Wat je even kwijt wil #52

Dit heeft de snackbar hier in de buurt ook, randstad NL

Vlaamse frieten?

4 likes

Haha nee, de kwalitaria heeft geen Vlaamse frietjes.
De kebabfactory heeft volgens mij ook zoiets

Huh nee penny zei dat het zo was als bij drank automaten hahaah. Bij zon automaat kan je ook niet zomaar je geld pakken

4 likes

Ze hebben hier sindskort 2 kassa’s weggehaald en een zelfscan “plein” toegevoegd met als resultaat dat er constant een rij bij de normale kassa staat tot halverwege de winkel en bijna niemand die gebruik maakt van de zelfscan. Is hier echt zo’n dorp met van die stoffige boomers die gewoon weigeren mee te gaan met de tijd.
Ik ben er blij mee want ik kan altijd meteen lekker afrekenen terwijl de mensen in de file naast me me afkeurend/jaloers aankijken.

10 likes

Van de 6 zelfscans zijn er misschien 2 met cash. Ze zijn het overal aan het afbouwen

3 likes

Zo was ie totaal niet bedoeld! Ik begreep het verkeerd uit je bericht en dacht dat je bedoelde dat je dus gewoon zelf geld kon pakken en geld er in doen. Maar las net ff terug dat je het over frisdrank automaten had en dat is veel logischer!

@Shadina zo had ik het dus ook gelezen!

2 likes

Haha nee penny reageerde op het feit dat het niet raar is om cash in zelfscan kassas te hebben. Want dat is het zelfde als betalen met cash in automaten.
Foefjeisthuis dacht dat je in belgie zelf kassatje kon spelen met een latje enzo.

2 likes

Hahah ja door je half niet serieus met de lade kwam bij mij dus de verwarring :joy::joy:

1 like

Jammer. Ik zag mezelf al helemaal wonen in Hent in een huis zonder bel. En dan lekker met mn discalculie perongeluk verkeerd rekenen bij de zelf scankassa.

@Shadina jaa ik heb ook het gevoel dat ze ineens overal staan. Het is telkens een heel avontuur om te kijken waar je kunt afrekenen.

6 likes

Ha wat lief zeg! Hebben jullie die trui van faguo al gegeven met j’aime mon velo erop? Die vind ik zelf zo leuk!

1 like

Hebben we in Nederland ook gehad rond 2006, kinders. Duurde soms wel een half uur voordat dat ding je briefgeld herkende maar met munten ging het heel makkelijk. Groetjes van oma

9 likes

Ja.

3 likes

Ik vind het ook ideaal. Behalve als ik alcohol bij me heb of de kortingstickers het niet doen

Ik vind het ook zo verwarrend als ze vastzitten aan een service-balie waar wél een medewerker staat. Hier is dat bij de Etos en Hema. Heb al twee keer als een beleefde boomer staan wachten bij een zelfscankassa, voordat het kwartje viel. Want iets zeggen ho maar natuurlijk.

2 likes

De Nederlandse volkszanger is gearriveerd :sob:

2 likes

Ja bij de Appie is dat geen probleem, daar staat constant iemand bij en als er dan een alcohol melding komt hoef ik niet eens te wachten, maar bij die Coop hier Jezus…sta je letterlijk soms 10 minuten te wachten voor er iemand op komt draven.

1 like

De Jumbo was ook om van te huilen. Mij lang laten wachten en zelf in discussie over mijn leeftijd. Welke geboortedatum op mijn paspoort prijkt is toch echt mijn leeftijd. :joy:

Ik heb de hele middag op het terras wijn zitten drinken en nu zit ik helemaal gaar op de bank thuis. Heb nu al hoofdpijn :joy:.

6 likes

Ik eet pannenkoeken bij mn schoonouders en die kunnen zij dus echt niet bakken. Altijd in een sloot vet en dan van die kleine vieze dikke pannenkoeken.:confounded: Zwaar leven.

2 likes