Ik heb zelfs al 2 jaar geen pinpas meer. Die is toen gebroken en nooit opnieuw aangevraagd want betaal overal met m’n mobiel.
Ik heb ergens in huis een paar tientjes liggen, maar gebruik werkelijk nooit cash geld.
Heb zo’n leuke avond gehad maar nu voel ik me super kut. Ben een halfuur geleden gestopt met drinken en heb nu al een kater en spijt van de keuzes die ik heb gemaakt.
Het leven is zo focking zwaar als je elke dag met jezelf in gevecht bent.
Ik ben misschien principieel hierin maar ik zou in ieder geval zeggen dat ze het beloofd hebben. Het gaat niet zozeer om wel of niet het Swarovski setje maar het is wel belangrijk dat ze geen dingen beloven die ze niet nakomen. En als dat financieel niet kan, ook prima, maar dan moeten ze dat dus niet beloven (of er daarja op zijn minst niet over zeuren tegen jou).
Het was echt ouderwets genieten om gisteravond met vrienden naar Nederland te kijken, maar om nu met 5 uur slaap te moeten gaan werken voelt ouderwets kut.
Ik heb voor het eerst overnight oats gemaakt. Nou niet te hakken?
Warm vind ik het wel lekker maar misschien heb ik ook te veel melk
De maandagen worden steeds zwaarder nog een paar en dan vakantie
Heb echt dorst en trek. gelukkig kan ik met 10 minuten gaan fietsen naar de huisarts. Beter is mijn suiker gewoon goed en is bloeddruk etc snel gedaan. dan kan ik snel naar huis en eten&drinken.
begin echt chago (hangry?) te worden
Haha ja ik heb kunnen slapen!
De film was Us. Van dezelfde maker had ik laatst Get Out gekeken en die was spannend, maar niet eng, en mijn vriend verzekerde mij dat deze niet enger was dan de andere.
Ik slik medicatie waardoor ik op bepaalde tijden moet eten (lastig af te wijken). Nu is deze week zo druk dat ik zelfs afspraken op m’n eettijden heb. Heb nu al stress hierom. Zijn ook niet afspraken die je even afzegt, dus is even doorzetten.
Beide wel hele goede films! Vooral Get Out, heel leuk.
Zeker mee eens!
Iemand zonder posts liket ineens een super random post van mij van 2,5 jaar geleden? Ik vind dat altijd zo vreemd en word er een beetje achterdochtig van
ik ben helemaal goed gekeurd. Suiker was perfect en bloed druk was iets te laag maar dat maakte niet uit. Omdat ik nog aan het afvallen ben wilt ze me nog een keer per jaar controleren.
Ben volgens haar officieel uit het controle programma verder. Woopwoop. En dat zonder medicatie 🙆🎉
Hoe blij kan je zijn met eindelijk ongesteld worden?!
Godsamme ik gleed net keihard de trap af en m’n knie is kapot, m’n teennagel half omgeklapt, en m’n billen zijn nu al blauw en zitten doet pijn. Wat een kutdag nu al.
Bah internetstoring thuis, kon wel tot half 2 duren. Dus ga zo mn spullen maar pakken en bij m’n ouders aan het werk. Wat een gedoe weer.
In mijn nieuwe huis heb ik tot 12.30 zon die naar binnen schijnt in de home office en omg de arm die in de zon ligt is gewoon super rood en brandt bizar. Hoezo wist ik niet dat ik me hiervoor moet insmeren?
Iemand die ik ken zat vorige week in steenrijk straatarm. Ik weet nu dat die gezinnen maar drie dagen ruilen en de ontmoeting op dag vier of vijf al is en niet twee weken later. En arme gezin beheert zelf het geld ook niet.
Maar dan bepaalt het programma dat ze bijvoorbeeld gaan shoppen/naar de kapper/ gaan paardrijden etc. ? Ik merk wel dat ze bijna altijd iets van thuisbezorgd bestellen, zal wel spon zijn.
Mijn elektrische ballonnenpomp is binnen. Mijn verjaardagsweek kan beginnen.
Oh dat heb ik niet gevraagd maar denk het wel eigenlijk.