Ook opvallend druk in het OV weer. Snap op zich wel dat veel thuiswerkers nu liever met airco op kantoor zitten. Alleen stroomt het al vol met studenten en spot ik ook steeds vaker de volledig gevaccineerde dagjestoerist (65+).
Ik kan me zo slecht concentreren met dit weer Ik krijg echt niks gedaan en dan woensdag en donderdag weer 30 graden ohhhhh hou op
Ik zit al sinds vanmorgen 8.45u bij mn ouders thuis omdat de auto bij de garage is. Ben er nu wel klaar mee, wil de auto ophalen en naar huis.
Dat is wel heel erg old skool een telefoon die je maar bij 1 provider kan gebruiken haha. Hoor dat ook echt nooit meer.
Donderdag 34 graden.
Mijn partner is de laatste 2 jaar depressief geweest en krabbelt weer omhoog uit de put. Echt heel erg fijn. Voor hem en voor ons.
Ik merk alleen dat ik het gevoel niet kan onderdrukken dat ik overbodig ben geworden. Hij onderneemt weer dingen, belt minder vaak. Dat is super positief, voor hem, deze omslag. Maar het maakt me onzeker.
En dat is echt heel erg kut. Alsof ik het hem niet gun ofzo.
Ik liep altijd heel trots te verkondigen dat mijn taalvaardigheid ƩƩn van mān sterkste punten was, tot dat zojuist mijn scriptie is afgekeurd op taal?
Inhoudelijk is hij wel goedgekeurd dus ik snap echt niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
Wat wel superchill is: ik krijg de kans om hem later deze week nogmaals in te leveren zodat ik gewoon met de verdedigingsronde van volgende week mee kan doen, anders had dat pas in augustus gekund
Ik heb het nog niet bespreekbaar gemaakt. Ik schaam me er eigenlijk voor. Hij is (terecht) blij dat het weer goed gaat en dan kom ik aanzetten met dat ik de veranderingen in onze dynamiek wat moeilijk vind ofzo.
Ik zal het wel met m gaan bespreken hoor. (We wonen niet samen dus dat kan niet meteen)
Grrrr buurkinderen lopen al de hele dag op een kut fluitje aan het fluiten. Ik ben inmiddels in staat om dat fluitje af te pakken en hem kapot te trappen.
Mijn ventilator is kapot binnengekomen (denk ik want niet opgelet toen ik hem uit de doos haalde haha) maar werkt verder wel. Knopjes zijn deels ingezakt. Krijg nu geld terug + 5 euro cadeaubon + ventilator mag ik houden.
Ga wel nieuwe kopen en dan deze gratis weggeven aan iemand die hem goed kan gebruiken maar wel pas als ik een nieuwe heb haha. Moet eerlijk zeggen dat ik dus niet weet of ik hem zo uit de doos heb gehaald of dat ik het zelf heb veroorzaakt tijdens het in elkaar zetten.
Denk je echt dat je hem dat niet gunt? Of hebben jullie een dynamiek ontwikkelt waar hij nu uit stapt en dit daarom onzeker maakt? Ik zou een eerlijk gesprek aangaan met hem, om te zeggen wat het met je doet en op die manier te kunnen werken aan een nieuwe dynamiek. Ongevraagd advies misschien, maar ik herken me in je situatie.
Mān leidinggevende zei dat ik deze week wel een tropenrooster mag hanteren ivm thuiswerken en hitte
Echt zin om elke dag van 07:00 tot 07:05 te werken
Ik doe mijn hond af en toe in het zwembad om af te koelen maar zijn haar word er helemaal krokant van? hij ziet er iig niet uit zo
Ongevraagd maar zeker niet ongewenst hoor! Ik merk dat je reacties wat met me doen want heb tranen in mān ogen. Je schrijft precies wat ik voel/bedoel. Ik ben inderdaad onzeker doordat onze dynamiek anders is/word. En dat is een goed teken, maar we hebben zo lang in deze situatie gezeten. En voor mij veranderd er in wezen niets. Alleen zijn benadering naar mij toe is anders en dat maakt mij onzeker.
Pff ik heb morgen misschien 12.5 jarig jubileum op t werk en t is gebruikelijk dat regiomanager +eigenaar dan komen. En ik wil niet. Want ik zit nog steeds op mn bijbaantjecontract en werk sinds corona amper. Ook omdat mn leidinggevende denkt dat ik loser ben die niks aankan terwijl ik degene ben die altijd komt werken als er shit is. En heb geen zin in gesprekken waaruit blijkt dat ik mn leven aan t weggooien ben. En voor t zelfde geldt doen ze niks en dat vind ik mogelijk nog kutter. Maar t is ook pas zaterdag die datum. En enige reden om te denken dat t zo is is omdat ik morgen inpland ben terwijl er niemand vrij heeft.
Zo thuiswerken met deze hitte is ook echt niet te doen. Maar ik ben de forummer dankbaar die de tip gaf om in een zoommeeting (training) eruit te gaan voordat de break-out rooms komen, dit ga ik echt vaker doen.
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik 3 cm langer ben dan dat ik dacht. Dit komt in mn lijstje van rare dingen waar ik trots op ben.
Ik dacht 1x dat ik 6cm langer was maar toen bleek ik nog mn schoenen met plateauzolen aan te hebben. Laten we het erop houden dat ik erg nerveus was die dag in het ziekenhuis š„²
ik las āhet grote masturbatietopicā ipv menstruatietopic. zou wel grappig zijn als die ander er was en iedereen steeds heel driftig daar gaat posten
Ja same! Lig nu op bed en heb mān plannen vanavond afgezegd. Helemaal kut.