Wat je even kwijt wil #52

Thanks! :sweat_smile: Best veel Annekes die in het snoep zitten.

9 likes

Ik heb de kleermaker in het dorp hier helemaal ontdekt, heb nu nog meer plezier van sommige items nu ze nét beter zitten. Voel me dan altijd helemaal succesfull adult, maar het zelf kunnen doen is natuurlijk nog beter :joy:

9 likes

ten eerste, wie zijn we? en ten tweede, als je ergens last van hebt of als je zelf gedrag ziet dat niet kan dan spreek je elkaar daarop aan. Dit soort posts zijn meer om sensatie op te stoken voor niks.

6 likes

Maar bij real-life vriendinnen heb je wel meer context over het algemeen. Maar goed, wat jij zegt is ook waar. Het maakt niet echt wat uit. Denk er dus alleen de laatste tijd vaker over na dan voorheen.

2 likes

Ik heb laatst ook na lang uitstellen twee jurken en een pantalon korter laten maken! Vond het wel heel ongemakkelijk, want mocht daar midden in de winkel (het is ook een stoffenwinkel enzo) op een krukje gaan staan in m’n jurk, terwijl ze aan het afspelden waren enzo, maar uiteindelijk wel heel blij mee!

4 likes

Ben zo blij met mijn nieuwe kapsel :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Foto

Samenvatting

98 likes

Oh haha kan ik me voorstellen! Ik wilde een blouse wat korter laten maken, heb gewoon een haarspeldje op de juiste hoogte geschoven :joy:

Ik raad iedereen aan een koud biertje of wijntje te pakken, in de zon te gaan zitten, je ogen ff dicht te doen en dit nummer te luisteren: Spotify

Je waant je ff 3 minuten in Frankrijk

14 likes

Wooow cool!!

3 likes

Soms is werken in het weekend zo zinloos, nu heb ik een zaak waarin iemand z’n accu van z’n elektrische fiets is gestolen pffff.

5 likes

Klinkt als een spannende en belangrijke zaak. Toch wel van hoogste belang dat deze dader opgepakt wordt.

3 likes

Er zit een verdachte vast woeee! Maarja ik moet de aangever bellen, en natuurlijk heel vervelend als dit je overkomt, maar verder dan ben je verzekerd/wat is de schade kom je niet in zo’n zaak.

Nog 5 uur!

1 like

Ik moet vaker naar de markt, nu 3 meloenen van dezelfde grootte voor de prijs van 1 uit de supermarkt.
En met de auto want wil veel kopen voor d ehele week maar gaat niet lekker op de fiets.

Die dingen kosten zo’n €300-€600 per stuk dus ik snap wel dat je daar aangifte voor doet! Is duurder dan sommige telefoons of laptops.

3 likes

Godsamme voel me zo ellendig door die klote hooikoorts. En de collega’s die elke keer weer vragen als ze me zien ben je verkouden ? Nee nog steeds hooikoorts.

Vervelend hè
Ik blijf er ook last van hebben. Nu voor het eerst sinds een week dat mijn ogen niet branden gelukkig. Hoop dat het nu omslaat!

1 like

Hahaha ik ga hier zo stuk om. All yuppen unite!

22 likes

Vriendin appte net of ik zin had om zo naar het terras te gaan, jazekerr :metal: dus even snel omkleden en hoppaa.

Alleen jammer dat ik wel morgen om 9:30 moet werken en het druk is, maarja zorgen voor morgen :joy:

6 likes