Oeh dat is laat.
Hopelijk slaap je wel goed straks.
Kom veilig thuis!!
Oeh dat is laat.
Hopelijk slaap je wel goed straks.
Kom veilig thuis!!
Ah wat heb ik het OV toch gemist. Eerste gast die aan het trippen is alweer gezien.
Ik voel me in de ochtenden echt heel slecht. Ik haat dit.
Nou ik zou vandaag mân meubels krijgen maar heb geen flauw idee hoe laat? Heb ook geen bevestiging gekregen (ik vroeg daar naar maar die kreeg ik ook niet, op de dag zelf zou ik wat horen).
Dus ik bel nu stipt 8:30 de klantenservice om te vragen via welke manier ze mij gaan benaderen want ik moet ook gewoon bellen voor werk etc. en ik wacht al maanden op deze meubels. Dus wil het niet missen.
In elk geval; bel om stipt 8:30 en hang nu al 12 min in de wacht geloof niet dat de medewerkers in gesprek zijn, denk dat ze gewoon nog koffie aan het leuten zijn.
Ah wat fijn dat mijn collegaâs er zijn <3
Echt een verband voel ik.
Spoiler alert; ze zijn er niet.
Er hangen vlaggetjes en een foto met een collega waar ik niks mee had maar de eigenaar komt idd straks nog
Sorry, maar dit moet in het ik word oud-topic
Huh? Ik mis context geloof ik
Hahah ik ben andersom altijd bang dat mân stagiaires mijn stories bekeken . Die zijn namelijk een stuk minder professioneel dan ik op werk ben.
Ik ben blij dat er nu even geen zon is en het koel is, laat even lekker het hele huis doortochten en afkoelen.
Maar ik heb het nu alleen zo koud
ik zit in de trein naar huis en voor het eerst heb ik het er echt heel zwaar mee dat ik mân familie en vrienden weer achter moet laten blegh
Ik vind de aardbeien nu al veel minder lekker en ze worden snel slecht/komt snel schimmel op
Dit heb ik ook de hele tijd met de AH aardbeien. Die van de Jumbo zijn dan weer altijd heerlijk en blijven dat ook wel een paar dagen (wel iets duurder)
â
Wow ik heb nu gewoon zomervakantie als ik beide tentamens gehaald heb wat moet ik met al deze vrije tijd? Ik ga zo eerst maar eens douchen en mijn huis opruimen want voel me net een holbewoner nu
Lol. Ik woon nog thuis. En op t moment zijn er bij ons schilders bezig.
Hebben ze koffiepauze. Vraagt er eentje. âMotte gij niet naar schoolâ Dus ik begin te lachen⊠ânee ik hoef niet meer naar schoolâ hij helemaal verbaasd âhoe oud bende gij danâ uhh 27âŠ
Ga je hierom al een vriendschap stoppen omdat hij niet reageerd zoals jij dat wilt.
De kerk is volgens mij een concert aan het spelen met de klokken, ze zijn nu bezig met viva hollandia?
Ik werk bij een pensioenfonds en moet soms wel een beetje lachen als bijna gepensioneerden nog mailadressen hebben die me doen denken aan de MSN tijd: bikerboy666 (geen echt voorbeeld natuurlijk) of iets in die trant. Dat je ook voor âgrote mensen dingenâ zoals je pensioen niet een ânormaalâ mailadres hebt
Wat voor reactie had je dan op gehoopt?
Kun je het niet met hem bespreken? Dat je een andere reactie had gehoopt. Hij is zich mogelijk van geen kwaad bewust of hij heeft zelf dingen aan zijn hoofd waardoor ie kort reageert?
Hoe is het reizen gegaan vanochtend? Ik las dat je een âproef ritâ deed gisteren