Wat je even kwijt wil #52

De NOS had deze er net ook al in gemonteerd bij de voorbeschouwing (en terecht)

12 likes

Ik zat hier ook al SEYO SEYO SEYO SEYO en de rest van wtf raar wijf

7 likes

Hahaha was net zo blij dat het 2 seconden op de NPO was, bij de voorbeschouwing

1 like

Oh nee :frowning: dat is normaal wel echt een lekkere cocktailā€¦ zin in nu!

1 like

Ik zou dan zeker de politie blijven bellen. En wellicht ook een melding maken bij Veilig Thuis.

1 like

Ik zou echt de politie blijven bellen, zo kunnen ze een dossier op laten bouwen, en dan kan de politie zelf eventueel veilig thuis inschakelen. Indien er, in het bijzijn van kleine kinderen, vaak en hoorbaar ruzie gemaakt wordt is dit echt het beste wat je kan doen.
Zijn er nog andere buren die er last van hebben? Soms helpt het ook als er meerdere mensen meldingen maken, namelijk.

Een veilig thuis melding doen als je je echt zorgen maakt? Ik had een hele agressieve alcoholist als buurman die ook buren bedreigde. Zoontje van 4. Naast een heel sneue situatie voor de direct betrokkenen (vrouw en kind) was ik zelf ook helemaal klaar met het geschreeuw en elke paar weken de politie bellen omdat hij weer schreeuwend onder het raam stond midden in de nacht. Ik heb een veilig thuis melding gedaan, geen idee of ze er wat mee gedaan hebben maar had het mezelf ook niet vergeven als het uit de hand was gelopen. Hopelijk hebben ze dan op zn minst ook gezien dat de politie al tig keer daar was geweest.

1 like

Oh nee mijn onderbuurman en zijn vrienden zijn nu al begonnen met liederen zingen :flushed::flushed::flushed:

2 likes

Het volkslied gok ik, of bedoel je iets heel anders? Hahah

Ik ben ook aan het kijken, en de zang van de spelers en het lied loopt helemaal niet synchroon
, irritant.

2 likes

Haha, nee iets met hosee hosee hosee we worden kampioen! En nog wat simpele teksten die ik niet heb opgeslagen.

1 like

Nouja liever te snel dan te laat zou ik denken

9 likes

Geplaatst in het ā€˜WJEKW - Foto editieā€™ topic! Speciaal voor jouuuuu :dog2:

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Voetbaltopic #2

Deze woorden ga ik voortaan ook gebruiken als ik solliciteer etc. Ik creƫer kansen maar weet nog niet te scoren. :rofl:

32 likes

Ik wil voetbal kijken maar ben ook superdruk met mā€™n studie. Dus nou heb ik het opgezet op mā€™n mobiel en die naast me neer gezet. De uitzending loopt iets achter op mijn mobiel, dus als ik buiten OOOOOOHH hoor dan kijk ik even naar wat er 5 sec. daarna gaat gebeuren, en daarna werk ik weer verder :+1: ideaal zo

8 likes

Ik woon naast een druk kruispunt en op een straat vlak bij de verkeerslichten en autoā€™s staan hier soms hele liedjes lang stil. Het is nooit stil in mijn woon- of slaapkamer en hoewel ik eraan gewend ben is het zoooooā€™n verademing nu door een EK wedstrijd even helemaal niets te horen :heartpulse: Lockdown maart 2020 feels.

7 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/voetbaltopic-2

Leuk topic!

21 likes

Je kan anoniem melding doen bij de politie. Je moet er wel wat mondiger voor zijn maar gewoon aangeven dat je anoniem wilt blijven en dus ook je huisnummer niet geven. Eventueel je mobiele nummer kan dan wel lijkt me.

1 like

Misschien is het leuk om hem eens een bikefitting te geven? Dan wordt zijn fiets helemaal en professioneel afgesteld op wat het beste is voor zijn lichaam en eventueel nieuw zadel en stuur aangeschaft. T is alleen qua prijs niet vergelijkbaar met een fietsshirt, maar wel heel fijn als je zo vaak fietst.

5 likes