Wat je even kwijt wil #52

Die 2e maakt sowieso dit geluid:

wat heb je gemaakt dan?

Had dit laatst ook, ging voor het eerst door de wasstraat met borstels enzo, was ik nog nooit geweest (heb zelf geen auto en m’n ouders gebruikten altijd zo’n box), was ook de enige vrouw daar. Vond het wel echt vet leuk haha, al die borstels enzo over m’n ramen

2 likes

Die middelste hoort zo vind ik.

9 likes

Ja een soort noedelsalade (en dan met wortel, taugĆ©, paprika enzo) maar die dressing erbij… iets te veel rode peper :joy:

1 like

Klopt viel me ook laatste keren op

Volgende week ben ik jarig en kwam er net achter dat de bekendere bakker die hier zit deze maand mijn favoriete vlaai weer heeft als vlaai van de maand!

Zaterdag dus een lemon merengue voor wanneer mijn familie er is en maandag nogmaals deze voor op mijn werk.

Nu nog bedenken welke ander vlaaien ik nog wil voor op het werk. Heb er denk ik 4 in totaal nodig :sweat_smile:

16 likes

Kan ook komen doordat je huid droog/vochtarm is. Zeker met deze temperatuurwisselingen.

Ik sta hier in de badkamer en het is serieus koud?? Ik verhuis mijn bed naar het bad, denk ik.

Er komen al een kwartier allemaal plukken hooi uit de lucht waaien wtf. Bij ons in de tuin en op het dak enzo, maar de buren riepen ook al dat zij er last van hebben. Het komt ook letterlijk van boven uit de lucht

2 likes

Ohja dat is echt een stuk beter!

Onze wasmachine en droger worden momenteel geĆÆnstalleerd en ik ben echt te enthousiast :scream::scream:

21 likes

Zoveel sport om te kijken, love it. EK hockey, tennis, nog een roeiwedstrijd die ik volg

8 likes

Ooooh. Ik ben nu ongesteld. Fjieuw ik dacht dat ik helemaal aan het doordraaien was.

6 likes

Ik heb sinds kort een puppy en omg ze is zo lief :heart_eyes: Het is mijn eerste hondje ooit maar het voelt als de normaalste zaak v/d wereld. Ik vind wandelen buiten nog wel spannend omdat mensen echt op haar af vliegen en haar aaien (omdat ze zoooooo schattig is ghehehe) en echt niemand vraagt dat maar doet het gewoon?? Echt brutaal vind ik persoonlijk. Maar ze is super vrolijk en vindt het helemaal gezellig met mijn vriend en mij :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Ja leuk leuk allemaal maar waar zijn de foto“s??

57 likes

Is er geen winkel dat custom wielren dingen maakt haha. Ipv van hem alles met een fiets geven. Geef je hem dingen voor de fiets met zijn foto erop :joy:

1 like

Pff gewoon al twee dagen achter elkaar dingen gestolen uit onze tuin aan de zijkant van het nieuwe huis. Gelukkig dat het toch dingen waren die we nog in de container moesten gooien. Maar echt haat aan het idee dat mensen gewoon maar zo onze tuin inlopen en spullen meenemen😤

Ik ben naar buiten gegaan in een jurkje, met ongeschoren yeti benen. Voelt toch wel als een overwinning :sunglasses: lekker boeie

24 likes

Het kan altijd erger (tenzij je toevallig echt hier woont):
https://www.ad.nl/den-haag/haagse-marktweg-is-de-mooiste-oranjestraat-van-nederland-hier-zijn-spijkers-met-koppen-geslagen~a7b3052d/

2 likes