Wat je even kwijt wil #52

Bedankt voor je uitgebreide reactie! :blush: Ik ben blij dat jouw besluit een goed besluit bleek te zijn!

Hoe reageerden jouw ouders/omgeving erop? En hoe heb jij besloten wat de beste plek is om het te laten uitvoeren?

1 like

In het plastische chirurgie topic kun je meer info vinden over deze afwegingen!

2 likes

Ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt. Heeeeeeeeeeelp! Nu moet ik al gaan verzinnen wat ik tegen de kapster ga zeggen wanneer ze naar mijn werk en vakantieplannen vraagt.

15 likes

Ssssstt gewoon knippen kut ."

3 likes

Wedden dat ik me dan verspreek en al zwetend ā€œPssst gewoon me kut knippenā€ zeg?

19 likes

Huh heeft Annekes snoepwaren geen webshop meer? Of heb ik een verkeerde site.

Het is Anneke’s zoetwaren!

4 likes

https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/

2 likes

Thanks! :sweat_smile: Best veel Annekes die in het snoep zitten.

9 likes

Ik heb de kleermaker in het dorp hier helemaal ontdekt, heb nu nog meer plezier van sommige items nu ze nƩt beter zitten. Voel me dan altijd helemaal succesfull adult, maar het zelf kunnen doen is natuurlijk nog beter :joy:

9 likes

ten eerste, wie zijn we? en ten tweede, als je ergens last van hebt of als je zelf gedrag ziet dat niet kan dan spreek je elkaar daarop aan. Dit soort posts zijn meer om sensatie op te stoken voor niks.

6 likes

Maar bij real-life vriendinnen heb je wel meer context over het algemeen. Maar goed, wat jij zegt is ook waar. Het maakt niet echt wat uit. Denk er dus alleen de laatste tijd vaker over na dan voorheen.

2 likes

Ik heb laatst ook na lang uitstellen twee jurken en een pantalon korter laten maken! Vond het wel heel ongemakkelijk, want mocht daar midden in de winkel (het is ook een stoffenwinkel enzo) op een krukje gaan staan in m’n jurk, terwijl ze aan het afspelden waren enzo, maar uiteindelijk wel heel blij mee!

4 likes

Ben zo blij met mijn nieuwe kapsel :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Foto

Samenvatting

98 likes

Oh haha kan ik me voorstellen! Ik wilde een blouse wat korter laten maken, heb gewoon een haarspeldje op de juiste hoogte geschoven :joy:

Ik raad iedereen aan een koud biertje of wijntje te pakken, in de zon te gaan zitten, je ogen ff dicht te doen en dit nummer te luisteren: Spotify

Je waant je ff 3 minuten in Frankrijk

14 likes

Wooow cool!!

3 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4