Wat je even kwijt wil #52

Had verwacht dat het alleen maar bewolkt zou zijn vandaag maar de zon schijnt :tada:

6 likes

Gefeliciteerd en geniet van je taartje!

1 like

Van Ik Vertrek!

1 like

Oke ik heb een nieuw huisdier. Die koolmees komt steeds verder binnen.

15 likes

Nou als je het zelf graag wil zeker doen hoor. Kan het me ook wel voorstellen. Hoop dat je dat dan ook een soort van kan afsluiten om jezelf zo te zien.

Ik heb een aantal jaren geleden een borstverkleining gehad en het was voor mij het beste besluit ever. Ik vond dat ook heel spannend toen om te zeggen, ook met mn ouders over te hebben. En er is altijd een beetje en taboe rondom ingrepen voor mijn gevoel want je laat sleutelen aan een gezond lichaam enzo maar als jij daardoor een beter gevoel hebt en niet langer aan die periode herinnerd wordt lekker doen.

1 like

Bedankt voor je uitgebreide reactie! :blush: Ik ben blij dat jouw besluit een goed besluit bleek te zijn!

Hoe reageerden jouw ouders/omgeving erop? En hoe heb jij besloten wat de beste plek is om het te laten uitvoeren?

1 like

In het plastische chirurgie topic kun je meer info vinden over deze afwegingen!

2 likes

Ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt. Heeeeeeeeeeelp! Nu moet ik al gaan verzinnen wat ik tegen de kapster ga zeggen wanneer ze naar mijn werk en vakantieplannen vraagt.

15 likes

Ssssstt gewoon knippen kut ."

3 likes

Wedden dat ik me dan verspreek en al zwetend ā€œPssst gewoon me kut knippenā€ zeg?

19 likes

Huh heeft Annekes snoepwaren geen webshop meer? Of heb ik een verkeerde site.

Het is Anneke’s zoetwaren!

4 likes

https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/

2 likes

Thanks! :sweat_smile: Best veel Annekes die in het snoep zitten.

9 likes

Ik heb de kleermaker in het dorp hier helemaal ontdekt, heb nu nog meer plezier van sommige items nu ze nƩt beter zitten. Voel me dan altijd helemaal succesfull adult, maar het zelf kunnen doen is natuurlijk nog beter :joy:

9 likes

ten eerste, wie zijn we? en ten tweede, als je ergens last van hebt of als je zelf gedrag ziet dat niet kan dan spreek je elkaar daarop aan. Dit soort posts zijn meer om sensatie op te stoken voor niks.

6 likes

Maar bij real-life vriendinnen heb je wel meer context over het algemeen. Maar goed, wat jij zegt is ook waar. Het maakt niet echt wat uit. Denk er dus alleen de laatste tijd vaker over na dan voorheen.

2 likes

Ik heb laatst ook na lang uitstellen twee jurken en een pantalon korter laten maken! Vond het wel heel ongemakkelijk, want mocht daar midden in de winkel (het is ook een stoffenwinkel enzo) op een krukje gaan staan in m’n jurk, terwijl ze aan het afspelden waren enzo, maar uiteindelijk wel heel blij mee!

4 likes

Ben zo blij met mijn nieuwe kapsel :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Foto