Wat je even kwijt wil #52

Ik had net koffie gezet maar was dat vergeten. Maar prima dacht ik, doe ik een ijskoffie. Nou dit is erin geeindigd dat ik een ijskoffie en cappucino heb gemaakt want ik had per ongeluk melk warm opgeschuimd. Ik begon met een kopje koffie en ik eindig als barista hier.

16 likes

Dat er een sterke zweetgeur aan zijn jas hangt. Hij zit toch met zijn oksels boven iedereens gezicht heel de dag.

Geen idee ook of ze daar andere jassen hebben hangen zodat hij even kan wisselen.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Ik heb net mijn nieuwe auto gekregen :hugs: zo blij mee. Alleen kan ik niet gaan rijden want ik moet gewoon de hele dag werken haha mja vanavond met gierende banden :red_car:

31 likes

Ik heb ƩƩn oksel geƫpileerd, maar geen zin in de volgende.

2 likes

Heb sinds een half jaar mijn spiraal eruit omdat ik graag een keer zonder hormonen wilde leven, al 12 jaar aan de anti conceptie. Maar ik ben zo klaar met ongesteld zijn. De bedroefdheid van te voren, de pijn tijdens. Moe, hoofdpijn, rare eetlust en puisten. Ugh.

Zojuist veel te dure tostiā€™s besteld om te laten bezorgen. Ik ben benieuwd!

7 likes

Ik luister echt naar een gruwelijk verhaal nu. En dan niet gruwelijk als in heel vet en tof, maar damn. Daders en dan de aflevering met Mike. Wat een leipo, zo gestoord.

Ohja die heb ik ook geluisterd. Vond ik wel de meest heftige en interessante uit die podcast serie.

1 like

Onze koffiemachine is stuk en mis de koffie nu al. Ga denk zo maar ons oude apparaat onder het stof vandaan halen van zolder

Moe na therapie en zo warm dat ik zonder na te denken een ijskoud biertje heb geopend. Dan maar opdrinken nu 'ie toch al open is.

11 likes

Ik wilde vandaag niet naar buiten gaan maar nu lijkt de keuze voor iemand anders zijn gemaakt en moet ik ergens een pakje ophalen. :joy:

Eej net mijn eerste vaccin gehad. :v:t2:

22 likes

We hebben sinds kort na jaren ā€œmoeten we toch eens kopenā€ een droogmolen gekocht voor in de tuin. En whuttt mn beddengoed was na een uur al kurkdroog?! Dat redt de droger nietā€¦en dan moet ik ze alsnog even over de deuren hangen voor het laatste vocht. Ik voel me een degelijke huisvrouw maar ben er wel blij mee.

24 likes

Goeie aankoop! :smiley:
Beter voor milieu en voor jouw portemonnee (geen stroom voor droger) en minder/geen brandgevaar.
Lekker lakens (en kleding) droog wapperen in de wind/zon!

5 likes

Woeps, net de wasmachine een heel programma laten draaien zonder wasmiddel. Vond het al zo raar dat de was nog niet schoon rook. Dan maar nog een keer op een kort programma.

Ik was er in eerste instantie heeel blij mee, maar elke keer als ik nu de was afhaal zit er wel iets tussen met vogelkak erop.

3 likes

Buiten wasgoed ophangen is echt zo fijn. :heart: :heart_eyes: In de zomermaanden heb ik het nooit binnen hangen, altijd buiten. Met dit weer is het ook zo droog.

1 like

Ah dat is wel lullig haha. Gelukkig heb ik mijn 2 waslijntjes onder een afdakje hangen dus komen ook vrijwel geen vogels bij (maar wel zon eej).

1 like

Ja fijn! Kleding ging sowieso niet in de droger, maar beddengoed kom ik zo moeilijk kwijt binnen. Maar wel fijn dat kleding zo snel droog is itt binnen, dan kan ik meer wassen draaien op 1 dag!

1 like