Wat je even kwijt wil #52

Zeker mee eens!

Iemand zonder posts liket ineens een super random post van mij van 2,5 jaar geleden? Ik vind dat altijd zo vreemd en word er een beetje achterdochtig van :face_with_monocle:

3 likes

ik ben helemaal goed gekeurd. Suiker was perfect en bloed druk was iets te laag maar dat maakte niet uit. Omdat ik nog aan het afvallen ben wilt ze me nog een keer per jaar controleren. :tada:
Ben volgens haar officieel uit het controle programma verder. Woopwoop. En dat zonder medicatie šŸ™†šŸŽ‰

59 likes

Hoe blij kan je zijn met eindelijk ongesteld worden?!

1 like

Godsamme ik gleed net keihard de trap af en m’n knie is kapot, m’n teennagel half omgeklapt, en m’n billen zijn nu al blauw en zitten doet pijn. Wat een kutdag nu al.

Bah internetstoring thuis, kon wel tot half 2 duren. Dus ga zo mn spullen maar pakken en bij m’n ouders aan het werk. Wat een gedoe weer.

1 like

In mijn nieuwe huis heb ik tot 12.30 zon die naar binnen schijnt in de home office en omg de arm die in de zon ligt is gewoon super rood en brandt bizar. Hoezo wist ik niet dat ik me hiervoor moet insmeren?

Iemand die ik ken zat vorige week in steenrijk straatarm. Ik weet nu dat die gezinnen maar drie dagen ruilen en de ontmoeting op dag vier of vijf al is en niet twee weken later. :joy: En arme gezin beheert zelf het geld ook niet.

5 likes

Maar dan bepaalt het programma dat ze bijvoorbeeld gaan shoppen/naar de kapper/ gaan paardrijden etc. ? Ik merk wel dat ze bijna altijd iets van thuisbezorgd bestellen, zal wel spon zijn.

Mijn elektrische ballonnenpomp is binnen. Mijn verjaardagsweek kan beginnen.

7 likes

Oh dat heb ik niet gevraagd maar denk het wel eigenlijk.

Ik heb er ook last van! Echt moeite om me genoeg te concentreren om te werken

3 likes

ik heb een heerlijk weekend gehad en besef met zulke dingen steeds dat ik zo dankbaar ben voor al mijn lieve waardevolle vriendinnen in mijn leven :shamrock: ben ook helemaal aan het nagenieten van het weekend.

32 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Soms voel ik mezelf z’n sneu neus. Ben nu onderweg in de trein als een soort ā€œproefritā€ voor morgen. Moet morgen voor het eerst weer naar kantoor in bijna een jaar. Ik wil een beetje voorkomen dat ik morgen totaal overprikkeld ben. Waarschijnlijk ga ik dat nog wel zijn. Maar dit is de enige vorm waarop ik wat kan uit oefenen.

Dus even rondje Arnhem centrum lopen en dan maar een Starbucks. (Ik werk overigens niet in Arnhem maar geen zin om beide treinen te doen lol)

11 likes

Ik twijfelde eerst of ik weer een kantoorbaab zou aannemen maar dat moet ik echt niet doen. Ik ben vandaag een soort administratief medewerker in een klaslokaal en ik word zo onrustig van het moeten zitten op een stoel. Heb echt neigingen dat ik een stuk moet fietsen of hardlopen, ook in deze hitte. :weary:

Snapte net volkomen waarom 2 studenten zowat de tent aan het afbraken waren. Bulken van de energie die je niet kwijt kunt.

3 likes

Net een man van 2 meter de lift uit gestuurd, omdat hij niet ā€œwistā€ dat er maar 2 huishoudens in de lift mogen. Sorry gozer, wat denk je zelf. Kan morgen pas mn afspraak inplannen dus je houd maar rekening met moi

6 likes

Wanneer je na 6 jaar eenzaamheid toch behoefte voelt om sociaal te doen, een dating site joined maar dan bij de eerste ā€˜zullen we afspreken’ elke cel in je lichaam keihard nee schreeuwt

10 likes

Ahhh heerlijk mijn vriend heeft zijn circus game computer net verkocht. Doei lelijke gekleurde lampjes en enorm scherm. Nu die graf stoel nog

24 likes

Ik ben aan het wachten of m’n bod geaccepteerd is voor een appartement en kan echt niks met deze zenuwen. Dit huis zou echt perfect zijn…

23 likes

Extra water drinken! Dit helpt echt. Even een literfles vullen en redelijk snel opdrinken.

1 like