Wat je even kwijt wil #52

Aagh had al een tijdje een mooi patchwork broek en kimono van Zara gezien, maar niet gekocht want 120 eu dus best veel. Mijn vriendin had hem vandaag aan en vond het zo mooi, dus nu ook maar besteld 🥲

2 likes

Bedankt voor mijn nieuwe foto.

46 likes

4 limoncello spritz en ga kapot. Pray for me

6 likes

Terrassen is fun en games behalve dat het gigantisch met mijn ritme fuckt. Altijd denk ik dat het een goed idee is om half negen even te slapen om dan vervolgens pas ergens midden in de nacht weer verder te kunnen slapen. :woozy_face:

Die 2e is nog niet af.

2 likes

Wil jij dat even doen?

1 like

Nee alle parken! Ik weet er niks van haha zij gaan er vaak heen maar dat is wel goed om te weten in ieder geval dat er ook stukken zijn die wat rustiger zijn!

@Eilish ja naast Disneyland Anaheim (het OG Disney park!)

2 likes

Ja ik zou even met ze overleggen of ze in een bepaalde volgorde de parken willen doen. En dan kijken of je na een drukke dag een wat rustiger gedeelte kan doen. Of toch een dagje voor jezelf inplannen!

1 like

Mijn vriend heeft een enorme kegel en draait zich steeds weer naar mij toe in bed. Ga weg met die alcoholwalm

2 likes

hahaha ik heb niet onder de dekens gekeken

13 likes

Ik was gister in een restaurant (heujj het kan weer!) en er stond niets vegetarisch op de kaart? Dit is tocb apart? Of leef ik nu zo in een bubbel? Zelfs geen geitenkaassalade of paddenstoelrisotto

Nu heb ik buikpijn van het vlees :sweat_smile:

3 likes

Ik ga zo voor het eerst biologische familie van mijn vader ontmoeten, ik ben me echt een partijtje gespannen en hoop zo dat het een beetje luchtig kan zijn. Het voelt zo heftig en zwaar.

18 likes

Haha zo ranzig he. Wij hadden gisteren allebei friet speciaal gegeten en elke keer als ik me naar hem draaide rook ik de uitjes nog, haha zo vies.

2 likes

Ik ga straks voor het eerst mn auto wassen in zo’n wasbox. Ben echt bang voor zulke taferelen:
https://youtube.com/shorts/T909KB256O4?feature=share

Door je lichaamsgewicht gaan de botjes beetje verder uit elkaar.
Zou ook de reden zijn waarom sommige zwangere vrouwen na hun bevalling een schoenmaat zijn gegroeid.

Ik weet alleen niet of het waar is of gewoon logisch klinkt.
Mijn voeten zijn zeker een maat groter dan 15 jaar geleden. Ik heb ook 30 kg overgewicht.

Neee komt goed, ik vind dat juist vet leuk altijd! Alleen even opletten dat je afspoelt met de spoelknop in plaats van weer hogedruk want daar zit vaak iets van zeep in (:

Yep, mijn voeten zijn een maat gegroeid toen ik zwanger was en het is niet meer goedgekomen daarna. En ik had al grote voeten. :sob: Mijn moeder had het ook, maar ik ken ook vrouwen wiens voeten niet gegroeid zijn.

1 like

Verbaas me echt over de dingen die mensen op Vinted zetten. Ik kom net een jurkje tegen dat ik ook had in mn studentijd 12 jaar geleden (gewoon merk, niets speciaals of duurs oid) en dan vragen mensen er nog 15 euro voor :laughing:

1 like

Ik was lang bevriend met een vrouw die altijd op MP, United Wardrobe de hoofdprijs vroeg voor oude divided kleding van iets na het millennium. En dan ook nog ongestreken op die verkoopsites en het dan raar vinden dat ze weinig verkocht. Alsof je 12 euro gaat neertellen voor en shirtje uit die tijd?

Andersom vind ik he took irritant. Ongedragen Converse allstars van vorig jaar voor 40 euro online hebben staan en dan vragen of je ze voor 15 euro wil verkopen.

3 likes

Ik kijk (verplicht) een livestream van een communie en het ultieme RGK doet mee. Hij heeft een fluoriserende oranje polo aan met een nietszeggende tekst op de voorkant en een groot rugnummer op de achterkant en een korte broek aan en stekeltjes. Ticks all the boxes. :white_check_mark:

28 likes