Wat je even kwijt wil #52

Ik hou echt van dr pimple popper en dat soort dingen, kan daar uren naar kijken, maar nu ben ik een Tiktok tegen gekomen van een meisje waarbij een hond haar ooglid eraf heeft gebeten en ik word er zooooooo naar van :confounded::confounded:

Ze heet Kelsey Salmon op Tiktok

1 like

Heb nog een leuke foto voor nachtmerries, of juist slaapverwekkend als het toch niet grappig is maar ala.

Maar, dus, de foto in deze tweet van de NATO van gisteren. Ik vind t zo ontzettend ongemakkelijk dat ik het maar niet los kan laten. Wie heeft deze opstelling bepaald? Wie zijn de losers helemaal achterin? Wie is de man in de rolstoel? Hoe lang stonden (of zaten) ze daar al, voor zich uit aan het staren, in het niets…? Waar zou onze Markie zijn met z’n gedachten? Bij het VVD stickerboek misschien? Zit ie zich af te vragen of het nou wel of niet een leuk cadeautje is voor Biden en Merkel.

Slaap lekker allemaal :blush:

2 likes

Mn huisarts vroeg laatst om mn geboorte datum en ik zei alleen 93… 🄲

5 likes

Voor vaccinatie was dit voldoende geweest dus snap het helemaal

2 likes

Ik ga fulltime de schoolbanken in dus niet werken en leren. Het komt vast helemaal goed want na al die jaren werken is mijn motivatie en discipline wel getrouwd maar blijft toch spannend!

@Molotov

Jij ook succes!

2 likes

Het voelt telkens als een persoonlijke aanval als de luchtreiziger extra hard begint te blazen en een rood lampje (slechte luchtkwaliteit) geeft als ik erbij in de buurt kom.

3 likes

Ik vind veel mensen daar net lijken op card board copy’s. Dat was een stuk veiliger geweest dan iedereen laten invliegen en dan gewoon een scherm monteren ten hoogte van de buik als een soort Teletubbies en een antenne bovenop het hoofd voor een betere WiFi-verbinding. Denk dat Merkel best zou kunnen lachen als Mark hem een koelkastmagneet zou aanbieden waarop hij poseert.

1 like

Joa gif ma

2 likes

Ik wil graag een vakantie boeken met twee vriendinnen, we willen het al heel lang maar ik zie hoe langer we wachten de prijzen meer oplopen en de chille accomodaties vol raken. Nu heb ik weer tijd om me hier in te verdiepen (ik ben ook de enige die dat doet) en heb iets gevonden wat ik nu gewoon asap wil boeken omdat het anders straks weer vol zit. En de ene vriendin reageert niet en de ander heeft nu wat andere dingen aan haar hoofd en dat snap ik wel, maar ik zie deze fijne vakantie alweer helemaal door mijn neus geboord worden en daar word ik wel nerveus en geĆÆrriteerd van :persevere:

Is er een mogelijkheid om het gratis te annuleren? Anders zou ik het nu gewoon boeken en mochten ze toch niet willen, dan kun je het annuleren.

Nee

20 likes

Nee helaas :frowning: ik ga er morgen toch weer een beetje druk op zetten want de optie is op de dag dat we wilden nu ook alweer weg…

Ik wil een apart topic voor medewerkers waar we ons gal kunnen spuwen

3 likes

Die man in de rolstoel is Zeman, de president van Tsjechiƫ. Achterin staat de president van noord-Macedoniƫ als enige die ik herken, maar de volgorde is sowieso vaag want Trudeau staat bijna helemaal achteraan en de presidenten van Bulgarije, Roemeniƫ en Slowakije staan voor hem? Macron staat ook vrij verborgen weggestopt.

Er is ook iemand totaal verborgen achter Markie en nog iemand die compleet verdwijnt achter de president van Albaniƫ dus ik snap er ook geen kut van waarom ze deze foto/opstelling hebben gekozen.

2 likes

Ik had hetzelfde. Ik had echt bijna paniek ervan maar nu gaat het echt heel erg goed! Het is even spannend maar toen ik eenmaal begonnen was zat ik er zo weer in. En ik ben nu veel gestructureerder dan toen ik jonger was haha

Er is toch een review/klantenservice topic met grappige reacties?

Halleluja! Na een afscheid op een achteraf gezien noodlottig tijdstip (maart 2020) is mijn vriend nu aan het taxiƫn naar de gate en spoed ik mij in de intercity naar Schiphol :raised_hands:t2::pray:t2:

117 likes

Wauw dus na al die tijd eindelijk weer elkaar zien? Heel veel plezier!!

1 like

Ik heb me verslapen, voor het eerst ooit. Dit is echt kut joh, gelijk helemaal in paniek ook.
Ik weet zeker dat ik de wekker op mn iphone heb gezet, maar is hij dan gewoon niet afgegaan???

Of uitgezet terwijl je nog niet helemaal wakker was?

1 like