Ik vind dit echt raar, dan misleid je toch de kijker
Ik ben ook team moe.
Ik had 34 euro bonus korting 

en kon met mân koopzegels betalen dus kreeg nog 7 euro toe hehe
Ik was vanmorgen weer lekker warrig. Ipv mijn tabletten voor de ADD waardoor ik me kan focussen, had ik mijn antidepressiva genomen. Kon dus ook echt niet fatsoenlijk werken. Gelukkig is mijn werk echt super chill en mocht ik even op en neer rijden om mân medicijnen alsnog te nemen. Kon daarna wel lekker knallen
Ik zag net op fb een nieuwe foto van een jongen waar ik 20 jaar geleden (say what?!
) mee gezoend heb en ik vond hem toen zo suuuuper knap, ik wist ook wie zijn ouders waren en ik snapte nooit uit hoe twee toch vrij lelijke ouders (sorry ik was 15 jaar) toch zoân knappe jongen kon komenâŠ
EN NU IS HET ALS TWEE DRUPPELS WATER ZIJN VADER. 

Haha, prachtig hoe genen werken.
Mijn buren hebben Halloween lantaarns opgehangen. Is dit een soort manifestatie voor herfst of hoe moet ik dit zien.
Ik kwam er vorige week achter dat ik 2,5 cm korter ben dan gedacht en het doet nog steeds pijn 
Wow goed gebruik van LoA! Misschien als we dit allemaal doen dat het dan niet zo heet wordt 
Creatief gebruik van wat er al ligt om Oranje te supporten? Halloween is ook oranje/zwart
Ik heb vandaag echt super goed nieuws gekregen en mijn vaccinatie afspraken in kunnen plannen!! 

Wat een top dag.
Wat fijn om thuis te komen, werkkleren uit te trekken en het zwembad in te springen. Héérlijk, oké beetje koud maar oke haha
En ik ben nog uit mijn werkbroek gescheurd 

Mijn droom is om een tussenjaar te nemen van werk, mijn 1e studiejaar van de master te doen en dan weer te werken.
Op zich was dit best een optie van mijn kant, alleen een beetje jammer dat mijn werkgever mijn studie betaalt en het daardoor geen optie is.
Ik heb vandaag pas voor het eerst een zeeuwse bolus gehad en die zijn zo lekker 
In ben in de krochten van Videoland beland en ik heb officieel de slechtste serie ooit gevonden: voetbalvrouwen. Het is echt heeeeeeeel cringy hahaha
Hahah ik keek dat vroeger altijd, heb er zelfs nog een dvd van
binnenkort eens opzoeken op videoland 
Zijn dit nou echte dieren of knuffels? 
Luiaards
denk 
love em
Luiaard toch? 
Edit en volgens mij knuffels ja! Ik wil ze!!