Wat je even kwijt wil #52

:joy: I feel you! Waar ik werk heb ik ook wel is mensen aan de lijn, of ik de mail naar hun computer e-mail wil sturen, want hij was op de iPad binnen gekomen. De eerste X nog een poging gedaan om het uit te leggen. Nu stuur ik het braaf naar hun computer e-mail zonder pogingen tot uitleg.

2 likes

Oeh welke, kan hem niet vinden.

1 like

Deze is het!

4 likes

Ik werk bij een klantenservice en als we met klanten chatten krijgen ze eerst een chatbot en worden daarna gekoppeld aan een medewerker. Om duidelijk te maken dat ze met een echt persoon praten moet ik altijd sturen “Goedemiddag, je spreekt nu met Irosa”

Regelmatig sturen mensen terug “Hallo met Anja” en ik moet dan altijd een beetje in mezelf lachen. 9/10 keer zijn het boomers.

Ook een boomer-ding: het chatgesprek afsluiten met “Bedankt Irosa. Fijne dag Gr. Henk”

33 likes

He? Ben ik ook een Boomer? Ik bedank ook de klantenservice medewerker waar ik mee heb gechat?
Is dat zo achterlijk :sweat_smile:

21 likes

Doe ik ook! Maar niet met “Gr Broodrooster”. Ik zeg gewoon bedankt voor het helpen en een fijne dag verder.

6 likes

Zal voortaan “de groeten + naam” weglaten, want dan ben je blijkbaar een uitgebluste Boomer, ofzo :sweat_smile:
Je kan het ook niet snel goed doen hé, haha.

3 likes

Waarom is er maar 1 soort knuffelemoji? Deze :hugs: is toch veel te blij voor een ‘sterkte-knuffel’?

19 likes

Haha ja heerlijk vond ik dit soort dingen bij m’n vorige baan. Ook vaak mensen die ineens zeiden “einde chat”. Haha ok doei, iets vriendelijker mag wel :joy:

6 likes

Ik ga weer aan een opleiding beginnen maar merk dat ik nu toch koudwatervrees begin te krijgen :woozy_face:
Het is al meer dan vijf jaar geleden dat ik voor het laatst naar school ben gegaan.

9 likes

Hahahahaha dit is zo herkenbaar.
Volgens mij kunnem we gezamenlijk een bestseller schrijven over zulke imbecielen

3 likes

Welke opleiding ga je doen (als je er over uit wilt weiden)? Na jaren werken is het wel weer even wennen maar vaak zit je toch weer redelijk snel in het ritme naast je andere werkzaamheden.

You can do it!

1 like

Nee kan ik ook niet als ik op mn mobiel kijk :frowning:

6 likes

Sorry ik kan je alleen maar nachtmerries bezorgen. Bijvoorbeeld dat verschrikkelijke stickerboek van de VVD dat Rutte het je persoonlijk komt bezorgen op de fiets in zijn gymshark shirtje.

4 likes

Wat je zegt ben je zelf. Dankjewel voor deze nachtmerrie. Nog een ergere nachtmerrie als zij. Tepels er half door komen.

2 likes

Ja hij heeft ook een grijze.

2 likes

Omg! @LastYoungRenegade Dit moet het begin van je nieuwe boek worden :scream:

Van Binnenhof naar Tepelhof: een biografie van een gehaaide gympremier (Helga Vegen, 2022).

10 likes

Had gehoopt dit nooit meer tegen te komen :sob: :sob:

3 likes