Wat je even kwijt wil #52

Aan het begin van corona ging een heel goed restaurant naast ons huis dicht waar we nog nooit geweest waren want toen woonden we er pas net. Nu zag ik dat ze het terras weer aan het opknappen waren en ik zag online dat er een nieuw restaurant kwam. Ik was helemaal excited want echt chill om een goed restaurant naast je huis te hebben. Maar het menu is echt zo’n typische lunchroom kaart. Zo jammer.

2 likes

Ik heb niets met voetbal maar ik vind het wel gezellig dat ik uit de hele wijk gejuich hoor opstijgen op hetzelfde moment haha, hoef de tv niet aan te zetten om te weten hoe het gaat

7 likes

Ik heb echt zo’n leuke dag gehad vandaag. Jammer dat het morgen weer maandag is en ik moet werken :pensive:

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Voetbaltopic #2

Waar ik woon wordt je daar ook echt helemaal mee dood gegooid. Nog erger als sommige tenten dan dezelfde eigenaar hebben en het menu letterlijk kopiëren plakken is alleen dan bij de 1 twee broodjes minder op de kaart :broken_heart:

1 like

Ik verbaas me daar toch zo over als een tent in een stad overvol met lunchzaakjes er ook één begint met precies dezelfde ongeïnspireerde dingen op de kaart en zielloze interieur in de zaak. Denk je echt dat de mensen nog een tent nodig hebben met de duizendste versie van een boerenboterham met smashed avocado en huisgemaakte worteltaart? Iedereen die dat wil eten heeft z’n favo plekkie al gevonden ondertussen.

10 likes

Ja lekker

9 likes

Oke toch iets minder ideaal, want ik had de twee tegendoelpunten gemist haha

1 like

Iedereen die dat wil eten heeft geen favo plekkie

4 likes

Altijd blijven bellen. Het is niet normaal als jij anderen hoort ruzie maken en zeker niet als daar ook dingen bij kapot worden gemaakt.
En al helemaal niet als er kinderen zijn.
Als de politie langsgaat en weet dat er kinderen wonen en/of deze aantreft, moeten zij dit doorzetten naar Veilig Thuis.

Dat anderen dit normaal vinden betekend niet dat dit zo is. Echt blijven bellen en anders zelf een melding maken bij Veilig Thuis als je je verdere zorgen maakt.
Zeker de politie erop wijzen dat je anoniem wenst te blijven, vanwege eigen veiligheid.

1 like

Haha nou dát liever dan dit lunchroom niveau hoor, dit is gewoon broodje carpaccio. Geen avocado te vinden.

Er staan wel een paar leuke dingen op de kaart maar het is ook te divers waardoor ik me niet kan voorstellen dat alles goed is.

1 like

Ik denk dat ik de grap mis maar waarom niet?

@batallador Ja echt verschrikkelijk. Het ergste van alles vind ik de muziek die overal hetzelfde en kut is :cry: Letterlijk de enige strandtent waar ik heen ga is hartbeach of de shore en m’n eigen werk want dat zijn de enige 3 leuke toko’s. En puntje maar is ver :crazy_face:

2 likes

Mijn hoofd maakte hier op een of andere manier smashed worteltaart van? :sweat_smile: Al zal dat in de hele hipster tenten vast al bestaan.

8 likes

Hahahaha en dan op een stuk hout geserveerd :cry:

10 likes

En een drankje met een papieren rietje :cry:

Of in van die “hippe” schaaltjes die voor geen meter eten, heel ruw zijn en zo’n vreselijk geluid maken als je er met een vork/lepel in gaat :cry:

2 likes

Save the turtles sksksksk :cry:

5 likes

Mijn vriend wist wel een goede film om te kijken. Hij beloofde me dat het ècht geen enge film was (ik ben een enorme pussy met enge en beklemmende scènes), dus natuurlijk heb ik driekwart van de film van achter mijn deken doorgebracht. Ben echt een beetje chagrijnig nu :unamused:

3 likes

Oh wat is het toch fijn om een velletje naast je nagel, dat al de hele dag irriteert, eindelijk af te kunnen knippen.

5 likes

Welke film? :stuck_out_tongue_winking_eye: hopelijk kun je zo alsnog gewoon lekker slapen zonder nachtmerries!