Wat je even kwijt wil #52

Er is toch een review/klantenservice topic met grappige reacties?

Halleluja! Na een afscheid op een achteraf gezien noodlottig tijdstip (maart 2020) is mijn vriend nu aan het taxiƫn naar de gate en spoed ik mij in de intercity naar Schiphol :raised_hands:t2::pray:t2:

117 likes

Wauw dus na al die tijd eindelijk weer elkaar zien? Heel veel plezier!!

1 like

Ik heb me verslapen, voor het eerst ooit. Dit is echt kut joh, gelijk helemaal in paniek ook.
Ik weet zeker dat ik de wekker op mn iphone heb gezet, maar is hij dan gewoon niet afgegaan???

Of uitgezet terwijl je nog niet helemaal wakker was?

1 like

Die zweetaanvallen als je van de fiets afstapt meine gute. Nu al zo warm

4 likes

Ja dat zou ook nog heel goed kunnen. Lang leven het thuiswerken in ieder geval, dan hoef ik niet 2 uur te laat op kantoor te verschijnen.

2 likes

Heerlijk wakker worden als je voorhoofd vol zit met snot door al die fucking pollen. Beter gaat die paracetamol zijn werk doen.

1 like

Is ook een topic voor :face_with_monocle:

2 likes

Ik was net bij de tandarts en hij had zoā€™n vieze oude zweetgeur in zijn overjas.
Nog getwijfeld of ik er wat van moest zeggen, maar toch niet gedaan

Oh het zou echt niet in me opkomen om dat tegen de tandarts te zeggen! Waarschijnlijk heeft 'ie dat zelf ook wel door en anders kan 'ie er toch weinig aan veranderen (op dat moment)

3 likes

waarom zou je het niet durven? Je hoeft ze daarna toch niet meer onder ogen te komen? gewoon schijt hebben hoor! Je neemt niet voor niets ontslag toch?

De koffie is op thuis en ik zit met een ingepakte voet op de bank en kan dus niet ff koffie halen. En mijn vriend is al weg naar zijn werk. :cry:

Aan de andere kant mag ik wel de hele dag binnen blijven en hoef ik niet de bloedhitte in. In de woonkamer is het hier de hele dag wel koel.

1 like

Ik zie gelukkig nog net op tijd dat mijn afspraak bij de psych een uur eerder is dan normaal. Red het nog wel maar wordt haasten.

Heb je geen Gorrila oid in je buurt, dat je even koffie kan laten bezorgen?

Nee, helaas!

Ik was van plan vandaag flink te knallen voor werk. Maar het is nu al veel te warm op zolder, en een dikke herrie buiten waardoor ik de ramen steeds dicht moet doen anders kan ik me al helemaal niet focussen. Is het al 17:00?

2 likes

wat wilde je precies zeggen dan?

Ik had net koffie gezet maar was dat vergeten. Maar prima dacht ik, doe ik een ijskoffie. Nou dit is erin geeindigd dat ik een ijskoffie en cappucino heb gemaakt want ik had per ongeluk melk warm opgeschuimd. Ik begon met een kopje koffie en ik eindig als barista hier.

16 likes

Dat er een sterke zweetgeur aan zijn jas hangt. Hij zit toch met zijn oksels boven iedereens gezicht heel de dag.

Geen idee ook of ze daar andere jassen hebben hangen zodat hij even kan wisselen.

1 like