Haha ja heerlijk vond ik dit soort dingen bij m’n vorige baan. Ook vaak mensen die ineens zeiden “einde chat”. Haha ok doei, iets vriendelijker mag wel
Ik ga weer aan een opleiding beginnen maar merk dat ik nu toch koudwatervrees begin te krijgen
Het is al meer dan vijf jaar geleden dat ik voor het laatst naar school ben gegaan.
Hahahahaha dit is zo herkenbaar.
Volgens mij kunnem we gezamenlijk een bestseller schrijven over zulke imbecielen
Welke opleiding ga je doen (als je er over uit wilt weiden)? Na jaren werken is het wel weer even wennen maar vaak zit je toch weer redelijk snel in het ritme naast je andere werkzaamheden.
You can do it!
Nee kan ik ook niet als ik op mn mobiel kijk
Sorry ik kan je alleen maar nachtmerries bezorgen. Bijvoorbeeld dat verschrikkelijke stickerboek van de VVD dat Rutte het je persoonlijk komt bezorgen op de fiets in zijn gymshark shirtje.
Wat je zegt ben je zelf. Dankjewel voor deze nachtmerrie. Nog een ergere nachtmerrie als zij. Tepels er half door komen.
Ja hij heeft ook een grijze.
Van Binnenhof naar Tepelhof: een biografie van een gehaaide gympremier (Helga Vegen, 2022).
Had gehoopt dit nooit meer tegen te komen
Mijn alllllergrootste ergernis is dat je vraagt naar de postcode EN HUISNUMMER
Klant “1234AB”
Ik “……”
Klant “……”
Ik “….”
Klant “maar ik heb dus probleem blabla”
Ik “en wat is het huisnummer?
Klant “oh ja hihaho 3”
Dit was ik toen ik met mijn huisarts belde
Maar dan met geboortedatum
Voel me nu wel boomer
Ik heb vandaag al meerdere keren een pruik opgezet in de hoop dat ik weer wat ik met mijn haar aanmoet groeien of snoeien. Maar ik kan geen knopen doorhakken. Mijn haar begint langzaam de vorm aan te nemen van het typische brugklasser anno. 2000 neemt laagjes-kapsel.
Ja nee hier hoefde ik niet per se aan herinnerd te worden 🥲
Komt nog dagelijks terug in haar instastories. Snap haar obsessie echt niet.
Piem pam pet ‘een seksuele stok met een b’
Waarom worden vrouwen anno 2021 nog steeds ongesteld? Kan hier even een (niet hormonale) oplossing voor worden gevonden aub
Ik vind deze ook wel knuffel-sterkte vibes hebben: