijs hebt of al moeder bent of prei koopt. Maar ja, daar heeft zo’n meisje geen boodschap aan…
Echt gezellig gehad vandaag. Laatste lesdag op school gehad en daarna met klasgenoten vanaf half 1 op terrassen gezeten. Zo jammer dat je ze door corona nu pas een beetje leert kennen, en nu is het jaar (op online deadlines na) alweer voorbij
Nu aangeschoten met volle blaas in mn eentje 28 min wachten op de volgende bus
Het plan was om zelf pizza tonijn te maken, spullen zijn in huis. Maar na twee wijntjes natuurlijk totaal geen zin om iets te doen, dus nu maar pizza calzone besteld . Heb echt geen ruggengraat.
Ik zit in de woonkamer en mn huisgenoot heeft een vriend meegenomen die niet weet dat ik hier ben. En hij is nu met de kat aan het praten hahaha
Morgen zou er tussen 12 en 18 een pakketje geleverd worden maar precies die dag zijn er werkzaamheden aan de lift in het gebouw. Om te voorkomen dat m’n pakket op tijd geleverd word en ik niet 10 trappen af (en nog erger, weer op) moet heb ik het verzet naar leveren in de avond.
Ik hoop echt dat ze wat later in de avond komen dus…
Hahaha would be me
Ik haat het, dat als ik een ijsje in het openbaar eet, dat ik me direct weer dat dikke tienermeisje voel. Gaat dit ooit weg!!!
Haha prei koopt!
Sorry maar dit is jouw cultuur die ons allemaal wordt opgedrongen hoor
Echt truly m’n minst favoriete export
De naam U2 maakt het er ook niet echt beter op. Inclusiviteit heeft ook zo zijn grenzen.
Oh jongens ik heb niks met voetbal
Maar voetballers die dan heel ongemakkelijk wel hun volkslied moeten meezingen omdat ze anders gezeik krijgen, maar hoe kut is het als de halve wereld je mee hoort zingen want je kunt helemaal niet zingen je bent daar gewoon om te voetballen? En dan krijg je ook nog zo’n camera op je hoofd.
Dat vind ik altijd toch wel aandoenlijk ongemakkelijk.
Wanneer is voetbal voorbij
Bij turkije dacht ik dat ze allemaal een ander liedje zongen