Ben zo duf vandaag, weet niet of het komt door slaaptekort/hooikoorts/brak/de warmte. Waarschijnlijk een combi van allemaal. Wil slaaaaaaapen.
Ik heb er ook last van! Echt moeite om me genoeg te concentreren om te werken
ik heb een heerlijk weekend gehad en besef met zulke dingen steeds dat ik zo dankbaar ben voor al mijn lieve waardevolle vriendinnen in mijn leven ben ook helemaal aan het nagenieten van het weekend.
Soms voel ik mezelf zān sneu neus. Ben nu onderweg in de trein als een soort āproefritā voor morgen. Moet morgen voor het eerst weer naar kantoor in bijna een jaar. Ik wil een beetje voorkomen dat ik morgen totaal overprikkeld ben. Waarschijnlijk ga ik dat nog wel zijn. Maar dit is de enige vorm waarop ik wat kan uit oefenen.
Dus even rondje Arnhem centrum lopen en dan maar een Starbucks. (Ik werk overigens niet in Arnhem maar geen zin om beide treinen te doen lol)
Ik twijfelde eerst of ik weer een kantoorbaab zou aannemen maar dat moet ik echt niet doen. Ik ben vandaag een soort administratief medewerker in een klaslokaal en ik word zo onrustig van het moeten zitten op een stoel. Heb echt neigingen dat ik een stuk moet fietsen of hardlopen, ook in deze hitte.
Snapte net volkomen waarom 2 studenten zowat de tent aan het afbraken waren. Bulken van de energie die je niet kwijt kunt.
Net een man van 2 meter de lift uit gestuurd, omdat hij niet āwistā dat er maar 2 huishoudens in de lift mogen. Sorry gozer, wat denk je zelf. Kan morgen pas mn afspraak inplannen dus je houd maar rekening met moi
Ja hier ook! Heb net gedoucht en paracetamol genomen maar voel me nog slecht. Het is binnen ook 25 graden alweer
Wanneer je na 6 jaar eenzaamheid toch behoefte voelt om sociaal te doen, een dating site joined maar dan bij de eerste āzullen we afsprekenā elke cel in je lichaam keihard nee schreeuwt
Ahhh heerlijk mijn vriend heeft zijn circus game computer net verkocht. Doei lelijke gekleurde lampjes en enorm scherm. Nu die graf stoel nog
Ik ben aan het wachten of mān bod geaccepteerd is voor een appartement en kan echt niks met deze zenuwen. Dit huis zou echt perfect zijnā¦
Extra water drinken! Dit helpt echt. Even een literfles vullen en redelijk snel opdrinken.
Oh my gaaaaaaaad! Er zijn nu zulke knappe werkers hier bezig en net was er een leuke bij ons thuis.
Mijn nieuwe abonnement (bij andere provider) gaat pas over 2 weken in en ik zit al 2 weken tegen mijn nieuwe telefoon aan te kijken, die ik nog niet kan gebruiken want die is natuurlijk niet simlockvrij. Ik wil met mijn nieuwe telefoon speeheeeleeeeheeeen
Wil ik de hele dag bezig zijn met āomg ik moet morgen naar kantoorā nee.
Is dat wel het ding wat me nu al de hele dag bezig houd? Ja.
Echt get over it brein en laat me met rust.
Ik heb morgen mijn (hopelijk) laatste tentamen van het jaar maar mijn concentratie is zo ver te zoeken de hele tijd
Ik heb dit ook zo erg vandaag. Lig nu even op bed om op te laden voor mijn laatste overleg van vandaag maar ik heb koppijn en 0 energie
Waarom moet je eigenlijk?
Zie al zoveel mensen weer volle bak op kantoor zitten, maar de regel thuiswerken geldt nog steeds?
Ben wel echt blij dat ze bij mij wachten tot alle maatregelen zijn opgeheven en iedereen is gevaccineerd
Baas zijn wil is wet I guess
Heb afgelopen donderdag mijn tweede vaccinatie gehaald maar het voelt gewoon nog niet chill. heb geen zin dat morgen weer iedereen aan mijn bureau staat met een praatje enzo.
Ik dacht dat telefoons dat nooit meer hadden, daar zou ik echt nooit bij stilgestaan hebben met een nieuw abonnement. Wat irritant.