Mijn hoofd maakte hier op een of andere manier smashed worteltaart van? Al zal dat in de hele hipster tenten vast al bestaan.
En een drankje met een papieren rietje
Of in van die “hippe” schaaltjes die voor geen meter eten, heel ruw zijn en zo’n vreselijk geluid maken als je er met een vork/lepel in gaat
Mijn vriend wist wel een goede film om te kijken. Hij beloofde me dat het ècht geen enge film was (ik ben een enorme pussy met enge en beklemmende scènes), dus natuurlijk heb ik driekwart van de film van achter mijn deken doorgebracht. Ben echt een beetje chagrijnig nu
Oh wat is het toch fijn om een velletje naast je nagel, dat al de hele dag irriteert, eindelijk af te kunnen knippen.
Welke film? hopelijk kun je zo alsnog gewoon lekker slapen zonder nachtmerries!
Ik lag net op de bank onder m’n dekentje, rustig forum bij te lezen voor ik naar bed zou gaan. Zie ik ineens een giga spin vanaf m’n voeten naar m’n gezicht toe lopen
M’n dekentje door de kamer gesmeten en nu is de spin natuurlijk kwijt
Edit: ik heb hem gevangen!!!
Ik ben helemaal verbaas dat dat niet kan!
Ik ken alleen maar zelfscan waarbij dat wel kan. Uiteraard krijg je geautomatiseerd je wisselgeld terug haha.
Zo dus:
Je kan pinnen of rechtsboven briefgeld en muntjes invoeren. En daaronder valt dan automatisch je wisselgeld eruit. Dus echt niet raar als een toerist dat denkt, vind het eerder opmerkelijk dat dat blijkbaar niet kan in Nederland!
Ik heb alleen wel een keer gehad dat ik met een groot briefje had betaald en $20 terug moest krijgen maar er zat geen geld meer in dat ding
Echt hoor
Normaal laat ik spinnen lekker zitten en beestjes voor mij vangen, maar dit is een maatje te groot
Ik ben op mini vakantie en het is zo heet hier, echt niet te doen. Hier is het 42 graden maar onderweg waar we stopten om wat te eten was het gewoon 46 graden!! Echt knap dat er mensen wonen hier, na 10 stappen buiten wilde ik terug naar de airco!
Ik heb zelfs al 2 jaar geen pinpas meer. Die is toen gebroken en nooit opnieuw aangevraagd want betaal overal met m’n mobiel.
Ik heb ergens in huis een paar tientjes liggen, maar gebruik werkelijk nooit cash geld.
Heb zo’n leuke avond gehad maar nu voel ik me super kut. Ben een halfuur geleden gestopt met drinken en heb nu al een kater en spijt van de keuzes die ik heb gemaakt.
Het leven is zo focking zwaar als je elke dag met jezelf in gevecht bent.
Ik ben misschien principieel hierin maar ik zou in ieder geval zeggen dat ze het beloofd hebben. Het gaat niet zozeer om wel of niet het Swarovski setje maar het is wel belangrijk dat ze geen dingen beloven die ze niet nakomen. En als dat financieel niet kan, ook prima, maar dan moeten ze dat dus niet beloven (of er daarja op zijn minst niet over zeuren tegen jou).
Het was echt ouderwets genieten om gisteravond met vrienden naar Nederland te kijken, maar om nu met 5 uur slaap te moeten gaan werken voelt ouderwets kut.
Ik heb voor het eerst overnight oats gemaakt. Nou niet te hakken?
Warm vind ik het wel lekker maar misschien heb ik ook te veel melk
De maandagen worden steeds zwaarder nog een paar en dan vakantie
Heb echt dorst en trek. gelukkig kan ik met 10 minuten gaan fietsen naar de huisarts. Beter is mijn suiker gewoon goed en is bloeddruk etc snel gedaan. dan kan ik snel naar huis en eten&drinken.
begin echt chago (hangry?) te worden
Haha ja ik heb kunnen slapen!
De film was Us. Van dezelfde maker had ik laatst Get Out gekeken en die was spannend, maar niet eng, en mijn vriend verzekerde mij dat deze niet enger was dan de andere.
Ik slik medicatie waardoor ik op bepaalde tijden moet eten (lastig af te wijken). Nu is deze week zo druk dat ik zelfs afspraken op m’n eettijden heb. Heb nu al stress hierom. Zijn ook niet afspraken die je even afzegt, dus is even doorzetten.
Beide wel hele goede films! Vooral Get Out, heel leuk.