Wat je even kwijt wil #52

Zijn dit nou echte dieren of knuffels? :heart_eyes:

Luiaards :sloth: denk :heart_eyes::heart_eyes: love em

2 likes

Luiaard toch? :sloth:

Edit en volgens mij knuffels ja! Ik wil ze!!

1 like

Baby Chewbacca’s

5 likes

Omg pas op er gaat iemand heel eng dood en ik weet dat nog steeds

Ja in de eerste paar minuten al :dizzy_face:‍:dizzy:

Omg dit album luisterde ik echt 24/7

2 likes

Mijn kat die vind het echt nodig om nu alle stippen op het dekbed te “pakken” . Zucht.
Gelukkig lag ik toch al een half uur naar het plafond te staren. Morgen ben ik gewoon brak op werk en weer chago. Jep.

7 likes

Waarom moeten Amerikanen alles jatten?
Zelf Kommissar Rex is gejat. Wedden dat hij geen broodjes worst in deze editie eet?

3 likes

Wooow Kommissar Rex instant flashbacks naar mijn jeugd, dat was echt leuk!

7 likes

Ik heb een zonnesteek, heel licht gelukkig.
Maar het voelt heel de tijd net zoals wanneer ik dronken in bed lig en mijn ogen sluit. Maar dan gewoon nuchter met mijn ogen open.
Echt net alsof ik op de zee zit ofzo, ook tijdens het was ophangen dacht ik echt dat ik om zou vallen, maar toen dacht ik gewoon dat ik honger had, maar eten hielp dus niet.
Ben nu maar water aan het drinken en heb een hele tijd met een icepack op mn hoofd gezeten. Maar tis echt stom!!

3 likes

OMG commissaris Rex :scream: Dat was echt geweldig!

3 likes

Maar alleen dit duo vond ik leuk, die daarna (of ervoor idk), vond ik stom.

28 likes

Ik was altijd een beetje verliefd op die kerel, en op Rex ook een beetje :heart_eyes:

9 likes

Bij mij zat er op de basisschool ook een super knappe jongen in de klas en alle meiden vonden hem altijd leuk enzo. Ik was dus benieuwd hoe hij er nu uitziet en oh boy hij is er niet knapper op geworden :sweat_smile::joy::see_no_evil:

2 likes

Mijn stagebegeleider van een stage waar ik in september start bekijkt mijn instastories…… ik ga stuk
Oh hij volgt me blijkbaar al een maand…. Nouja de stage is nog niet gecanceld

21 likes

Ik heb vandaag geleerd dat ik niet meer zo soepel koprollen kan maken in het water. Vroeger kon ik meerdere rondjes, maar nu verdronk ik bijna in het meer waar ik zwom.

4 likes

Mag ik al naar bed? Dit is een van m’n langste nachten in lange tijd.

Nog eventjes, hoe laat komt de dagdienst?

2 likes

7:30 pas. Met moeite wakker gebleven.

2 likes