Ja dat wist ik haha
Mijn interesse is gewekt.
Ik zit temidden van een symfonie.
Drie tuinen verderop: hardrock
Direct rechts: singer songwritermuziek
In de verte schalt: Viva Hollandia
Vind het wel leuk haha, geen burenergernis
Wow wat bizar? Wanneer jullie thuis zijn ook?
Ik ben echt gaar, van de hoeveelheid dingen die ik heb gedaan en de warmte
Nee moet ‘s avonds gebeurd zijn na 10 want tot die tijd waren we nog in het huis. ‘S nachts slapen we gewoon nog in het andere huis tot we zijn verhuisd. Maar wel echt heel sneaky dus al 2x😧
Hahah ik sta net bij de zelfkassa bij de AH en naast mij twee toeristen die helemaal verbaasd waren dat ze niet met cash konden betalen. Ja wij tatta’s zijn zo goed van vertrouwen elke zelfscan kassa heeft een eigen geld laatje waar je zelf geld in mag stoppen + je eigen wisselgeld kan pakken
Pffff. Niet oke.
Haha dan zijn jullie beter te vertrouwen
Zo kut. Een collega vertelde dat hun dure en uitgebreide tuinset eens gejat is, maar dat moet wel via het water gegaan zijn, dat houdt me nog steeds bezig vaar je op een dag langs en denk je die tuinset wil ik en ga je dan snachts terug met je bootgang? Hoe vaak moet je varen en woonden ze zelf ook aan het water of hebben ze het ook nog via land in hun tuin moeten krijgen. Of zouden het jongeren zijn geweest die er dikke winst (of een goed moederdag cadeau) in gezien hebben? Fascinerend maar ronduit klote.
Alle nieuwe Delhaize hebben zo’n cash geld machine. Je geeft het niet meer aan de kassamedewerker maar gewoon die machine in stoppen.
Ik zou begin maart (direct na mijn laatste werkdag) op vakantie gaan en vond dat zo’n mooie afsluiter omdat ik tegen een burn out aan zat/zit. Dat ging helaas niet door maarrrr morgen is het zover! En eigenlijk komt het ook beter uit want nu lig ik niet meer dagen lang in bed en is het ook nog eens heerlijk weer.
Ooh echt hahaha ik dacht je maakt een grapje!
Huh maar er is dan echt een kassa laatje waar je zelf geld in doet en wisselgeld pakt?
Ze hebben geen bel maar wel cash in de zelfscanners!!
Nee je hebt van die automaten waar je geld in doet en dan spuugt dat ding wisselgeld uit. Ik denk zoiets haha
Haha ja dat is logischer om zo een machine te hebben ik bleef even in mijn kassalade hangen haha
Je ziet het bedrag, doet er geld in en dan krijg je je wisselgeld.
Mja, dit ziet er wel uit als een typische Vlaamse bedoening.
Tennis > voetbal
Jullie zijn gewoon jaloers
Dit heeft de snackbar hier in de buurt ook, randstad NL