Wat je even kwijt wil #52

Juist omdat je hele lichaamsgewicht erop drukt volgens mij!

Ohja dat klinkt heel logisch eigenlijk. Ik ben al geboren met pannenkoeken als voeten dus in plaats van uitzakken zoeken ze dan hun weg in de lengte.

9 likes

Had morgen een super leuke dag gepland maar ben net ongesteld geworden. Echt een goede timing moeder natuur. Thanks meid :+1:t2:

2 likes

Zijn het van die jelly shoes?

Het is nog licht buiten man :open_mouth:

3 likes

Huh ze zegt dat ze dicht bij Disneyland woont, dat is ik Parijs! Dus vandaar mijn vraag (@Echo )

1 like

Disneyland is ook in Californië

3 likes

2010’s “Jelly shoes die de foefjes leuk vinden!”

6 likes

Oh. Ja ik zie nu dat ze post andere kant van het
land. My bad!:grimacing:

2 likes

Het was echt zó gezellig, 2 flessen wij verder maarnoke :joy: deze vriendin is dr een uit duizenden

6 likes

Vogels kunnen nooit normaal doen he

afbeelding

50 likes

(Ik post het filmpje maar niet, dat is niet mijn taak :crazy_face:)

6 likes

@Spaarlamp kom er maar in

3 likes

Aagh had al een tijdje een mooi patchwork broek en kimono van Zara gezien, maar niet gekocht want 120 eu dus best veel. Mijn vriendin had hem vandaag aan en vond het zo mooi, dus nu ook maar besteld 🥲

2 likes

Bedankt voor mijn nieuwe foto.

46 likes

4 limoncello spritz en ga kapot. Pray for me

6 likes

Terrassen is fun en games behalve dat het gigantisch met mijn ritme fuckt. Altijd denk ik dat het een goed idee is om half negen even te slapen om dan vervolgens pas ergens midden in de nacht weer verder te kunnen slapen. :woozy_face:

Die 2e is nog niet af.

2 likes

Wil jij dat even doen?

1 like

Nee alle parken! Ik weet er niks van haha zij gaan er vaak heen maar dat is wel goed om te weten in ieder geval dat er ook stukken zijn die wat rustiger zijn!

@Eilish ja naast Disneyland Anaheim (het OG Disney park!)

2 likes

Ja ik zou even met ze overleggen of ze in een bepaalde volgorde de parken willen doen. En dan kijken of je na een drukke dag een wat rustiger gedeelte kan doen. Of toch een dagje voor jezelf inplannen!

1 like