Ja dacht misschien dat de structuur dan helemaal raar wordt ofzo.
Ik wou echt dat ik een zus had. Mocht ik ooit kinderen willen en kunnen krijgen hoop ik dat ik er 2 krijg (en dat ze elkaar aardig vinden).
In mijn sector bestaat geen vakantiegeld, mooi vertaald door Hugo; zet toch gewoon een dvdtje op yes
Ik ben below deck aan het bingen en nu wil ik ook een yachtie worden. Ook al ben ik te oud en is het vast hartstikke kut werk haha
Die kruidenkaas? Ik vind dat vies maar baal daarvan want het is zo handig om in en op alles te gebruiken (wel beetje alwinesque maargoed)
Haha ja het schijnt wel lekker te verdienen maar het is volgens mij echt zwaar hoor! Welk seizoen kijk je? Ik vind Amy leuk.
Onze buurvrouw woont alleen en is mentaal hulpbehoevend (kan je dat zo zeggen?). M’n vriend helpt haar bijna wekelijks, met de televisie instellen, lampjes vervangen etc. Nu had ze een stroomstoring oid en het lukte m’n vriend niet om dat op te lossen. Dus had hij gezegd dat hij weer aan het werk moest en dat ze de woningcorporatie moest bellen.
Onze dochter ligt te slapen en we wachten op een pakketje dus had een briefje op de deur gehangen dat hij niet aan moet bellen.
Staat de buurvrouw door de brievenbus m’n vriend te roepen dat hij moest helpen met bellen.
Ik rukte de deur open, heb gezegd dat ze zachtjes moet doen en dat m’n vriend aan het werk is. Was er even klaar mee!
Ik ben nu bij seizoen 3 denk ik, met idd amy rocky eddie etc
Ik ben echt een klein kind als ik in een huis met een Echo of Google Home ben. Mijn broer heeft nu een speaker met Google en ik heb nu allemaal foute liedjes in zijn favorieten gezet
Oh fijn! Klinkt heerlijk zeg, een huisje aan het water. Veel plezier
Rocky is letterlijk the wooooooooooooooooooorst
Wat lief en fijn dat je vriend haar helpt. Ik kan dat natuurlijk niet aan de hand van één bericht beoordelen maar het klinkt wel alsof deze vrouw wellicht baat zou kunnen hebben bij structurele ambulante begeleiding aan huis. Aangezien ze elke week (?) hulp nodig heeft met zaken en daarnaast dus ook niet heel capabel lijkt om zelf hulp in te schakelen/ergens heen te bellen. Hebben jullie het daar wel eens met haar over gehad toevallig?
Vreselijk. Ook toen ze daar zo aangespoeld lag met die zeemeerminnenstaart.
De eerste keer dat vakantiegeld werd gestort heb ik van verbazing een uur naar mijn bankrekening zitten kijken. Wacht even? Ik krijg nu gewoon geld om op vakantie te gaan?
PS. Volgende zuipavond krijg je van mij cadeau.
Mij lijkt het juist chill om zo rijk te zijn (of rijke vrienden te hebben), dat je zo’n yacht kunt charteren.
Dit voelt echt als een maandag qua hoe tergend langzaam alles gaat en hoe weinig zin ik heb om te werken. Het enige pluspunt is dat het dinsdag is.
Gefeliciteerd trouwens!!
Ik wilde soep met stokbrood eten, maar ik heb geen brood in huis. Dus nu eet ik maar soep met pasta.
En ik heb de wortels van 2 planten gescheurd. Benieuwd of ze overleven.
Ja gisteren ook hele discussies zo van “kijk naar haar zij zit sowieso wel in een book club!!” “Hij snapt wel memes!! Dat zie je toch”
Haha, ben benieuwd naar dit spel, ga het even opzoeken.