Mij lijkt het juist chill om zo rijk te zijn (of rijke vrienden te hebben), dat je zo’n yacht kunt charteren.
Dit voelt echt als een maandag qua hoe tergend langzaam alles gaat en hoe weinig zin ik heb om te werken. Het enige pluspunt is dat het dinsdag is.
Haha ik heb er ook last van, ik heb vrij weinig uitgevoerd vandaag (Y)
Gefeliciteerd trouwens!!
Ik wilde soep met stokbrood eten, maar ik heb geen brood in huis. Dus nu eet ik maar soep met pasta.
En ik heb de wortels van 2 planten gescheurd. Benieuwd of ze overleven.
Ja gisteren ook hele discussies zo van “kijk naar haar zij zit sowieso wel in een book club!!” “Hij snapt wel memes!! Dat zie je toch”
Haha, ben benieuwd naar dit spel, ga het even opzoeken.
Jaaaaaaa die is leuk!
Wat een goed berichtje! Ja, ik denk zeker dat ze structurele hulp nodig heeft want naast ons krijgt ze ook nog hulp van 2 andere buren. Maar ik vind dat wel lastig om te bespreken, want ik denk dat het regelen van die hulp dan ook weer op onze schouders komt te liggen.
Ik had opeens spontaan bedacht dat ik dit weekend naar Sequoia National Park en Kings Canyon National Park (dir liggen naast elkaar) wil omdat het een lang weekend is. Maar natuurlijk zijn er gewoon geen hotels of huisjes beschikbaar, had het kunnen weten!
Het is niet mega ver, 4 uurtjes rijden. Ik overweeg nu om gewoon 1 nachtje in de auto te kamperen ik kan de stoelen plat leggen en dan kan je gewoon rechtuit liggen. Paar dekens erbij en het kan wel denk ik?
Heb ik wel eens gedaan in Canada, prima te doen met een dekentje voor een nacht. Weet niet hoe dat in de VS zit maar wij werden wel van plekken weggestuurd omdat je eigenlijk niet in je auto mag slapen op zulke plekken (stonden bij tankstation).
Het is niet in elke stad (of dorp) hetzelfde maar over het algemeen is er een sociaal team/wijkteams die hiervoor op huisbezoek gaan bij mensen (of nu soms nog via videobellen i.v.m. de corona maatregelen) om een gesprek te voeren om te kijken of iemand hulp nodig heeft. Je kan gewoon gratis naar hen toe bellen om de situatie uit te leggen en te vragen of zij iets kunnen betekenen. Ook dit verschilt per stad maar ze kunnen soms ook dan zelf contact leggen met mensen, wellicht staat deze mevrouw er wel voor open en gaat het balletje dan rollen. En als het sociaal team zegt van ‘nee deze mevrouw moet zichzelf aanmelden’ dan zou je (of je vriend) wellicht kunnen voorstellen om samen te bellen en een eerste afspraak te maken? Als jullie dat zouden willen doen voor haar dan natuurlijk. Wellicht dat het daarna dan overgenomen wordt door een professional en dan kan je buurvrouw geschikte hulp krijgen!
Oja dat is wel iets om rekening mee te houden. Dat maakt het wel lastig. Ik zie dat het in het park zelf wel mag maar op een camping plek. Die zitten natuurlijk ook al vol.
Maar volgens mij heb ik iets gevonden waar je mag overnachten net buiten het park!
Volgende week verblijf ik 7 dagen in een stcaravan op een van onze eilanden en ik was zo bang voor een week regen. Maar nu wordt er ongeveer 20 graden voorspeld en nu heb ik er zo veel zin in!!
Tosti met bruin brood is zo goooooooor
Oo dat zou wel een goede optie zijn. Ik weet dat ze verschillende medicijnen slikt en wel naar een psychiater gaat. Het lijkt me dat zij de wegen naar dat soort hulp ook wel kennen? Maar goed, we gaan erg naar kijken. Dankjewel
Ik zat vandaag bij zo’n lieve conducteur in de trein. Hij ging iedereen langs om te vragen of alles naar wens was en zei aan welke kant je moest uitstappen. Denk dat ik een softie ben geworden in het OV.
Ik ben daar nu ook, wat een vreselijk overdreven mens. De chef is ook vervelend.
Ja die chef is echt een lul. Respectloze kwal
En eddie is ook best een lul eigenlijk
Ja zonde, dat seizoen d’r voor vond ik hem heel leuk