Sowieso is U2 de meest overrated band ooit met die nasale jankstem en pretentieuze teksten.
Over een maand!
Het is echt bizar wat de mensheid bezielt zodra het EK is. Alles moet oranje, het voedsel, de decoratie in huis, de straten, kledingā¦en als hoogtepunt zag ik vandaag een auto met een soort oranje EK ākleedā erover, trots geparkeerd voor hun oranje huis.
Hahah ja ik had er gister met mijn Ajax vriendinnen over dat als wij normaal Ajax kijken is het āwildsteā wat we doen is een Ajax shirt aan en in de winter misschien een Ajax sjaal of muts. En met het EK doen mensen klompen op hun hoofd, verkleden zich als windmolen, trekken alle mismatchende kleuren oranje uit de kast alles wat maar zalmkleurig is gaat door voor oranje
Ik hou van voetbal maar niet van die gekke verkleedpartijen als Nederland speelt.
Want het zal maar eens even over iets anders dan Corona gaan he⦠Juist mooi toch dat mensen zich nu weer verbonden voelen over wat positiefs. Vind het maar zuur gedoe.
Ik vind comments als dit echt nog 10 keer zuurder.
Nergens maar je zegt wel dat het je hoopt dat ze er zsm uitliggen zodat niet alles bij iedereen daarom draait. Het enige waar het al ruim een jaar door iedereen gemeenschappelijk over gaat is Corona(-gerelateerd). Vandaar dat ik het fijn vind dat er nu weer iets komt buiten dat wat het land verbindt
Vind het geklaag er nu al steeds over voordat NL überhaupt nog een wedstrijd gespeeld heeft en voordat iedereen het er dus daadwerkelijk al over heeft gewoon wat sneu ook.
Maar je hoeft het ook niet te kijken Zijn nog genoeg andere zenders en streamings diensten. Ik snap dat niet iedereen het leuk vind maar het klinkt soms echt alsof mensen gedwongen moeten kijken
Nou het nu wel bijna in alle topics erover. Plus die graf takke snollebollekes achtervolgen me overal
Je hoeft echt niet te kijken hoor. Ik heb zelfs nog geen enkele EK reclame gezien waar iedereen zo over zeikt.
Ik vind het echt heel zuur om maar te wensen dat Nederland er zo snel mogelijk uitdondert zodat het feestje voor de rest van Nederland is verkloot. Die paar weken per 2 jaar zeg, waar gaat het over.
Oh shit ik dacht dat Rutte zei dat ik het verplicht moest kijken? Goed dat jullie het zeggen!
Haha ja ok topics āvervuilenā is wat anders. Ik heb serieus de snollebollekes moeten opzoeken om die reclame te kunnen zien. Heb het 2x op tv gezien
Dat kan hij zich al niet meer herinneren hoor.
Ik kom even een maand bij jou wonen dan hahaha.
Ja geen idee heb wel vrij weinig echt tv aan maar van de week wel hele avond tv gekeken en toen het 2x gezien en de kruidvat reclame (die wel echt kut is) De koning toto reclame heb ik zelfs gemist terwijl ik toen voetbal zat te kijken
@Soy.peor gezellig! Alleen hier staat dus wel een maand lang alle wedstrijden op haha denk dat je dat minder leuk vind
Oh nee maakt niet uit ik heb net geleerd dat ik het niet hoef te kijken.
Mijn vriend had zoān Bavaria 10-pack gekocht (terwijl hij dat bier dus niet te drinken vindt) want daar kreeg je zoān EK broekie bij, kwam hij er bij thuiskomst achter dat hij een 10-pack met het vrouwen broekje had gekocht ipv het mannen broekje. Hij was zelfs zó teleurgesteld dat hij op zān uitgestorven insta (stories) een oproep heeft gedaan om te ruilen Eindstand: 20 blikjes in de koelkast en hij heeft eindelijke zān juiste broekie š„² Je moet er wat voor over hebben hĆØ, denk ik dan
Joh ik dacht dat Duitsland het wk van 2018 had gewonnen, maar dat blijkt gewoon al 4 jaar ervoor te zijn geweest. Had echt geen idee dat dat al zo lang geleden was, tussendoor ook niks meegekregen van een ek/wk.
Haha ja true! Je kan gewoon in mijn slaapkamer of op balkon zitten en in de rust kom ik je wat te drinken brengen
@Stofdoek aah dat vind ik heel cute! En moet jij nu het vrouwenbroekje aan?